4.Buğu

10.4K 547 12
                                    

Sabah gözlerimi yabancı bir yatakta aralamamla başta nerede olduğunu anlamasamda aklıma gelen şeylerle yüzümü buruşturup elimle üzerimdeki örtüyü atıp lavobaya girdim .Dünkü yaşadıklarım bir bir aklıma gelirken lavoboda elimi yüzümü yıkayıp Melek' in odasına geçtim .Dün Ateş ' in onca söylediğinden sonra orada kalamayacağımı anlayıp hemen taksiye atlayıp eve gelmiştim .Yol boyunca ağladığımdan şoför bana acıyan gözlerle bakmıştı ama umursamamışdım.Melek' in hala uyuduğunu görmemle bu kez dün gece en son hastane bahçesinde gördüğüm Melis' e bakmaya gittim .Bütün gün hastane ağlayan ve bu yüzden burnu kızarık Melis' in hazırlanmış şekilde görmem şaşırtsada sesimi çıkarmadım .

" Günaydın " Melis' in neşeli sesine karşı gülümseyerek

" Günaydın Melis " dedim

" Dün çok güzel şeyler oldu hem annemle konuştum çok iyi doktor gözetiminde eve gelecek bugün "

" Çok sevindim Melis " Aramızdaki mesafeyi kapatıp beni yatağının üzerine oturmam için oraya doğru götüren Melis' in hareketlerine ayak uydurup oturdum .Bir şey anlatmak istiyordu biliyordum ama bu sefer anlatacaklarını bilsem de bilmemezlikten gelip tek kaşımı kaldırıp soran gözlerle baktım.Karşımdaki yerini alıp konuşmaya başladı .

" Dün yani hastanedeyken çok korktum " gözleri dolmaya başlayan Melis' e " geçti canım " dememle bu kez gülümseyerek devam etti .

"Dediğim gibi korktum annemi kaybetmekten sonra Ali ' nin omzunda ağlarken annemi kaybetmekten korktuğumu söyledim o da bana " ölene kadar yanindayım su perisi ",deyince yanlış duyduğumu düşünüp üstelemedim daha sonra destek almak için Ali' ye sarıldım benim kalp ataşlarım her zaman ki gibi hızlı atıyordu ama tuaf olan şey Ali' nin kalp atışlarının da hızlı olmasıydı .Bunları kendimin görmek istediğim gibi değerlendirdiğimi düşünüp bir şey sormadım . Sonra annemin iyi olduğunu öğrendim .İşte o zaman anlatmak istedim çünkü anladım ki yarın için çok geç olabilir ."

Ben Melis' i pür dikkat dinlerken telefonuna gelen mesaja gülümseyerek cevap yazıp devam etti .Tabi bu durumda mesajın Ali den geldiğini anlamış oldum .

" Bahçede onu çok uzun zamandır sevdiğimi söyleyip tam kalkacakken elimden tutup beni kendine çevirdi ve bana " bu anı o kadar uzun zamandır beklerken gitmeme izin vermiyorum su perisi " dedi düşünebiliyor musun o da bana karşı bir şeyler hissediyormuş ."
Cümlesini bitirir bitirmez sarılıp çok sevindiğimi söyleyip hazırlanması için yalnız bıraktım .

Dün duyduklarım aklıma gelip yüreğime batarken ruhumun kemiklerinin sızladığını hissettim .Aklıma gelen düşünceleri ceplerimdeki kırıklıklarının sol tarafına yerleştirip büyük bir hızla fermuarını çektim. Aklimdakileri elimle savuşturup Melek' in yanına gittim .

Melek ' in yatakta olmadığını görünce uyanmış olduğunu anlayıp aşağıya indim .Bugünün pazartesi olduğunu şuan karşımda oynayan televizyondaki çizgi filmden anladım.Melek' in de neden bu saatte televizyonun başında olduğunu görmüş oldum .Melek her pazartesi aynı saatte kalkar bu çizgi filmi izlerdi en son ona televizyon izleme yasağı getirdiğimde bile bu çizgi filmden vazgeçmeyip izlemeye devam etmişti .Bir süre elinde kumanda televizyon karşısında oturmuş çizgi film izleyen Melek' i gülümseyerek izledim .Tam yanına gidecekken

Melis' in
" gel o çizgi film izledim biz bahçeye geçelim ." Demesi ile Melek farketmeden bahçeye gittim .Melis bahçedeki hamakta sallanırken bende yanındaki puflardan birine çöktüm .Bu bahçeyi seviyordum evin salonundan girilen kocaman ağaçlarla dolu renk renk çiçeklerin olduğu güzel bir bahçeydi.Melek küçükken bu kadar güzel olmasa da Melek büyüdükçe ona oyun alanı olması için bahçeyle ilgilenen birini tutmuşlardı .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin