"Dedim bir denizli kapagimizda olmali 😊ben yaptim umarim begenirsiniz
"Düşündümki Ateş ve Derin'in mutlu daha çok anısı olmalıydı ... " iyi anılara ihtiyacı oluyor insanın bu bölümden sonra bir de yılbası bölümü olacakki bu da benim bir daha özel bölüm yazmayacağım demek .Son bir buluşma ondan sonrası sizde .Ateşi Derin i tabi ki özleyeceğim ...Keyifli okumalar ...
Derin hep sonsuz bir aşk diledi 'aşk ' ın ne olduğunu bilmeden .Aşk demek kavuşamamak demikmiş aslında sonsuz aşkı dilerken Ateş ile kavuşamamayı diliyormuş haberi olmadan . Derin bunu çok geç farkedecekti .
Derin üstündeki toz pembe elbiseye son kez bakarken doktorunun geçen gün verdiği ilaçları içti .Deniz 'e göre çok kansızdı ve bu durm doğum sırasında işini zorlaştırabilirdi .İlacı içtikten sonra ağzına gelen tadla yüzünü buruşturup çantasını da alıp aşağıya indi .Saçlarını açık bırakmayı tercih eden Derin heyecanla aşağıya inerken annesinin bakışlarını es geçip çalan korna sesiyle dışarı çıktı .Ateş karşısında gördüğü kadınla kocaman gülümserken ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha anlamış oldu . Kendisine gülümseyerek gelen Derin o kadar güzel görünüyordu ki ...
Kendisine sımsıkı sarılan Derin ' i o kadar özlemişti ki bazen kendisi bile anlamakta zorluk cekiyordu bu küçük cadı ne zamandır bu kadar işlemişti her hücresine.Derin'in kendini çekmesiyle kolları boşlukta kalan Ateş biran bozulsada "saçmalama Ateş " diyerek Derin 'in arabaya binmesiyle kendisi de binip hemen arabayı çalıştırmıştı .Kendilerini izleyen Sevgi hanımı farketmeden .Sevgi biliyordu kızı mutluydu ama yine de aklının yüreğinin kabullenemedeği şeyler vardı işte o ilk kızının ilk aşkıydı . Derin 'i çok seviyordu ama alışacaktı bu duruma istesede istemesede. Kzının mutluluğu için katlanacaktı .En önemlisi Melek mutluydu hemde çok ...
Derin heyecanla gidecekleri yeri bulmaya çalışırken Ateş söylememekle ısrar ediyordu .Az sonra Ateş 'in
"Gideceğimiz yer için fazla süslüsün " demesiyle Derin dudak büzüp
"Nereye gideceğimizi söylemezsen böyle olur işte " deyip kollarını bağlayıp Ateş 'e sinirli bakışlar atıyordu .Ateş Derin 'in tepkisine gülerken arabayı sağa çekti ve kendisine sırtını dönüp yan oturan Derin 'e döndü .
"Derin bana bakar mısın ?"
"Bakmayacağım işte "Derin 'in trip atarak söyledikleriyle Ateş gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı Melis 'in verdiği bilgilere göre Derin 'in böyle davranması gayet doğaldı .
Bu durumda kendisinin de alttan alması gerekiyordu .Ateş Derin 'in çenesinden tutup kendisine döndürüp
"Gözlerime bak "dedi .
"Bakmayacağım işte "
"Bakmazsan öperim " demesiyle Derin çoktan kızarmaya başlayan yanaklarıyla kafasını kaldırdı .
"Bu gece sadece mutlu olmanı istiyorum sen ve ben biz bugün sadece mutlu olacağız mutluluk dışında tüm duyguları yasaklıyorum sana "
"Peki ya aşkı ?" Diye sordu Derin
"Aşk hımm o benim dışımdaki her nesneye ve kişiye karşı bir daha yaşanmayacak zaten rahatım bu yüzden benimle doya doya yaşamaya bak ! " diye yanıt verdi Ateş göz kırparak ve yerine geçip arabayı calıştırdı .
"Tamam barıştık" ...Sessizlik
...
Derin uçurumun kenarında oturduğuna inanamasada Ateş 'in omzuna kafasını yaslayıp huzurla gözlerini yumdu ..."Ne kadar güzel bir manzara" dedi gülümseyerek .
"Biz hep kalabalıktaydık bugün sadece biz olalım istedim yalnız sessiz "
"Ateş ?"
"Efendim ,güzelim" Ateş 'in güzelim demesiyle omzundan kafasını kaldırıp Ateş 'e baktı uzun uzun .Aşk
"Ya bir gün ?" Yutkundu .
"Bir günü bilmem ama içim çok rahat Derin ."
"Ne için ?"
"Bu gözlerindeki parıltı bana ait .Bu gözler bir daha bu kadar güzel parlamayacak " dedi gözlerine dokunarak.Derin refleksle gözlerini yumdu daha sonra dudaklarına kaydı elleri .
"Bu dudaklar arasında bir başkasına bu kadar içten sen ağlama diye can bulmayacak sözcükler "
" aşk bir kere yaşanır Derin ve ben gözlerine baktığımda her hücrenle bana olan teslimiyeti görüyorum " Derin Ateş 'in söyledikleriyle kafasını tekrar omzuna yasladı .
"Zaman ne getirir bilemem ama seni hep seveceğim adam ,ben bir tek sana aşık öleceğim ."
"Bana masal anlatsana ?" Derin 'in kurduğu iki cümle arasındaki tezatlığa gülümseyen Ateş
"Ne anlatmamı istersin "dedi sevdiği kişinin yanında olmasının vermiş olduğu huzurla .
"Ne anlatmak istersin ?" Dedi Derin merakla .
"Seni ilk kez gördüğümde anlattığın masalı " Derin düşündü düşündü hatırlamıyordu ki ne anlattığını .
"Kibritçi kız "dedi Ateş gülümseyerek .
"İyide ben kibritçi kızı Melek üzülmesin diye hiç anlatmazdım ki ?" Dedi Derin merakla .
"Hala anlamadın mı ? "
"Neyi ""Melek iki yaşındayken Türkiyeye geldim .Odaya girecekken senin Melek ile konuşmaların doldurdu kulaklarımı .Önce Melek 'e okulda ne kadar yorulduğunu anlattın bir sure oynadın daha sonra kibritçi kızı anlattın " Derin şaşkınlıkla ne diyeceğini bilemezken
"Ta tam olarak ne zamandı "dedi kekelereyek.
"Seni görür görmez kızımın ne kadar şanslı olduğunu anladım .Geri döndüm zaten kimse görmeden "
"Dört yıl önce bugün "
Derin 'i üzmemek için deli olduğum için kızıma zarar vermek istemedim diyemedi ama hiçbir zaman ."Sana aşığım "dedi defalarca genç kadın içinden ...
"Sana aşığım "dedi defalarca genç adam içinden ...
Aşık olduğu adamın gözlerine bakıp
"Sana aşık öleceğim "diye tekrarladı kadınAşık olduğu kadını gözlerine bakıp
"Ben seni ilk kez gördüğümde bile onca mutlu sonla biten masal arasından mutsuz sonla biten tek masala denk geldim şimdi mutlu son beklemek aptallık olmaz mı ?" Dedi genç adam içinden .Bir gülümseme kapladı iki çehreyi ve ardından gelen huzur doldurdu her iki yüreği .
Merhabalar burdasınız biliyorum .Kimiminiz çoktan uykuda ...
Hoşçakalın
28/11/2019 Çarşamba 02:30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...