31.Cam Yanıkları

5.3K 332 11
                                    

Selam Nasılsınız ? Yine  ve yine erkenden bölümü bitirmenin haklı gururunu yaşıyorum .iyi okumalar kısmen Ates'in duygularini dinleyeceğiniz bir bölüm 😉😘😚Siyah Beyaz Aşk dizisi fon müziği efsane bölümü fonu dinleyerek okumanizi tavsiye ederim ...

Hayat ,  alacak ve vereceklerinin terazisini çoktan kurmuş zamanı geldiğinde olması gerektiği gibi ilerlerken senin tek yapman gereken doğru zamanda doğru yerde olmaktı

Ateş'in dün gece attığı mesaj üzerine bir kafede buluşmayı teklif etmiştim şuan kafede otururken karşıdan gelen adam  bugün bu masadan ya eşim olarak kalkacaktı ya da bebeğimin babası olarak .İnsanların aksine hiçbir zaman atılan o imzayı değerli görmemiştim benim için asıl önemli olan Ateş'in  elimden tutup herkesin karşısına bu 'benim ailem 'diyebilecek yürekte olmasıydı .

Kafamı kaldırıp karşıdan bana doğru gelen "aşk"olarak tanımladığım kişiye bir kez daha  baktım .İçimdeki onca kalp kırıklığına rağmen  kalbimin hala bu kadar kuvvetle çarpması normal miydi ? Ya da tek cümlesiyle dahi beni etkileyebilecek olması ? Giydiği kot ve siyah tişörtle bile çok karizmatik olduğunu kendime hatırlatıp önümde duran  Ateş'in yanağımdan öpüp karşıma oturmasıyla elim istemsizce yanağıma gitti .

"Çok güzel görünüyorsun " ilk defa iltifat almanın şokuyla gözlerim açıldı .

"Sanırım buna hazır değilim "

"Neye?" Ateş'in sorduğu soruyla sesli düşündüğümü anlayıp

"Hiç "omzumu silkerek söylediklerimle dudakları kıvrılan Ateş'i hayranlıkla izledim .

Az önce def ettiğim garson tekrar gelip

"Ne istersiniz  efendim ?"dediğinde Ateş ikimiz adına da bir şeyler söyledi .

"Neden buradayız?" Yöneltiği soruya karşılık hemen cevap verdim  .

"Bak dün ailelerimize  açıklama yapacağımızı söyledin ben senin yanında ne olarak duracağımı bilmek istiyorum ." İki elimi masaya koyup kafam önümde de olsa sonunda sormak istediğimi sormuştum .

"Ondan önce geçen  gün   o masada neden kalman için anneme karşı çıkmadığımı açıklamalıyım sanırım "bir elimi alıp ellerine hapsetti .Ellerim terlemeye başlarken kalp atışlarım nefesimi kesecek kadar güçlü atmaya başlamıştı bile .

"Sen bir öğrencisin Melek için  hayatının bir çok alanından fedakarlık ettiğin gibi geleceğinden de fedakarlık etmişsin en başta bunu kendine yapmamalıydın lütfen kaldığın yerden devam et ve o universiteyi bitirip ayakları üzerinde duran bir kadın ol .Kısa bir süre öncesine kadar   bir ailen yoktu o evde bizimle yaşamak zorundaydın ama şimdi değilsin senin ailen var annem sana git derken ailene gitmenden bahsediyordu seni ailenden alamazdım sana bu haksızlığı yapmak bencillik olurdu ."

Gözlerime bakarak söyledikleri ile gözlerim doldu .

"Melek senin tüm hayatın belki ama ileride bir şekilde kendi hayatını kuracak ya sen ?  "

"Sen tam bir korkaksın elimden tutmak senin arkandayım yanımdayım demekten bu kadar mı korktun ?" Söylediğimle yüzüne  acı bir tebessüm oluştu kafasını olumsuz  anlamda salladı .

"Aksine bu benim için en kolay olanıydı ben benim için en zor olanı seçtim . Sana kal  deseydim  gitmezdin hep yanımda olurdun  ama sana bunu yapmaya hakkım yoktu ."

"Seni sevip sevmediğimi soruyorsun ya seni sevdiğimi benden daha iyi biliyorsun .Eğer gözlerimde sana karşı oluşan teslimiyeti görmeseydin asla benim olmazdın küçük " kurduğu her cümle içime işlerken hiçbir şey demeden sessizce dinledim .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin