Son 5 bölüm flan en fazla .Sizi seviyorum biliyorsunuz tabiki yazmaya devam edeceğim. Aslında yazacak çok şey var belki ama hepsi klasik şöyle söyleyeyim size hiçbir zaman sinemaya giden kadının korkudan adama sarıldığı birlikte çok güzel vakit geçiren bir çift var etmedim .Ya da lunaparkta evlenme tekliferi asansörde kapalı kalma korkusu vs .bunları yazmadım . Ateş den bir mafya babası var etmedim Ateş tüm wp erkekelrin aksine iyi biriydi tek acısı ölen karısı , kızının annesiydi . kurguyu uzatmak da bir seçenek bunların hepsini yapabilirim ama klasikleşmemek adına böylesi en güzeli .Bir çok konu ucu açık kalacak ama arada gelecek özel bölümler tabi ki olacak bu yüzden endişelenmeye gerek yok .Haydi size şimdi
Iyi okumalar .😊
Lanet olsun dün geceden beridir her yerde Derin 'i arıyordum ama hanımefendi Melis' e mesaj atıp iyiyim yazıp ortadan kalyboluyordu .
Evet belki hamileydi üzerine gitmemeliydim ama Derin 'i sağ salim elime geçirirsem ne yapacağımı şuan ben dahi kestiremiyordum .Elime aldığım telefonla sinirle kendimi dışarı attım .
Çalan telefonumu sinirle açıp
".ne var ?" Diye bağırdım .
"Şey ben iyiyim "telefonun ucundaki sesi duymamla dünden beridir sıkışan kalbimin üstündeki elin kalktığını hissettim
"Derin ne nerdesin iyi misin ?" Ben az önce panikden ve heyecandan kekelemiştim .Bugüne kadar kimseyle konuşurken kekelemeyen ben .
" Ben iyiyim hastahaneye gidiyorum kontrole , düşündüm ki sana haber vermem gerek " Derin 'in beni en çok etkliyen yanı ne diye sorsalar kin tutamaması derdim ya da affedişi merhameti ama neyi görmezsen yaşayamazsın diye sorsalar gülünce gözlerininde oluşan küçük kız çocuğunun dirilişi işte bunu görememe ihtimali bile nefesimi kesmeme neden olurdu ama Derin şuan anladığım kadarıylan ondan gelecek küçük bir bebeği istemediği mi düşünüyordu ?
"Tamam geliyorum adresi at !" Üstümdeki gerginliği atıp bir süre sakinleşmeye çalıştım .
Az sonra telefonuma gelen konum mesajiyla rahatlayıp Melek 'in odasına çıktım .
"Melek 'im "
"Baba " beni görür görmez yüzü aydınlanan prensesime hayranlıkla bir süre bakakaldım tıpkı bana benziyordu fiziklsel özellikleri benzemesede gösterdiği tüm tepkiler benim yansımamdı sanki .
" konuşabilir miyiz prensesim " kızımın saçlarından öpüp kucağıma aldım .
"Seni dinliyorum babacım " Artık kelimelerin telafuzunu düzgün dile getirdiğini farketmemle gülümsedim .
"Hayatım sana bir şey söylemem gerekiyor . " bir süre beni merakla süzen kızıma baktım ve devam ettim " Senin bir kardeşin olacak " minik kızım önce bir kalakaldı .
Sonra aklına gelen şeyle dudakları büzüldü
"Ben ve Derin 'in " dememle beklediğim tepkiyi vermeye başlayan kızımın yüzü aydınlandı , birdenbire bana sarılıp
"Oleyy o zaman Güneş bizimle mi yaşayacak " dedi .
"Evet kızım şimdi hazırlan çıkalım. "
"Güneşe mi gideceğiz "
Kafamı olumlu anlamda sallamla yanağımdan öptü .Tam bir cadıydı ...
Bir kız için babası nasıl onun kahramanıysa bir baba için de kızı hep bir şatoda saklayıp koruyup kollamak isteyeceği prensesiydi .Bunu daha yeni yeni farketsemde bildiğim tek bir şey vardı bir daha ne olursa olsun kızımı bırakmayacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...