Yazım hataları affola geri dönüp düzelteceğim ...
Diğer bölüm final olacak teşekkürler ...
28 temmuz 2018
01:31Derin ' den Şimdiki Zaman
En güzel masallar hep zihnimizde var olurdu .Eğer geceleri başucunuzda size her şeyin güzel olacağını fısıldayan bir anneniz yoksa işte o zaman en güzel masal hiç olmazdı .Hayat ne getirirdi bilemesekte bir gün mutlu olmak için çabalardı herkes tıpkı masallardaki gibi , ben dahil .En şanslı insanlar çoğu zaman en çok masal dinlemeyenlerdi .Masal dinlemeyenler hayatın kötülüklerle dolu olduğunu farkındaydı hep .
"Derin ?" Hayat insanı ruhsuzlaştırırdı .Bazen sana seslenen insanları umursatmayacak kadar .
"Derin beni duymuyor musun ?" Kafamı okuduğum kitaptan kaldırıp karşımdaki kişiye döndüm .
"Yemek hazır !" Sanırım bu konuda çok şanslıydım yemek yapmayı çok sevmezdim ve bunu birilerinin benim yerime yapması çok güzeldi .
"Tamam sen in ben geliyorum "
Elimdeki kitabı kapatıp baş ucuma koydum odanın içindeki çorapları görmemle gözlerim büyüdü
"Yine mi ?" Mutfağa doğru giderken bir yandan da söylenmeyi ihmal etmiyordum .
"Bu çoraplar Allah 'ım inanamıyorum ya offf "
"Ne söyleniyorsun yine ?"
"Sanırım seninle evlenmekten vazgeçeceğim bayım ?" Böyle der demez panikle bana dönen gözlerle kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum .
Yüz ifademden dalga geçtiğimi anlamış olacakki
" ne yaptım ki yine ? Hem sen benden vazgeçemezsin küçük hanım ""Çoraplar bayım çoraplar " dedim hafif kıkırdayarak .
2 Yıl Önce
Bugün sadece biri vardı diğerleri hep yok . Bugün hayatımda yerini nereye koyacagımı dahi bilmediğim biri doğmuş ,iyiki .Ben nasıl sevilir pek beceremem belki ama nasıl beklenildiğini çok güzel öğrendim acımın geçmesini bekledim üstelik beklemek bahsettikleri kadar da kötü değilmiş .Bugünü gözümde bu kadar anlamlı kılan sen ,iyi ki varsın .Belki çok saçmaladım ,belki asla yapmam dediğim şeyler yaptım ama geriye dönüp baktığımda hiç keşke demedim .Çünkü sen bir an bile keşke diyemeyeceğim kadar varsın bende .Bugün benim duygularımı anlatma günüm değil zaten, hayatıma kendi istemeden de olsa dahil olan birinin doğum günü. .Güzel sev , hayatına hep güzel seven insanlar al .Mutlu ol. Ben hep bensiz daha çok mutlu olmanı istedim öyle olacağına inandım .Ömrüm boyunca kıskanacağım kadar mutlu kal .O aşık olduğum gülüşün bakışın , şapşal hallerin hep olsun . Baktığımda bana seni hatırlatan şeyi yok ediyorum artık .Bana sevmeyi öğreten değildin belki ama sevginin içinde fedakarlığı ,beklemeyi ,dinlemeyi öğreten ,gözlerimde ormanı var eden sendin .Hayatın olur olmadık sürprizlerle karşılaştıracağını bilmeden belli belirsiz yaşarken senle tanıştım bir gün .Seninle öyle bir zamanda kesişti ki yollarımız belkide benim için en biz olamayacağımız zamanda .Benim hep sana iyi geldiğimi söylerdin bana ne kadar iyi geldiğini farketmeden .Bu mektubu hem bir veda hem bir doğum günü kutlaması say .Bana bir gün ilerde oğlum olursa adını ne koymak istediğimi sormuştun cevabımı hep ertelemiştim neden bilmem ama gitmeden önce söylemek istedim ben hep bir kızımız olacağına inandım , inanmıştım ... Melek gitti sen hem kendini hem beni toparlamaya çalıştın .Ahhh kalbim o kadar varsınki bende sana her baktığımda kızımı ve kendimi görüyor olacağım bize bunu yapamam. Biliyor musun yurt dışına sandığın gibi sadece Güneş öldüğü için değil aynı zamanda delirdiğim için gittim .Ben bir deliydim ve yaralarımı sarıp geri geldiğimde tek şansım sendin .Seninle karşılaştım sen benden o kadar etkilendin beni o kadar koşulsuz sevdinki hastalığımı farketmedin bile işte bu yüzden sen herkesten farklıydın herkes bende ki farklılığı tuaflığı sorgularken sen sadece beni önemsedin .Ama gitmem gerekiyor artık gitmem gerekiyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...