Özel Bölün

5K 287 5
                                    


Selamlar sevgi ve hasretle efenim ...

Sakın bana kızmayın yaş itibari ile genel olarak  belki Ateş ve Derin  beklentisi içerisinde olabilirsiniz ama zamanla göreceksiniz ki benim yarattığım çifte Deniz ve Derin çifti daha derin bir bağla bağlılar ...Yaşı daha büyük olanlar eminim daha keyifle okudular .Kendinize iyi bakın yazım hataları   affola ...



Derin eve doğru ilerlerken içeriden gelen seslerle herkesin çoktan uyandığını anladı .Sessizce içeriye girerken aklına gelen görüntülerle yutkundu .Ateş adı Ateş ' ti bugün Ela konuşurken duymuştu adını .Içinden bir daha asla bu durumu yaşamayacağını kendine hatırlatıp içeriye geçti .Herkes sessizce kahvaltısını ederken neşeli tutmaya çabalıdığı sesiyle elindeki poğoça poşetlerini masaya koyup

" Günaydın oo bensiz çoktan başlamışsınız "

Derin elini karnına koyup masaya ilerlerken acıktığını hissetmişti .

" günaydın güzel kızım kendini niye bu kadar yoruyorsun Allah korusun size bir şey olacak diye korkuyorum " masadaki herkesin onaylayan mırıtlılar çıkarmasıyla Derin

" ben böyle iyiyim anne zaten işimi yapamıyorum bari bir şeylerle uğraşayım "

Çoktan önündeki yiyeceklere dadanan Derin kocasının sessizliğini farketsede üzerinde durmadı .

" hayatım iyi misin ?" Yanında oturan Deniz ' e sorduğu soruyla dalgın görünen Deniz Derin ' e gülümseyip

" bir şey yok hayatım " dedi ve önüne döndü .Melis ve abisi Elif Su yüzünden yeni bir tartışmaya girecekken Ela ' nın ortaya attığı cümleyle masadaki herkesi bir sessizlik kaplamıştı

" Derin yani Ateş seni görmek istiyor ." Eniştesinin uyarmalarına aldırmadan devam etmeye çalışan Ela ' yı Derin durdurmuştu .

" Ela buna gerek yok .Bunu yapmak zorunda değilsin biz onunla vedalaştık. Şunu da söylemeliyim ki hayatımdaki eksik parçaların farkındayım ama boşverin ben böyle mutluyum .Kendinizi suçlamanıza gerek yok ." Masaya sessizlik çökerken Derin masanın altından Deniz ' in elini tuttu .

" Aslında biz yani ben bebeğimize bir isim düşündüm bugünkü hazırlığımın sebebi biraz da buydu .Daha Deniz ' e de söylemedim umarım beğenirsiz .Biz Deniz ile düşündük ki iki isim koymalıyız birinci ismi ben koyacağım diğer ismi Deniz "

Masadaki herkes merakla beklerken Melis her zaman ki gibi sabırsızlığını belli etmişti .

" ayyy ne koyacaksınız çok merak ettim şimdi ."

Deniz merakla karısına dönerken karısının ağzından dökülen o isimle kocaman gülümsedi .

" Rüzgar "

Deniz karısının elini sıkırken masadan beğeni dolu nidalar yükseldi .

" çok güzel bir isim " Ela ' nın söyledikleriyle bu kez araya giren Deniz oldu .

" aslında benim ismimde hazır madem Derin söyledi bende söylemiyim öyle deģil mi ?"

"  aslında ben de Rüzgar olarak düşündüm ama Rüzgar ' ın Derin in söyleyeceğinden neredeyse emindim bu durumda ikinci bir isme gerek kalmadı  ." Masadaki herkesten sevinç mırıltıları dökülürken Deniz ' in kalkamasıyla Derin de izin isteyip masadan kalktı .

Odaya girdiğinde yatakta oturmuş şakaklarını ovan kocasına yaklaştı .

" neyin var iyi görünmüyorsun "

" Onunla buluştun " Bu bir sorudan çok bildiğini onaylatma isteğiydi .

" Evet ama ..." Deniz ' in biran sesini yülseltmesiyle irkilip geri adım atan Derin kocasını ilk defa böyle gördüğünü farketti .

" Evet ama ne ha ne eski sevgilinle buluştun " Derin duyduğu cümleyle sarsılırken kırıldığını hissediyordu .

" sadece yarım kalmış bir veda " kısık sesle söyledikleri Deniz ' i daha da sinirlendirdi .

" dokundu mu sana ya da sarıldı mı dur ya da sana hala aşık olduğunu mu anlattı yoksa ?" 

" eğer  gerçekten merak ediyorsan söyleyeyim sarılmadı dokunmadı hatta "

Karnına saplanan sancıyla yatağa oturan Derin bir kez daha devam etti .

" hatta ne? " Deniz pür dikkat Derin ' in yapacağı açıklamayı dinlerken Derin buruk bir gülümsemeyle devam etti .

" hatta  şaşırsamda sadece özür diledi . Bugün bir şey farkettim biliyor musun ?" Kendisini daha iyi hisseden Deniz yumruklarını sıkmayı birakıp karısının yanına oturdu .

" seni kaybetmemek için o adamla konuşmadım  bile ben hep bir şeylerin eksik oluşuyla ilgilenirken seninle dolan " yanına oturan  kocasının elini alıp kalbinin üzerine koydu  .

" burası artık seni kaybetmeye dayanamaz hatırladığım tüm anılarımda sen varsın o değil .Ömrümü yanında geçireceğim insan sensin ." Derin bir kez daha kasıklarına giren sancıyla yüzünü buruşturup bu kez ayağa kalktı .

Kocasına kırgın bir bakış atıp aşağıya indi

Evde kimsenin olmadığını anlayan Derin rahatlayıp salona geçip ayağanı uzattı .Ara ara gelen sancılarla pek rahat olmasada bu durumun doğuma yakın olacağını biliyordu .

Çalan kapıyla Deniz ' in ayak seslerini duyup kalkmamıştı .

" buyrun "

" ayyy merhaba ben şeyyy yani " kapının önünde ki seslerle ayağa kalkan Derin kapıdaki kızı görür görmez hızlı adımlarla kapıya doğru gitti .

" hayatım kimmiş ?"

Hayatım kelimesini bastırarak söyleyen Derin ' in kocasını karşısındaki yarı çıplak kadına kaptırmaya niyeti yoktu .

Derin ' in görür görmez yüzü düşen kadınla Derin  daha da  sinirlendi .

" şey ben diyecektim ki biz yan taraftaki alanda voleybol oynuyoruz geçen gün Deniz ' i buraya girerken gördüm birlikte " kızın cümlesini bitirmesine izin vermeden

" Deniz gelemez benimle ilgilenecek değil mi hayatim "

" öyle miymiş ?" İlk kez kendisini kıskandığını farkeden Deniz araya girmeden olanları izlerken karısının hamileginden dolayı bu durumun keyfini çıkarmadan kısa kesip Derin ' i onaylamıştı .

Kadın gider gitmez evin içinde bağıran Derin ' i görünce şaşıran Deniz bu durumla ilk kez karşı karşıya geldiği için nasıl davranması gerektigini hiç bilmiyordu .

" sen o kadını mı süzdün  hem nereden tanıyorsun yılışık çirkin şeyi  "

Deniz tam " hayatım " diyecekken tekrar bağıran Derin bu kez ağlayarak çemkiriyordu .

" Anladım ben seni  hem ben olmasam sen o kadınla maça mı gidecektin ?Sakın gözüme görünme hem düşündüm de sen neden kadın doğumcusun ya off offf " Eliyle.gözyaşlarını silen Derin Deniz ' e sinirle bakıp yukarı çıktı .Deniz ilk kez kıskanılmış olmanın vermiş olduğu mutlulukla ne yapacağını bilemezken bugün ilk defa karısının sevgisini bu kadar çok hissettiğini farketmişti ...













ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin