17.Anne

5.8K 293 33
                                    

Yukarıdaki kapak bence de fazla güzel :) Uykucu-kitapkurdu ya kapak tasarımından dolayı çok teşekkürler

Genç kadın biran nerede olduğunu anlayamadan gözlerini açıp etrafını inceledi . Üstündeki beyaz elbiseyi ne ara giydiğini anlamasada umursamayıp bu ormana ne ara geldiğini düşünmeye başladı .Etrafı incelerken etraftan gelen hayvan sesleri ile korktuğunu hissetti .Anlam veremiyordu en son yatağında uyuyordu .

"Anneeeee" biran gelen çığlıkla etrafına bakınıp sesin nereden geldiğini anlamaya çalıştı .Bir kez daha gelen " anne " çığlığı ile tanıdık gelen sese doğru koşmaya başladı .Karanlık ormanda sesin geldiği yere doğru koşmaya çalışırken sesi gelen  küçük kızı bulmayı umuyordu .

" Anne kurtar beni " bir kez daha gelen ses ile bu kez daha hızlı koşmaya başladı .Koştukça ayağına batan çalıları umursamadan  . Üstündeki  uzun beyaz elbisenin ona engel olduğunu farkedince elbisenin etek uçlarından tutup daha hızlı koşacağını umdu .

Bu kez bir başka  ses doldurdu kulaklarını

" Anne kurtar beni " bir erkek çocuğu sesi duyması ile daha da hızlandı .Sesler aynı yerden geliyordu eğer gidebilirse ikisini de aynı anda kurtarabilirdi .Genç kadın artık dayanamaycağını anlayıp bir ağaca dayanıp soluklandı . Koştuğu için derin derin nefes alıp veriyordu  .Çok uzun süredir koşuyordu ve hala kız çocuğuna yetişemiyordu .Sesler çok yakın geliyordu .Sanki genç kadın  kostukça daha da uzaklaşıyordu .

Biran önünde beliren ateş ile gözleri kocaman açıldı .Ateş gittikçe her yeri kaplarken içinde eli bağlı iki tane çocuk ortaya çıktı  .Oğlan çocuğunu tanımasa da kız çocuğunu çok iyi tanıdığını biliyordu .Melek . Ateşin ortasında kalmış iki çocuğa da şok olmuş gözle bakarken oğlan çocuğunun ona bakan mavi gözleri ile biran duraksadı .Çocuk kumral mavi gözlüydü .Biran çocuğa kanının kaynadığını hissetti .Birine benzetiyordu ama şuan bunları düşünmesine fırsat yoktu .

" Kurtar beni Güneş " karşısındaki meleği kurtaracağı sırada diğer çocuğun ağlayarak ve bağırarak söyledikleri ile döndü

" Sen benim annemsin beni kurtar anne ne olur " Genç kadın küçük çocuğun  söyledikleri ile  duraksadı .İşte  o an farketti bu çocuk tıpkı kendisine benziyordu .Genç kadın bu kez ikisine de çaresiz gözlerle bakarken ne yapacağını düşünüyordu .Etraftaki alevler artarken ortada kalan çocuklardan  sadece birini kurtarabileceğini biliyordu .

" Güneş hadi ne olur " yangının ortasında kalmış küçük kız çocuğuna bir kez daha döndü genç kadın .Ne yapacağını düşünürken çaresizce bir süre daha izledi .

" Anneeeee " bu kez oğlan çocuğunun bağırması ile küçük çocuğa döndü .

" Kurtar beni anne " Kadın bu kez düşündü .Bir süre boş gözlerle etrafı inceleyip oğluna döndü .Dumanların arasında kalmış çocuğa yaklaştı .Gözlerini kapatıp gözlerinin dolduğunu saklamak istedi .Ruhundaki mezarın en güzel yerine birinin daha yer edineceği gerçeği ile titrediğini hissetti .Soluk alış verişleri hızlanırken koşmaktan dolayı kuruyan dudaklarını aralamayı becerip içindeki günahın kefaretini tek bir cümleye sığdırmayı umdu . Aslında öyle olmadığını bilerek .

" Özür dilerim  " deyip arkasını dönüp daha hızlı koşarak Melek'in olduğu tarafa gitti .Alevlerin ortasında kalan Melek'in ellerini çözerken içine batan et parçalarının acısını çekiyordu . Melek'i kucağına alıp alevlerin arasından çıkarırken  oğlan çocuğun biran da yok olduğunu gördü .

" Anneeee" oğlan çocuğunun ağzından dökülen tek sözcükle Meleği daha çok sarıp arkasını döndü .Daha önce hiç görmediği o çocuk neden anne diyordu bilmiyordu ama acı çekiyordu .Üstelik çok farklı bir acı bugüne kadar tattığı acıların en yücesini .En  can yakanını  .

Melek kucağında

" Güneş kardeşim, Rüzgar gitti " diye ağlarken kucağındaki Melek ile birlikte göz yaşlarının yanaklarını ıslatmasına izin verdi .İşte o an hissetti genç kadın  o mavi gözlü sarışın çocuk onun oğluydu .

.Umarım seversiniz .Olay tamamen bir rüya .Derin ' in rüyasını yorumlamak isteyen herkesin yorumuna açığım .Sanki çok hizliyim ya aferin bana bir haftada üç bölüm .Sizce gelecek bölüm ne olmalı ?Bir rüya ne kadar gerçek olabilir .Yine çok hızlı yazdım bu yüzden şimdiden affedin. yazım hataları afola :) Diğer bölüm Ali Melis ve Toprak üçgeni çözüm bulacak inş en azından öyle umuyorum .Sabah kalkar kalkmaz çok sevinmeniz dileği ile saat 01:53 sanırım bir de 16 Ekim 2017

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin