Derin sessizce kahvaltıyı hazırlarken aklına gelen geçen günkü rüyayla gözleri doldu .
Kime o rüyayı anlatsa herkes sadece bir rüya deyip geçiştirse bile o gördüğü şeyin yalnızca bir rüya olmasını kabullenemiyordu .Bir şeyler hatırlayabilseydi geçmişe dair bu kadar derin bir boşlukta olmayacaktı belki de . Ama biliyordu eğer hatırlarsa acı çekecekti .Hissediyordu ..
Elindeki ekmekleri de masaya yerleştirip herkesi uyandırmak için üst kata çıktı .Tüm aile toplanıp tatile gelmişlerdi bu fikri ilk önce sunan kendisiydi .Ailesi ve çevresindekilerle anılar biriktirdikçe mutlu oluyordu .
İlk önce anne ve babasından başlamıştı onları öpücüklerle uyandırıp Melis ve abisinin odasına geçecekken gelen bebek sesleriyle çoktan uyandıklarını farkedip Ela 'nın odasına doğru ilerlemişti .Odaya girecekken duyduklarıyla hiç yapmadığı bir şey yapmıştı kapıyı dinlemişti .
" Derin 'i görmek istiyor "
" neyi olarak tam evlenmek üzereyken kaçıp gitti şimdi tam da kendine yeni bir hayat kurmuşken ne sıfatla görmek istiyor . " eniştesinin sert bir şekilde söyledikleriyle aklına gelen kesik kesik rüyalarla eliyle kapıya tutundu .
" Biliyor musun ben asıl Derin için bu görüşmenin olmasını istiyorum onlar ne yaşarlarsa yaşasınlar bu vedayı hakettiler üstelik Ateş de çok acı çekti"
"Ela farkında mısın bilmiyorum ama Derin hamile ..."
" lanet olsun o burada anladın mı burada arkadaşımın kalbinde saklı o kahverengi gözler burada ve bugün 12 de defne kafede bekleyeceğini söyledi ama ben bir kez daha arkadaşımı kandırıp ona bu durumdan bahsetmeyeceğim öyle mi peki öyle olsun "
Derin duyduklarını hazmetmeye çalışırken gözü elindeki saate kaydı saat 11 di .
Hızlı adımlarla aşağıya indi çantasını alıp çıktı .Derin Deniz 'e defne kafeye gideceğini ufak bir işi olduğuna dair bir not bıraktı .Bir yanı oraya gitme derken o her zaman ki gibi kalbine yenik düşmeyi tercih etti .
Az sonra önünde durduğu kafeden içeri adım atarken kalp atışlarının hızlandığını hissetti ne ile karşılacağını bilmiyordu .Kafeden adımını atar atmaz gözleri ile etrafa bakındı .Aradığı kim bilmesede öylece etrafa bakındı birden etrafa yayılan müzik ile adım atmaya devam etti .İnsanlar sevgilileri ile el ele dansa kalkerken
"Gönlünü önüne çıkan ilk yaz seferine bağlamışsındır " sözü kulaklarında uğuldadı .Ardından takıldığı o sözcüklerle kalbinim sıkıştığını hissetti .
" benim yerime de sev bekletme hayatı bu kadarına razıysan yaşa gitsin kaç kişiyiz savuran sevdayı "
Ve ardından karşısında beliren o kahverengi gözler .Önce tanıdık gözleri inceledi uzun bir süre nedensizce kalakaldı .Karşısındaki adam kendisine doğru yaklaşırken biran duraksadı .Gözleri karnına doğru indi daha sonra hemen gözlerini buldu .Şuan dibinde duran adama ne demesi gerektiğini bilmiyordu .
" Hoşgeldin ." Adam kendisine özlemle sarılmamıştı ya da bir tanıdık gibi davranmamıştı ama gözleriyle bedenini sardığını hissetmişti .
" şöyle geçelim ...." ortaya atılan kuru ve yarım bir cümle daha .
Derin karşısındaki adamın gösterdiği masaya doğru ilerlerken kendine neden burada olduğunu sorguluyurdu .
" ben seni yani tam olarak olmasada anımsıyorum " karşısında oturmuş adama bir şeyler anlatırken Ateş Derin ' i ne kadar özlediğini bir kez daha farketti .Derin ' in küt kesilmiş kısa saçları ve hamileliğinden dolayı aldığı kilolarla ne kadar güzelleştiğini yutkunarak izledi .Biran aklına gelen karısıyla öksürüp karşısındaki kadına odaklandı
" Bir vedayı hakettiğimizi düşündüm ."
" Biz yani seninle tam olarak ne oldu ?"
Derin ' in sorduğu soru ile Ateş ' in yüzünde acı dolu gülümseme peyda oldu .
" Önemli bir şey değil .Ben seni aldattım ve ayrıldık daha sonra gittim ."
Derin karşısındaki adamın söyledikleriyle kırıldığını hissetti .Daha fazla sorgulamadı .
" Evlenmişsin ?" ikisinin aynı anda birbirlerine sorduğu sorularla ilk cevap veren Ateş oldu .
" Evet evlendim iki kızım var ." Ateş parmağındaki alyansla oynarken Derin elini karnına yerleştirdi .
" Ben ne yaşadığımızı hatırlamasamda seni anımsıyorum hatta bir şey itiraf etmem gerekirse herkesi unutmuş olsamda şuan farkediyorum ki o kazadan sonra yanımda olmasını istediğim tek yüz seninkiymiş ." Ateş duydukları ile içindeki acının çoğaldığını hissederken Derin devam etti .
" Şuan iyiyim mutluyum .Hatırlamasamda hissedebiliyorum seninle anlattığından daha fazla şeyler yaşadık bence ama anlatmana gerek yok bunlar geçmişte kaldı "
" Özür Dilerim " Ateş ' in araya girerek kurduğu cümleyle Derin devam etti .
" özüre gerek yok .Yani en azından şuan .Bir oğlum olacak .Deniz ile evlendiğim için biran olsun pişman olmadım .Gördüğüm kadarıyla herkes kendine yeni bir düzen kurmuş .Ben mutluyum sende mutlu kal " Derin şuan kurduğu cümlelerin kalbine bir ok gibi saplanmasına tanıklık ederken karşısındaki adamın gözlerindeki acıya da şahitlik ediyordu .
Çantasını alıp ayağa kalkan Derin
" Ben artık gitmeliyim . ..." tam arkasını dönüp gidecekken aklına gelen şeyle tekrar Ateş ' e döndü .
" Ateş " Yıllar sonra kendi adını Derin ' in ağzından duymanın şaşķınlığı ile kala kalan Ateş ardından gelen cümleyle gözlerini yumdu ve Derin ' in gidişini seyretti usul usul .
" Eğer ben unuttuğum halde bu kadar yandıysam büyük sevmişiz .Bu masada anlattıkların belki gerçekti ama çok eksikti .Bir daha seni görmek istemiyorum bu hem sana hem bana haksızlık Mutlu Kal ..."
Aslında bu vedayı yapmayacaktım ama düşündüm ki bu çift bir vedayı hakediyor .Yazım hataları affola
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...