Yıllar Sonra

5.5K 291 15
                                    

Bir ömre ne kadar acı sığar bilmem ama size acıdan bir kadın var ettim .Watpaddaki tüm erkek karakterlerin aksine daha sakin mafya olmayan bir baba .Sonra hiç çocuk doğurmadan da anne olunabilceğini anlattım . Bu hikayede beynimde yankılanan her cümleyi  size armağan ediyorum buradan .Kendinize annenize babanıza tanıdığınız herkese iyi bakın ."Vedalar Doğru Değil " mi bilemem ama ölüm  hep çok gerçek .Elbet daha da özel bölüm gelecek ama ne zaman bilemem ...🙋🙌

Her hikaye biraz buruk biter .Hayat  hep sana iki seçenek sunar  sonucunu sırtlamak koşulu ile ... Ateş 60  ' lı yaşlarının sonunu yaşarken artık ellerinin eskisi gibi kullanamadığını farkediyordu .Bu duruma üzülsede kızlarına ve Ezgi ' ye pek bir şey belli etmemeye çabalalıyordu .

Ateş dışarıda oturmuş bir bankta sesszice önündeki manzarayı izlerken  önünden geçen el ele tutuşmuş birbirlerine  bakan çifti görür görmez yüzünde oluşan belli belirsiz gülümseme ile

" keşke " dedi kısık bir sesle

" keşke bir kez daha görebilsem " elini kalbine koyup ilerleyecekken aklına gelen şeyi gerçekleştirmek için elini cebine attı .

Şurada kaç günü kalmıştı ki ona ait .Ateş yıllar geçtikçe daha iyi anlıyordu bazen o an kimseyi düşünmeden bencilce davranmalıydın .  O kadar çok düşünüyordu ki gençkken kafayı yiyeceğini hissediyordu neden diyordu neden kaçtım ki neden bir korkak gibi davrandım .

Daha sonra annesinin sözleri uğulduyordu kulaklarında

" Aşk bazen gitmek ve gelmek arasında tercih yapmaktır .Gelmek o aşkı birlikte büyüteceksin  demektir gitmek ise  'kader ' kelimesine sığdırılmış anlayamayacağımız kadar derin anlam  taşıyan kısımdır  "

Yaşlı adam yanında duran su şisesini kuruyan dudaklarına değdirip titreyen elleriyle beynine mıh gibi kazıdığı telefon numarısını yazıp aradı .Bir süre çalan telefon açılmayınca tam kapatacakken karşı taraftan gelen " Alo ?" Sesiyle elini kalbine koydu .

Bu bu onun sesiydi geriye dönme şansı olsa gülüşünde boğulup sesinde hapsolmak isteyeceği kadının sesi .

Kalbi çarpan yaşlı adam elini kalbine koyup karşıdan gelen titrek sese kulak verdi .

" Alo kimsin ?"

Yaşlı adam merak ediyordu .

Ne kadar yaşlanmıştı acaba yüzünde kırışıklık oluş muydu ? Ya da saçına kaç ak tel düşmüşdü ?  "

" Alo " Yaşlı adamın kalp atışları daha da hızlanırken tek bir sözcük döküldü ağzından

" Küçük " Yaşlı kadın duyduğu sözcükle sarsılırken gözleri doldu .

" Sensin ?" Yaşlı kadının sorduğuyla burukca gülümseyen yaşlı adam devam etti bu kez yutkunarak .

" hatırlıyorsun ." Kalbi sıkışan yaşlı  adam eliyle düğmelerini açmaya çalışırken telefonun elinden düşüşünü izledi zavallıca .Öünde beliren simayla elini gördüğü selülite uzattı .

" Burdasın küçük .Melek o da burada " Yaşlı adam çevresindeki kalabalığın arttığını hissederken sadece gülümsedi ...

Yaşlı adam yere yığılırken yaşlı kadın gelen gürültüyle defelarca

" Ateş " diye seslensede ses gelmedi. yaşlı kadın gelen gürültülere aldırış etmeden sadece konuştu .

" amca amca iyi misin ?"

Biliyordu bir daha o telefondan bir ses gelmeyeceti ama olsun o yine de anlatmalıydı .

" Bu sabah uyandığımda " buruşmuş elleriyle mavi gözlerinden akan  damlaları sildi .Az once telefonun ucundan gelen feryatları duymazdan gelerek

" Seni hatırladım .Yalnızca seni değil onu da " dedi yutkunarak .

" yataktan kalkar kalkmaz Deniz ile mezarına gittik " dedi bu kez hıçkırarak .

Yanından gelen ambulans şöfürüne kulak verdi bu kez .

"Hasta eks oldu yakınlarına haber verin "Telefonu sessizce kapatıp ağladı .

Hiç kimseye tek kelime etmeden sadece ağladı .Küçücük yaşında yüreğine sığdırmaya çalıştığı aşkına,  merhametine ağladı .Belki de Derin o gün ömrü boyunca inandırıldığı hayata ağladı ya da    hepsinden önemlisi cesaretle ne  olursa olsun   yaşamak   için peşinden gidemediği hayatına ağladı  ...

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin