"Seni Düşlemek "
Karşımdaki kadına ne demeliydim gidip hesap mı sormalıydım yoksa çocukluğumdan biri deyip sarılmalı mıydım? . Karşımdaki kadın gözleri dolu dolu bana doğru gelirken hiç böyle hayal etmediğim geldi aklıma .
" Oğlumla tehtid edilince sustum "sözleri beynimde yankılanırken karşımdaki kadın çoktan beni sarıp sarmalıştı .Kolları ile beni sarmalaması ile bir damla göz yaşı akıttığım istemsizce . Ayrıldığımız da
" Hiç değişmemişsin" demesi ile donuk bir şekilde izledim karşımdaki kadını .Ben elimi kolumu nereye koyacağını bilemezken Emre'nin
" Hadi anne oturalım " demesi ile ağzım kocaman açıldı .Bende ki şaşkınlığı farkeden Emre bana göz kırpıp annesini kolundan tutup karşıdaki masaya ilerledi .Herkes Kerimhan hanımın gelmesi ile o masaya doğru ilerlerken arkalarından donmuş bir şekilde onları izledim . Karşımdaki çocukluğumu çalan kişiydi karşımdaki kadın oğluyla tehiti edildiği için susmak zorunda kalan biriydi peki benim kalbim hangisini kabullenecekti ki korkutuğu için susmak zorunda olanı mı yoksa ne olursa olsun söylemediği gerçeğini hep hatırlayarak mı ?
Ve bir kez daha yankılandı tüm hücreme
" Oğlumla tehtit edilince sustum " Doğru söylemişti oğlu bir vardı kaybetmek istemediği şuan benim hayatımda en değer verdiğim insanlardan biri .Daha fazla ortada öylece bekleyemeyeceğimi anlayıp bende masaya doğru ilerledim .Herkes karşılıklı yerlerini alırken bende tek boş olan yere oturdum Emre'nin yanına .
Biran göz acuyla karşımdaki Ateş'in Ezgi'nin yanına oturmuş ona gülümseyerek bir şeyler anlattığını görünce yumruğumu sıkıp öfkeli gözlerle baktım.İçimdeki tarifi imkansız sızı ile kafamı çevirdim . Çaprazımda oturan Melis
"Derin ?"diye seslenince ona döndüm .
" Kerimhan hanım senin yurt müdürünmüş öyle mi ?" Demesi ile Ateş dahil herkes susmuş ağzımdan çıkanları bekliyordu .
" Sadece yurt müdürü değil " dedim omuz silkerek
" Geçmişimin de sahibi " bunları söylemekle iyi mi etmiştim kötü mü bilmezken Herkesin şaşkınlık nidaları ile artık susamayacağımı bilerek devam ettim .
" Annem kim ? Neredeler ?" Dedim daha fazla bu oyunu sürdürmek istemiyordum ben yalnızca ailemin yerini öğrenmek istiyordum .
" Anlatacağım kızım " demesi ile bu kez öfkeyle bağırdım .
" Madem anlatacaktın neden bu zamana kadar bekledin neden ?" Dedim gözleri dolu dolu
Karşımdaki kadının sakince beni izlemesi daha çok sinir etsede Emre'nin
" Yeterrr anneme bağırma " demesi ile yerime sindim . Haklıydı ama bende haklıydım .
" Oğlumun sana neden aşık olduğunu şimdi bir kez daha anlıyorum " Kerimhan hanımın dedikleri ile kafamı hemen Ateş'e çevirdim . Bu zaten bildiğim bir şeydi o söyledikleri beni şaşırtmamıştı sadece burada söylemesi öfkelendirmişti .Ateş' in öfkesi yerini alırken ben ne diyeceğimi bilemeyerek önüme döndüm .
" Anneeeeeeee !" Emre'yi umursamayıp devam etti .
"Anlattığı kadar güzelleşmişsin " demesi ile
" Yeterrr bana annemin yerini söyleyin " dedim bağırarak .Yabancı gözler bize dönerken şuan bir davette olduğumuz aklıma geldi .
Kürsüdeki kızın "konuşmasını yapması için " Ateş Karahan'ı buraya davet ediyoruz " demesi ile kopan alkışla masada kocaman bir sessizlik oluştu . Bir süre sonra Ateş'in melodik sesi kulağıma dolunca yalnızca dinledim .Karşımda oturmuş Ateş'i gülümseyerek izleyen Kerimhan hanımı izledim . Ateş'i duyuyordum ama Kerimhan hanımı izliyordum gözüm hep ondaydı sanki bu masadan kalkarsa geleceğim elimin arasından kayıp gidecekti .Sanki gözümün önünden ayrılırsa bir daha asla bulamayacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...