40 .Vedalar Doğru Değil ♡

6.5K 292 15
                                    


Musmutlu günler haftalar  aylar seneler HOŞÇAKALIN ....

"Vedalar doğru değil "

Kimse farkında olmasada hayatın sana en güzel şekilde yaşa deme şekli unutturmaktı .Genç kadın Melek 'i karnındaki bebeği kaybedeli iki yıl olmuştu ama bunların hiçbirini hatırlamıyordu .Genç kadın  hayatında tabi ki kopukluklar olduğunun farkındaydı mesela hiç küçüklük fotoğrafı yoktu ya da ailesiyle çekilmiş bir okul fotoğrafı. Ela ile  nerede nasıl tanıştığı konuları genç kadının hayatında hep soru işaretiydi ama artık umursamaya çalışıyordu .Düğne çok az bir zaman kala aklını bulandırmak istemiyordu onu çok seven bir nişanlısı vardı .Düşüncelerini bölen telefon sesiyle arabayı sağa çekip sekreterinden gelen telefonu hızla açtı

"Efendim Esma "

"Pardon Derin hanım Aslı hanım ile olan randevunuz kendisi tarafından iptal edildi onun yerine saat ikideki Ezgi hanımın randevusunu almam uygun mudur kendisinin dün böyle bir talebi olmuştu " Her koşulda işe giden Derin bu durumun kendisi için sorun olmayacağını söyleyip telefonu kapatmıştı .Yol boyunca gelecek ay ki düğünlerini düşünmüştü aslında hiç heyecanlı değildi hatta bu duruma bazen kendisi bile şaşıyordu oysa o Deniz 'i seviyordu hem de çok .

Yolda bir an aklına gelen mektupla gözleri doldu hafızasını kaybettikten sonra annesinin kendisine ait olduğunu söylediği kutuda bulmuştu o kadar içten yazılmış bir mektuptu ki her okuduğunda istemsizce ağlıyordu .Bunun sebebini bilmiyordu neden bu kadar kötü olduğunu ya da bazen aklına gelen bir çift kahverengi göz ve küçük kız çocuğunu bunu bir kez psikoloğuna sorduğunda bu durumun kendi zihninde yarattığı  bir durum  olabileceğini gerçekte aslında bu kişilerin hiç  olmadığından bahsetmişti .

İş yerine gelir gelmez odasına geçip on dakikaya gelecek hastasını bekledi .Derin dinlemeyi seviyordu .Dinlerken ruhunu dinlendirdiğini farkediyordu bazen .

Az sonra kapının çalmasıyla kendine çeki düzen verip kapıdan giren kadına döndü .Karşısındaki kadın ona donmuş bir şekilde bakarken bir an gördüğü tanıdık gelen simayla irkildi .Daha sonra kısa zamanda kendisine çeki düzen verip bu durumun zihninde ki bir oyundan ibaret olduğunu kendine hatırlatıp kendisine yaklaşan kadina

"hoşgeldiniz "

diyerek elini sıktı .

Kadın oturur oturmaz göbeğini farkeden Derin kadın bol giyindiği için ilk başta bu durumu anlamadığını farketti.  Hastası hamileydi bu durumda daha hassas olmalıydı .

"Merhaba Derin "karşısındaki kadının   samimi hali her ne kadar iyiye işaret olsada Derin bu kadını  hatırlamaya çabaladı bir süre  çabası boşa olsada .

"Ben yani geliş sebebim " Ezgi hanımın gerginliğini farkeden Derin ufak bir açıklama yapma gereği duydu .

"Bakın Ezgi hanım konuştuklarımız aramızda kalacak bundan emin olabilirsiniz "

Derin 'in söyledikleriyle kadın burukça gülümsedi

"Eşim bana aşık değil " kadının kendisini suçlar gibi söylemesi tuafına gitsede karşısındaki kadının hamile olduğunu kendine hatırlatıp gülümsedi .

" Bunu düşünmenize sebep olacak  şey nedir ?"

"Eşim başka bir kadına aşıktı bende ona .Sonra ayrıldılar eşimin hastalığında  yanında oldum  destek oldum evlendik. Bana değer veriyor bunu görüyorum hem bir kızımız var onu o kadar seviyor ki " Derin karşısındaki kadının anlattıklarıyla kadına üzüldüğünü farketti .

"O kadın yani aşık  olduğu kadını hala sevdiğini nereden çıkardınız ?" Dedim büyük  bir merakla .

" Sizde biliyorsunuz doktor hanım bir kadın anlar .Benim gözüme hep şevkatle  bakıyor . Ama  bir gün yani geçmişte o  kadına bakarken görmüştüm onu,  gözlerinde sevgi şefkat parıltı tuku o kada belirgindi ki "

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin