Üniversite de vize haftası denen bir saçmalık varki sormayın .Ve 4kasim da başlıyor o yüzdenpek zamanım yok kusura bakmayın .Umarım seversiniz .Yetiştiremedim ve yazım hatalarını düzeltme din şimdiden afola ...
Sabah her zamankinden farklı bir kokuyla gözlerimi aralamak tuaf hissetirse de mutlu etmişti .Sabah gözlerimi yeni güne araladığımda kokunun sahibinin yatağında olmamasına şaşırmayıp kimsenin görmemesine özen göstererek odama gittim .Odama girer girmez yatağımda tek kaşını havaya kaldırmış beni bekleyen Melis'i görür görmez ne açıklama yapacağımı bilemedim .
" Neredeydin ?" Öyle bir şekilde sormuştu ki sanki nerede olduğunu biliyorum yalan söyleyemezsin der gibi .
"Ben şey "
" Sen şey ne dur ben söyleyeyim abimin yanında " demesi ile kaşlarımı çattım .En yakınlarımdan biri olsa da böyle hesap sorar gibi konuşması canımı sıkmıştı .
" Hesap mı soruyorsun ?" Dedim büyük bir hayal kırıklığı yaşayarak .
" Ah Derin " kolumdan tutup beni yatakta karşısına oturttu .
" Şimdi söyleceklerim canını sıkabilir ama geçen gece Ela da sence siz iki sevgili gibi mi duruyordunuz ?Abim seni Emre ile gördüğünde neden hiç bir tepki vermeden yerine oturdu ." Söylediklerinde haklıydı ama elimden ne gelebilirdi ki .
" Ama ben ne yapabilirim ki ben onu çok seviyorum ama o hep " cümlemi tamamlama izin vermeden bu kez Melis araya girdi .
" İşte orada dur küçük hanım abim seni sevmiyor demedim sadece senin onun avcunun içinde olduğunu farkında bu yüzden de çok sakin "
" Ben ne yapabilirim ki " dedim çaresizce omuz silkip .
" İşte bu konuda tam şuan bütün ipleri canın arkadaşın ele alıyor .Senin aslında avcunun içinde olmadığını fark etmesi gerekiyor ." O kadar ciddi bir şekilde anlatıyordu ki biran savaşa hazırlanıyorum gibi gelmişti .
" Nasıl olacak ki o ?" Söylediğim ile elini kafasına vuran Melis bıkkın bir şekilde nefes alıp verdi .
" Gerçekten bazen bir kadın olduğundan şüphe duymuyor değilim .Sen o işi bana bırak kahvaltıdan sonra hazırlan çıkacağız .Burada sakın masa da abim ile göz göze gelme ya da takma hep benimle ya da masadaki diğerleri ile ilgilen "
" Boşuna uğraşıyoruz "
" Hı hı emin ol canım abimi tanıyorum ve ben de Melissem abimi biraz kızdıracak olsam da abim tıpış tıpış sana gelecek .Herkesin ortasında elini tutacak "
" Delisin "dedim omuz silkerek
" Biliyorum " yataktan kalkıp gidecekken son anda arkasını döndü
" Sen şimdi o dolabında kullanmadığın eteklerden birini giyiyorsun .Saçını başına çeki düzen ver biraz da makyaj yap aşağıda seni bekliyorum zaten sonra dışarı çıkar kafamdakileri hallederiz ." Demesi ile hemen söylediklerini uygulamak için hemen ayağa kalktım .Kısa mavi renk bir eteğin üzerine aynı renk mavi bir bustiyer giydim .Çok abarttımı farkındaydım ama yapmazsam Melis'in gazabına uğrayacaktım .
Saçlarımı toplayıp kahküllerimi düzleştirdikten sonra hazırdım .Sıra Melek'i hazırlamaktaydı .Odamdan çıkıp Melek'in odasına gittim .Her zaman ki gibi odasında olmadığını görünce hemen aşağıya indim .Masaya doğru giderken gördüğüm yüzlerle gerilsemde sakin kalmaya çalışıp masada Melek'in yanına geçtim .
" Günaydın " dedim gülümseye çalışarak .
" Günaydın kızım " Neşe hanımın söylediği cümleyle yerimde kıpırdandım .Kendime onların bir suçu yok diye hatırlatma yaparken Güney beyin söylekleri ile biran ne diyeceğimi bilemedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...