********
Kapak tasarımından dolayı Uykucu-kitapkurdu ya çok tşkürler
********
Hayat seni sahip olduklarınla sınanırken ben her zaman ki gibi sahip olamadıklarımla sınanıyordum .O resmi kalbime batan kimsezliğin yüzüme batmasına rağmen çizmişken gözümün önünde paramparça olması acıtmıştı .
Emre'nin omzunda ağlayıp içimdeki burukluğun geçmesini beklerken geçmeyeceğini anlayıp ayrıldım . Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip
" Hadi içeri geçelim "
" İstersen gidebiliriz" Biliyordum ama bugün Melek ' in doğumgününüydü ve yanında olmalıydım .
" Gerek yok Melek'in yanına gidelim ."
Söylediklerime inanamaz gözlerle bakan Emre'ye aldırmayıp kafamı bana tuaf tuaf bakan Emre'den çekip içeriye doğru ilerledim .Taki karşımda Ateş' i görene kadar . Ateş' i görmemle içimdeki zırhla kuşanmış kalbimi dahi delip geçen bakışları korkuttu .Hep öfkeli bakıyordu ama ilk kez korkutucu görünüyordu .
Gözlerinde ki duyguya binbir anlam sığdırmaya çalışırken o gözlerin aslında benim için hiç bir anlam taşımadığını görmek içimi burktu.Kafamı çevirip yanından geçtim .Salona girer girmez tüm bakışların bana dönmesinden rahatsız olsam da yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip Melek ' in yanına doğru ilerledim .
Beni görür görmez boynuma atlayan Melek ' e gülümseyip ortada duran pastayı gösterip
" Hala kesmemişsin Melek " dedim yalandan kızgın tutmaya çalıştığım sesimle .
" Seni ve babamı bekledik " demesiyle içeriye giren Ateş ve Emre ile
" Babam da geldi hadi pastayı keselim "
Der demez etrafta dağınık halde duran herkes Melek ' in etrafına toplandı .Ali ile Melis yanyana meleğin arkasında dururken Sevgi teyze tekli koltukta oturmuş bizi izliyordu .Ateş Melek ' in tam yanında dururken bende diğer yanında duruyordum .Emre tam karşımızda bu anı ölümsüzleştirmek için elinde kamera bizi çekiyordu .
Melek pastayı keser kesmez ilk önce babasına sarılıp ardından da bana sarıldı .Herkes sırayla sarılırken ben de bir köşede onları izliyordum .Arkamda birden kulağıma doğru fısıldayan Emre'ye başta korksamda sonra sakinlestim .
" Sanırım bir dans müziği iyi olur " dedikleri ile bu kadar yakın olmasından dolayı rahatsız olsam da
" Bence de " dedim kaba olmamak adına .
Emre geri çekilir çekilmez derin bir oh çekip karşımdaki Ateş' in öfkeyle bana baktığını görmemle içimdeki yanlış anlaşılma korkusu tüm bedenimi sardı .Ateş ' e daha fazla bakmayıp kafamı Melek'e çevirdim .Melek neşeyle babaannesinin kucağında oturmuş ona alınan yeni oyuncağa bakarken gözüm az önce ki hediyemin parçalandığı duvara kaydı .Tek bir cam parçası dahi kalmadan temizlenmişti .
Hayat her oyunun kurucusu ve haklı galibi olmayı başarırken biz yalnızca yaşadığımız süre boyunca omuzlarında hayal kırıklığı ve acılarla yola devam eden piyonlardık .
Ben şuan cebimdeki hayal kırıklıklarını nasıl taşıyacağımı düşünürken belki hayat bana daha büyüğünü hazırlıyordu .Ben etrafı incelerken Melis'in yanıma doğru yaklaşması ile kaşlarımı çattım .Eğer şuan gelip özür dileyecekse bu duruma ne hazır ne de onunla konuşacak kadar iyi hissediyorum kendimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...