16.Mum Işığı

7.4K 354 35
                                    

@BeQuietBaby 'ya kapak  tasarımından dolayı teşekürler




Her insanın içini titretip o insanı yerle bir eden bir tarafı vardı . Benim zayıf noktam Melek'ten ayrı olmaktı kesinlikle bunu şu ayrı kaldığım üç günde fazlasıyla anlamıştım .Üç gündür günde defalarca görüntülü konuşup sesini duymama rağmen içimde dibi görünmez bir özlem oluşmuştu .Toprak ve babam beni defalarca aramasına rağmen sadece bir kez açıp iyi olduğumu söyleyip kapatmıştım .

Bunun dışında her gün Ela'yı arayıp beni sorduklarını biliyordum .Şuan Ela ' nın bana verdiği odanın tavanıyla bakışırken buraya iyi ki geldiğimi düşünüyordum .Her şeyden uzaklaşmak çok iyi gelmişti . Ela'ya Ateş ile olanlar hariç her şeyi anlatmıştım .İlk kez bu kadar çok şey anlatmış Ela'nın omzunda ağlamıştım .

Ben herşeyi anlattıktan sonra Ela'nın sorduğu sorular beynimi kemirip durmuştu .Bugüne kadar acıdan görmediğim gerçeklerdi Ela'nın bana hatırlattığı gerçekler .

En son gözleri dolu dolu " çok şanslısın canım " demesiyle içimde ona ait olan apartmanın çöküp altında kaldığımı hissettim .O kadar acı çeker gibi söylemişti ki tokat gibi bir gerçek çarpmıştı yüzüme benim artık ondan farklı bir yanım vardı .Ailem .

Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan kapı sesiyle yatağımdan doğrulup gelecek olan kişiyi bekledim .Ela gülümseyerek içeri girince bende gülümsedim .

" Canım nasılsın ?"

Neşeli bir şekilde söyledikleri ile üç gündür beni güldürmek için büyük bir çaba harcayan Ela' ya

" İyiyim " dedim içtenlikle .

" Sevindim hadi yemeğe inelim hem misafir geldi " demesi ile

" Kim ? " Dedim meraklı gözlerle eğer tanımadığım biriyse hiç çekemezdim açıkçası .

" Tanıyorsun hatta geldiğine sevineceğin biri "

dememesiyle Ela'nın sevinçle parlayan gözlerine" Melek " dememle Ela gülümseyince koşarak merdivenleri ikişer ikişer indim . Ela'nın bana "bekle " demesine aldırmadan salona girdim .Salonda gördüğüm kişilerle kısa bir an şaşırsamda hemen bana doğru gelen. Melek' e döndüm .Melek' e sarılırken bir kez daha ne kadar özlediğimi farkettim .Melek benden ayrılıp kıkırdağında soran gözlerle baktım .

" Ne oldu Melek ' im " şuan sadece Melek' e odaklanmıştım .Çünkü kafamı kaldırırsam gözlerini üzerimde hissetitiğim kişiyle göz göze geleceğimi biliyordum.

Minicik eliyle kıyafetlerimi gösterip " çok komik " demesiyle üzerime baktım .Altımda ayıcıklı pjamalarar üstümde kısa kollu tom ve Jerry baskılı tişört ve ayağımdaki pufuduk terliklerle gözlerim kocaman açıldı .İçeri gelip yanımdan geçerken

" Ben söylemeye çalıştım " deyip kocasının yanına kurulan Ela'ya en ters bakışlarımdan birini atıp gözlerimi Melek' ten ayırıp varlığını üzerimde hissetitiğim bir çift kahve göze döndüm .Dudağı kıvrılmış beni alayla süzerken ben de ona şuan atabileceğim en sert bakışları arıyordum .Tabi üstümdeki ayıcıklı pjamalarla ne kadar mümkün olursa .

Utancımdan yerin dibine girmek istiyordum .Ya kendimi depresyon modundaykan durduramayıp bir sürü saçma şey yapmıştım . Buna saçlarımı tepeden dağınık bir topuz yapmam da dahildi tabi .

" Hoşgeldin " kimsenin bir şey anlamaması için kurduğum içtenlikten yoksun bir hoşgeldin dedim kahve gözleri pür dikkat izleyip . Karşımdaki adam benim aksime hiç çekinmeden bir süre beni süzdü .

" Hoşbulduk " deyince

Gözlerimi Melek'e çevirip anlamsız bakışmamıza son verdim .

" Güneş hadi bana Aras'ı getir " diyen Melek'e

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin