Penceremin kenarında oturmuş dışarıyı seyrederken bugün, dün hatta Ateş geldiğinden beri zaten iyi olmayan ruhumun gerisindeki dünyama yeni biri eklendiğini hissediyordum .Normal biri olsam onun bana yaşattırdığı şeye çok büyük tepkiler vermem gerekirken ben hasta bir ruh olarak sesimi bile çıkarmamıştım. Bir kaç gündür gelmesine rağmen onunla çok fazla şey yaşadığımı düşünüyordum . Olanlar aklıma geldikçe üstünü toprakla örttüğüm ruhumun mezarında kıpırdandığını hissediyordum . Bugün arabada hissettmediğim kadar acı çekerken o arabadaki herkesin yaralı olduğunu farkedip hemen iyileşmiştim . İyileşmek zorunda olduğumu bilerek . O arabadaki ruhların hepsi yaralıydı ama hiçbirinin ruhu benim ki kadar geri dönüşü olmayacak bir şekilde yaralanmamıştı .Ateş bizi eve bırakıp gitmişti .Hep tek yaralı oymuş gibi kızının üstüne yapışmış yaraları görmezden gelerek sarmaya çalışmadan gitmişti .
Bende bütün gün Melek ile ilgilenmiş Ela'nın beni ziyarete geleceğini öğrendiğimde ise Melek ' i de alıp parka gitmiştim .Akşam hava kararana kadar oyalanıp dönmüştüm.
Bazen karşınızdaki zorunda bile olsa gitmesi can yakar .Onunla konuşmaya hazır değildim belki de hiçbir zaman olamayacaktım .Eve geldiğimde Ela' nın gitmiş olmasına hem sevinmiş hem de üzülmüştüm .Akşam yemeğini yedikten sonra Melek ' e kitap okuyup oturmuştum .Akşam yemeğinde olmayan Ateş ' in nerede olduğunu merak etsemde sormamıştım .
Şuan penceremin kenarında oturmuş dışarıyı izliyordum .Bir an aklıma gelen fikirle yerimden kalkıp 5 yıl boyunca kilitli olan ama Ateş' in gelişiyle açılan kapının önünde durdum .Kapının önüne gelmemle biran vazgeçmek istesemde kapının kulpuna asılıp içeri girdim .
Başta gözüme duvarda kocaman asılı Melek ' in fotoğrafını görmemle gülümsedim .Ne ara aşmıştı Ateş bilmem ama çok güzeldi .Melek ' in kocaman gülümseyip elindeki bez bebekle oynadığı habersiz çekilmiş bir fotoğraftı .Daha sonra gözüm odadaki siyah perdeye krem rengi dolaba ve siyah duvarlara takıldı .Odadaki herşey siyah ya da kremdi .Bu iki renk dışında odada başka renk yoktu .Melek ' in fotoğrafını bile krem rengi çerçeveye asmıştı.
Daha sonra içimden gelen dürtüyle dolaba doğru ilerledim .Dolabı açtığımda burnuma dolan kokuyla mayıştım .O kadar güzel bir kokuydu ki bazı kokular baharı hatırlatırdı insana bazıları huzuru bazıları yazı ama şuan içime soluduğum koku hepsinden barındırıyordu .Elime gelen lacivert örgü kazağı elime alıp bir süre kokladım .Dolabın kapısını kapadım ve elimdeki lacivert kazağı alıp çıkacakken yatağın üstündeki kutuya gözüm takılınca durdum . İçinde ne olduğunu deli gibi merak ediyordum .
İçimdeki meraka bir kez daha yenik düşüp kutuya doğru ilerledim .Krem rengi kadife kutuyu elime alıp düşünmeme fırsat vermeden açtım .Eğer düşünürsem açamazdım .
Kutuda gördüğüm flaşlara bir anlam veremezken elime bir tanesini alıp kutunun kapağını kapatıp kazağı da alıp çıktım .Yaptığım yanlıştı evet ama Ayşe ablanın geçen gün bahsettiği videolar olabilirdi ve videoları izlemek Melek ' in de hakkıydı .Önce ben izleyip daha sonra Melek ' e izletebilirdim.Odaya gelir gelmez elimdeki lacivert kazağın kimse gormemesi için dolaba tıkıp.Çalışma masamın üzerindeki laptopa doğru ilerledim .Bir yanım yapma derken öbür yanım merakıma yenik düşüyordu .Flaşı laptopa takıp hemen içindeki tek dosyaya tıkladıktan sonra bekledim .Daha önce hiç Güneş ' in resmini görmemiştim o yüzden şuan karşımda videoda konuşmaya başlayacak olan kadının Güneş olduğunu tahmin ediyordum .
Ekrandaki Sarı saçlı beyaz tenli çok güzel bir kadın görmeyi beklememiyordum ama Melek ' in şimdi kime benzediğini anlıyordum .Tıpkı annesi gibi beyaz tenli sarı saçlı bir meleğimin olması ona annesinin hatırasıydı .Az sonra öksüren kadınla konuşmaya başlayacağını anladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Storie d'amore" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...