Mutluluk nasıl bir kavanoza saklanıp kaldırılması gereken bir duyguysa annelik duygusu da böyle bir duyguydu bana göre .Elimdeki hamilelik testine gözleri dolu dolu bakarken hissettiğim tek duygu korkuydu .
İçimde tarifi olmayan bir mutluluk vardı ama aynı zamanda büyük bir korku . İyide bu korkunun sebebi neydi ? Elimin tersiyle gözyaşlarımı silip aşağıdan gelen sesleri takip ettim . Bizimkiler yılbaşı kutlamaları için gelmiş olmalıydı .
Aşağı inmemle gördüğüm yüzlerle yüzümde koca bir tebessüm oluştu . Bebeğimin babasını görmemle elim karnıma giderken ne yapacağımı bilemeden bir süre olanları izledim .
" Deniz nerede senin bu karın bana bak kaçtı mı yoksa ?"
Emre ve Ali kahkalar atıp gülerken Ela elindeki konfetilerden birini Emre ' nin kafasına attı .
" Bana bak Emre karın burada değil diye saçmalama gecenin sonunda yapacaklarımdan kork "
Emre Ela ' ya ters bakışlar atıp kafasını kaşırken söyledikleriyle kahkahalar attım .
" Umarım mesleğini benim üzerimde icra etmezsin Ela Buket ' i seviyorum "
Herkes bana dönerken bende daha fazla kapıda onları izleyemeyeceğimi farkedip yanlarına doğru gittim . Hepsine tek tek sarılıp hoşgeldiniz diyerek yerime geçecektim ki hiçbir şey gözünden kaçmayan kocaman onunla göz göze gelmeme çabamı anlamış gibi
" bende hoşgeldim karıcığım " dedi ve önünde ki ağacı süslemeye devam etti . Yüzüme zoraki bir tebessüm yerleştirip
" hoşgeldin " dedim . Deniz tek kaşını kaldırıp bana bakarken hemen Ela'ya döndüm
" ee hani annemler neredeler ? "
" bugün başbaşa kutlayacaklarmış "
Bu kez Ali ' nin araya girmesiyle ona yöneldim
" kısacası onlara fazla hareketli geldiğimizden bizi istemediler "
" çocuklarda da onlarda bu arada " söyledikleriyle Ela ' ya dönüp
" Bu duruma en çok sen sevindin " dedim .
" dalga geç bakalım Güneş hanım bebek olunca seni de göreceğim "
Söyledikleriyle allak bullak olurken birden ayağa kalktım kendi aralarında konuşan Ali ve Emre bana dönerken
Deniz ' in beni izlediğini farkedip
" eee ben Melis ' i arayayım gelirken içecekleri abartmasınlar annemler gelmeyecekmis madem "
Melis' in adının geçmesiyle Ali ' nin yüzü öyle bir hal aldı ki bir an zaman dursun istedim . Melis bir ara aralarında geçenleri anlatmıştı ama belli ki Melis için basit gibi görünen olay Ali için epey önemliydi . En acısada hala önemliydi ...
" otur kuzum Melis ' in de haberi var . Toprak Melis ve Buket birlikte gelecek bu arada hediyeleri son dakikaya bırakmışlar gecikebilirler " Ela ' nın söyledikleriyle Emre homurdanırken
Tam ağzımı açıp Murat enişteyi soracakken soracağım soruyu önceden tahmin edip
" tüm çocukları annenlere bırakmaya gitti hayatım " dedi .
&&&
Gece on ikiye dakikalar kala herkes bahçede oturmuş sohbet ediyordu . Gece boyunca köşe bucak kaçtığım kocam bir şeyler olduğunun farkındaydı .
" bir şey soracağım ?" Dedim yüksek sesle herkes bana dönerken
Ali ' ye yöneldim
" Seninle ne zaman tanıştık ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...