Selammmmmmmmmmmm final için beşten geriye sayalım mı bence evet bu 5.
Cidden çok farklı bir final ve kurgu olacak .Çokkk farklı okuduklarınızdan ...
Üçüncü kişinin ağzından yazdım ki herkesi az buçuk anlayın diye .yazım hataları affola daha sonra geriye dönüp düzelteceğim .
Derin Ateş' in yoğun ısrarıyla eve gitsede bir yanı hala o eve girmemek için direniyordu.Ona bir kaç gün önce annesini tarafından verilen anahtarı deliğine sokarken kapının açılmasıyla irkildi .Karşısında onu izleyen annesini görmesiyle umursamadan içeri girdi.Tam yukarı çıkacakken aşağıdan
"Konuşmalıyız bahçeye gel " sesiyle geri dönüp bahçeye doğru ilerledi .Gergin olsada kimseye farkettirmemeye çalışıp boş olan bir yere geçip oturdu .
Güney bey kızının gergin ve telaşlı halini farkedip üzülsede Neşe hanımın siniri Derin 'in bu tavırlarıyla daha da artıyordu .Kimsenin konuya başlamayacağını farkeden Derin abisinden başlayıp herkesi süzdü ."Sizi hayal kırıklığına uğratmış olabilirim ama asıl hayal kırıklığına uğrayan bendim "
Derin 'in konuşmasıyla siniri artan Neşe hanım daha fazla dinleyemeyeceğini farkedip
"Başkasından hamile kaldıktan sonra açıklama yapma tenezüllünde bulunuyorsun daha sonra da anlayışlı olmamazı mı bekliyordun " annesinin her kelimesiyle sarsıldığını hisseden Derin gözleri dolu dolu annesine döndü .
"Ilk kez yanımda olmanızı isterdim . " sinirle ayağa kalkıp bir kaç aydır hayatında olan insanlara döndü .
"Sizi kaç aydır tanıyorum anne baba dediğim insanlarla daha kaç aydır bir şeyler paylaşıyorum .Sizi tanımıyorum bile sanırım hata yaptım sizinle burada olmamalıydım yarın bu evden ve hayatınızdan gideceğim " Derin'in söyledikleriyle bir süredir olanları uzaktan izleyen Toprak artık dayanamayacağını anlayıp
"Hiçbir yere gitmiyorsun "
Derin arkasını dönüp giderken tek isteği bir gün anlaşılabilmekti ...
***
Yeni güne gözlerini aralayan Derin kafasında dikilen abisini görür görmez irkildi .
" abi "
"Cadı korktun mu ? "
"Hayır şaşırdım " Toprak Derin 'e gülümserken aynı zamanda yatağına oturdu .
"Sen ve ufaklık nasılsınız ?" Abisinin kendisiyle ilk kez bu şekilde konuşması şaşırtsada bebeği kabullendiği için rahatladığını hissetti .
"İyi yani biz iyiyiz abi "
" yanındayım bunu biliyorsun değil mi ? " Toprak kardeşinin yalnızlığının farkındaydı ve bu zamana kadar abilik yapamadığı kız kardeşinden hesap soramayacağını da biliyordu .Derin bir kaç ay öncesine kadar hayatlarına dahil olmayan biriydi eğer biraz abilik yapmış olsaydı şuan daha büyük tepkiler verirdi belki de .Derin 'i seviyordu ona bundan sonra abilik yapacaktı birlikte çok güzel anıları olacaktı ilerde buna inanıyordu ama şuan kendini hesap soracak konumda görmüyordu .Üstelik Ateş 'i sevdiğini görebiliyordu .
"Biliyorum abi "kardeşinin sarılmasıyla kısa bir süre saçlarını okşadı .Derin ile çok az anısı vardı .
" Güneş küçükken karanlıktan çok korkardı ve geceleri hep yanıma gelipancak ben saçlarını okşadığımda sakinleşir ve uyurdu " sesli kurduğu cümlenin ardından kardeşinin ondan uzaklaşmasıyla ellerini gevşetti .
"Seni seviyorum .Güneş kadar anımız yok birlikte geçirdiğimiz bir çocukluğumuz yok belki ama hep yanımdaymışsın gibi ."
Derin 'in söyledikleriyle duygusal ortamı dağıtmak isteyen Toprak kardeşinin saçlarını karıştırıp
"Bende seni cadı ve hiç bir yere gitmiyorsun "deyip kaçmıştı .Derin ' i tanımasada istisnasız her kızın bu durumdan hoşlanmadığının farkındaydı .
Yataktan kalkmasıyla kasıklarında belli belirsiz ağrılar yer edinsede dün akşam gördüğü ve hatırlayamadığı rüyalar yüzünden olduğunu varsayıp pek üzerinde durmadı .
****
Tüm ev halkı sessizce yemek yerken Derin 'in telefonuna gelen mesaj sesiyle tüm gözler üzerinde toplanmıştı
"Günaydın 🙈🙉" Ateş' den gelen mesaja sevinmiş ve tuaf hissetmişti hele de mesajın sonundaki emojiye kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu .
Kendiside günaydîn yazıp yolladıktan sonra önüne dönerken Neşe hanım gergin bir şekilde
"Ateş ile evlenmeye kararlı mısınız ?" Kendisine yönlendirilen soruyla kafasını tabağından kaldırıp annesine dönen Derin bir süre annesini süzüp
" evet kararlıyız !"dedi .Annesinin yüzündeki memnuniyetsiz ifadeyle tekrar konuşmaya başladı .
"Ilk okula başlarken yanımda "yanındayım " diyen biri hiç olmadı .Yada liseye başlarken tüm yaz boyunca dikkatli olmam gerektiğini vurgulayan bir ailem . Okulun ilk gününde yanımda olmak için ısrar eden annem, ve benim okuluma gelmesini istemediğim bir ailem hiç olmadı ." Herkes masada donmuş bir sekilde Derin 'i dinlerken buruk ve dolu gözlerle devam etti .
"Eğer bir yetimhanedeysen okul daha çok çekilir oluyor .Okulu hep çok sevdim arkadaşlarım hiç bir zaman bu durumu anlayamadılar insanlarla konuşmasamda okuldayken diğerleri gibiydim .Onlarında anne ve babaları yoktu benimde ilk defa eşittik ."
Güney bey kızının anlattıklarıyla yumruklarını sıkarken içindeki ateşin yeniden alev aldığını hissetti .
Neşe hanım çoktan ağlarken Toprak ilk kez gözleri dolu dolu olanları izliyordu .
" hep bir ailem olsun istedim arkamda olmalarını bir karar aldığımda arkandayız diyecek bir aile .Yıllar sonra sizinle karşılaştım hiç sorgulamadım alışmaya çalıştım yanınıza yerleştim bundan öncesi olmasada sonrasını telafi edeceğimize inandım .Neyse ya çok konuştum size afiyet olsun ! " Ayağa kalkıp gidecekken babasının söyledikleriyle yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi ,Derin 'in .
"Senin arkandayım kızım .Torunum ve seni bırakmam ."
Bazen olurdu ama olması için doğru zaman ve mekanı bulmak koşuluyla .Babası ve abisinin arlasında olduğunu bilmesi daha da güçlü hissettiriyordu.
Derin defalarca içinden annesine kırgın olmadığını yinelesede aslînda annesi ona her baktığında sandığından daha kırgın olduğunu farkediyordu .
Son kez"Afiyet olsun " deyip odasına giderken telefonuna gelen mesajla heyacanlandığını hissetti .
" Bu akşam sekizde hazır ol ."
Akşama kadar işi olmayan Derin Ela'yı arayıp her şeyi anlatmanın zamanı geldiğini biliyordu .
****
Ateş akşam için organizasyonu hazırlamaya çalışırken Ezgi 'den gelen telefonla gerilmişti .
"Bugün çok önemli bir toplantımız var ve sen o kızla olan buluşmanın daha önemli olduğundan mı bahsediyorsun " Ezgi işkolik ve çalışkanlığıyla bilinen iyi bir kizdı ama Emre'nin kardeşi olmasa Ateş çoktan kovardı .Bazen haddini aşıyordu .Ateş sert bir dille Ezgi 'yi uyardıktan sonra kaldığı yerden işine devam etmişti .
İçi içine sığmazken günün sonunda inandığı üç şey vardı Derin'in ona olan aşkı ve henüz doğmasada Derin 'in karnındaki bebeği ve Melek'i ...
***
Akşam saat beş gibi
Melis ve Toprak herkesten gizli nikah salonundan çıkarken Melis hem buruk hemde heyecanlıydı ...18 Temmuz
Çarşamba
14.51
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romansa" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...