10.Kayıp Ruhlar Ülkesi

8K 419 43
                                    

******

*****

Her gün yeni bir güne gözlerini açarken umudun varlığına sığınırım .Umudumun bitmesi demek hayatın getireceği güzellikleri elinin tersiyle itmekle eşdeğer gözümde .Şuan umudu kaybetmiş adamı öperken tek isteğim umudunu gömdüğü yerden çıkarabilmekti .Ben beceriksizce dudağımı dudağına bastırınca bir süre sonra şaşkınlığı üzerinden atıp dudağımın aralanmasıyla ağzımda oluşan tatla karşımdaki adamı durduramayacağımı anladım .Durmak istemeyen benken nasıl durdurmak isteyebilirdim .

Ateş ağzımı ısrarla dudağıyla aralamaya çalışırken daha fazla dayanamayıp ağzımı açmamla onun beklediğini yaptığımı anladım .Dili ağzımda gezinirken yaşadığım duygu bütün hormonlarımı alt üst ederken ona karşı koyamacağımı çok iyi biliyordum .Aklım durdurmam gerektiğini haykırırken bedenim benim aksime beceriksizce karşılık veriyordu .Ateş kendini geri çekip boynuma yönelince kalp atışlarım daha da hızlandı .Boynumdaki yerini alıp öpücükler bırakırken çalan kapı sesiyle kendimi geri çektim .

Kendimi geri çekmemle bana hayretle bakan Ateş' e kapıyı işaret edince kendisine gelip kapının önüne geçti .Ben kalbim ağzımda yatağın baş ucuna iyice sinerken Ateş

" Efendim " deyince

" Oğlum odama gel seninle bir şey konuşmam gerek " diyen Sevgi teyzenin sesiyle yüreğim ağzıma gelse de az sonra kapının önünden ayrılmasıyla yerimden kalkıp Ateş' in yüzüne bile bakmadan kapıyı çarpıp çıktım .

Az önceki yaşadıklarım aklıma gelince bir daha nasıl Ateş ' in yüzüne bakacağımı düşünüyordum .Ben onu öpmüştüm ve Sevgi teyze olmasa biz daha da ileri gidebilirdik üstelik hiç bir şey değildik birbirimizin hayatında bir yerimiz bile yokken ben nasıl olurda Ateş' i öperdim . Karşısına geçip bir daha bana dokunma dedikten üç gün sonra nasıl kendime yenilip bunu yapmıştım .

Kapıdan çıkarken karşılaştığım Ayşe teyzeyle kafamı öne eğip yanından hızla uzaklaştım .Odama gelir gelmez az önce ki yaşadıklarım beynimi işgal ederken ne yapacağımı bilemeden etrafı inceledim .Kapının çalma sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp kapıya döndüm .Melis' i görmemle gülümsemeye çalışıp

" Nerdesin ya yarın için alışverişe gideceğiz sen yoksun " diyen Melis' e tek kaşını kaldırıp

" Ne için ?" Dememle Melis

" Ben sana söylemedim mi? "

" Neyi? " Dedim merakla

" Hani bugün evde bir moral partisi düzenliyorduk." Diyen Melis'e

" Ya ama " dememe kalmadan Melis' in

" Partiyi ben hazırlıyorum ve sen gelmeyecek misin ?" Sitemle söylediklerinde haklıydı ama bildiği bir şey vardı ki ben alışveriş yapmayı sevmezdim .

" Peki ama "

cümlemi tamamlayamadan üstüme atlayan Melis daha sonra hazırlamam gerek diyerek odadan koşarak çıktı .Bu heyecanlı halleri beni gülümsetsede Ali' ye içimden bundan sonraki hayatı için başarılar dileyip bende hazırlanmaya başladım .Mayıs olduğu için sıcak olan havayı fırsat bilip en sevdiğim boyu dizimin üzerinde biten mavi eteğimi giydim .Üzerine hiç düşünmeden dolaptan beyaz bir tişört çıkarıp giyerken saçlarımı da düzleştirip sıkıca topladım .Eteğim kısa olduğu için biran çorap giymek istesemde havanın sıcak olması nedeniyle hemen vazgeçtim .Her zaman ki gibi hiç makyaj yapmazken elime geçirdiğim beyaz spor ayakkabılarımı alıp aşağıya indim .

Aşağı inerken Melek için endişelensem de Melis'in hazırlanırken attığı mesajla rahatladım

" Bugün Melek'in anneannesi dedesi ve hıyar dayısı geliyor onlarla vakit geçirecek merak etme :) " demesiyle rahatlamıştım .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin