Açıklama

4.5K 86 2
                                    

"Bölüm yokken neden sen ? " dediğinizi duyar gibiyim ama olsun yiyeceğim hakaretleri göze alarak bir iki şey söylemek istiyorum öncelikle bana göre güzel ilerlediğimi gösteren

#rastgele de #92
#suçlu da #12 

Diğer kategori sıralamamı hatırlayamasamda şuan için çok teşekkur .

Diğer yandan kitap bir 15 bölüm sonra final olacak yada 100 bölüm sürecek diyemem şimdiden  ama aklımdaki ilerleyiş ve final belli .Aradaki ayrıntılar yan karakterlerin dünyası ise tamamen o anki dünyama kalmış  .Sizden pek bir fikir alamayınca aklımdaki finallerden birini kesinleştirdim şimdi teker teker adım adım ilerleyip hikayeyi daha iyi yerlere taşıma vakti   .Bu arada olumsuz yorumlara da açığım "KITAP HAKKINDA KI FIKIRLERINIZI  AYRINTILI BILGIYI OZELDEN MESAJ ATIN KONUŞALIM .." Yeni bölüm iki güne gelir bir aksilik olmazsa yetiştirmeye çalışacağım .

Dediğim gibi hikaye birazda kalvyenin o an elime geçtiğindeki ruh halimle ilerliyor .Olayları kafamda tasarlıyorum belki ama o kalvyenin başına geçince ozgürce ne yasatmak geliyorsa içimden o karakterlere onu yaşatıyorum .Şimdi bu bölümde merak ettiginiz her soruyu cevaplayacağım için istediğinizi sorabilirsiniz ...

Ha aklımdaki final değişir mi ? Tabi ki değişebilir bu arada hikayede ki görduğunuz eksiklikleri yazmanizi rica ediyorum bu bölümde sormak istediğim asıl konu buydu ? Hikauede burası eksik bu konu yavan kaldi bu çift kotu dediğiniz ve daha nicesi yorumlarinizi bekliyorum .😊

Sizden uzun süre ayrı kalmamak adına açıklama yapma gereği hissettim .

Kendinize iyi bakın .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin