6.Bir çift ıslak göz

8K 453 9
                                    

Melek 😊

Zaten karmaşık olan ruhumun sokağında en büyük yere sahip olan kalbim bugünlerde en büyük düşmanı​m olmuştu .Kalbim hızlı hızlı çarparken bir kez daha kendimi sakinleştirmek adına yüzüme su çarpıp aşağıya indim .Herkesin sofrada olduğunu görmemle bende sessizce Melek ' in yanındaki yerini aldım .

" Günaydın kızım " Sevgi teyzenin söyledikleriyle az önce yaşadıklarımdan dolayı kızaran Yüzümün normal halini aldığını umarak

" Günaydın Sevgi teyze " dedim gülümseyerek .Önüme dönüp tabağımdaki kahvaltılıklarla oynarken tek düşündüğüm şuan karşımda oturan Melis'in bana nasıl böyle bir yakıştırmayı yapabildiğiydi .

Melek' in yanında oturan Ateş' e geldiğimden beri göz ucuyla bile bakmamaya çalışırken zorlansamda şuan suçlandığım gerçeği daha ağır basıyordu .

Ben hem düşünüp hem yemeğimi yerken içeriye girenleri görmemle ağzıma attığım peyniri yutmaya çalışıp gelenlere döndüm

" Hoşgeldiniz çocuklar geçsenize sofraya " Sevgi teyzenin söyledikleri ile sofraya doğru gelen Ela ve Murat eniştem karşımdaki yerlerini almışlardı.İyileştirmeye çalıştığım yaralarımın kanaması benim suçum olmamalıydı .Şuan karşımda gözleri ağlamaktan şişmiş olduğunu anladığım Ela içimi burkarken Aras' ın olmaması ona olan özlemimi hatırlatıyordu .

Melek ' in

" Aras yokmu Ela teyze " deyince bende kafam önümde merakla gelecek cevabı bekledim

" Yok meleğim babaannesinin yanında " iyi de babaannesi burada yaşamıyordu ki bildiğim kadarıyla onlar İzmir de yaşıyorlardı ." Bu kez de duygularıma Melis tercüman olmuştu

" Evet ama geçen gün geldiler bugün birlikte gideceğiz vedalaşmak için geldik " sona doğru kısılan sesiyle artık zamanın gelmiş olması gözlerimin dolmasına neden oldu .Buydum işte zayıf sulugöz duygularını hep ağlayarak belli eden salağın tekiydim belki henüz mutluluktan ağlamasamda eminim çok mutlu olsam da ağlarım ben .

" Daha çok erken " neredeyse mırıldanarak söylediğim şey sessizliğin hakim olduğu masada yankılanırken irkildim.Herkes bana dönünce önümdeki sütü Melek ' e uzatıp

" İç canım "dedim sakin tutmaya çalıştığım sesimle . ben bile ne yaptığımı anlamazken masadaki herkes bana tuaf gözlerle bakıyordu .Melek yavaş yavaş sütünü içerken tekrar önüme döndüm .

Sevgi teyzenin boğazını temizlemesiyle bu kez herkes ona dönmüştü .

"5 yıl önce Derin bu eve geldiğinde görür görmez içimin ısındığını hissetmistim .Ondan önce Murat anlattığında olan tereddutlerim Derin' in bu eve ilk geldiği ve Melek ' i kucağına aldığı zaman yok olmuştu .Gideceğiniz için üzgünüm Murat ve Ela ama aynı zamanda da minnettarım bizim yolumuzun Derin ile kesişmesini sağlayan sizlersiniz." Söyledikleri ile haklı olduğunu gerçeği o ile acıyla gülümsedim burada olmamı sağlayan ailemdi onlar benim .

"10 yıllık ortaklığımızda hep senin ne kadar iyi bir iş adamı olduğunu söyledim hala da söylüyorum ama bir gün bu kaçınılmaz sonun geleceğini hepimiz farkındaydık evlat yeni hayatınızda yolunuz açık olsun ."söyledikleri ile ayağa kalkan Ela ve Murat Sevgi teyzeye sarıldı .Masadaki herkes ayağa kalkarken ben de kalktım.

Ayrılık vakti her zaman çabuk gelirdi .Kendini ne kadar hazırlarsan hazırla hep sanki hiç ayrılmayacakmışsın gibi hissederdin.Sırayla Melek' e Melis'e sarılıp daha sonra bana dönen Ela ' yla göz göze gelmemizle deminden beridir tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım .Ela ellerini belime dolarken bende onu sımsıkı sardım .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin