Evet öncelikle merhaba sonunda Ateş'in ağzından bir bölüm yazacağım ve açıkçası bu durum beni heyecanlandiriyor
Kafamda üç türlü final var ve hangisini yazacağımı inanın bilmiyorum durun durun finale daha var evet ama yinede aklımda ki finaller çok farklı ve bana en azından bu zamana kadar hikayemi okumuş insanların fikir sunmalarını isterim .Bana göre iki finalde güzel olacak ama yinede siz fikrinizi belirtin ki bende hikayeyi ona göre şekillendireyim .Şimdiden tşk sizi bölümle başbaşa bırakıyorum yorumlarınızı ve oylarınızıda bekliyorum .Şimdilik kendinize iyi bakın Benim görünmez ama iyi ki var olan okuyucularım
Ateş 'den ...
Şirketteki işlerle ilgilenmek yeterince beni yoruyorken telefonuma gelen mesajla allak bullak olmuştum .Derin belki de ikinci kez kızımla hayatıma anlam katan kadının attığı mesajı .En son seni görmek istemiyorum derken o kadar ciddi ve öfkeliydi ki onu ilk kez kaybetmekten bu kadar korkmuştum .Ben aslında hep kaybetmekten korkmuştum .Beni tanırsa asla benimle olmaz diyerek hep kaçmıştım .Annem benimle Derin hakkında konuştuğunda cesaret edip konuşabilseydim eğer belki herşey farklı olabilirdi .Peki anneme ne diyecektim ki Derin 'i seviyorum mu ? Peki seviyor muydum aşık mıydım ? Dirseğimi masaya dayayıp ellerimle şakkaklırımı ovmaya devam ederken aniden verdiğim kararla elimdeki ceketimi alıp çıktım .Sekreterim peşimden gelip bugün gireceğim toplantıları hatırlatırken bir an attığım bakışla sustu .Arabaya doğru ilerleyip şöförden anahtarı alıp en iyi yaptığım şeyi yapmaya başladım arabayı sahile doğru sürdüm .
Tam o sırada çalan telefonuma lanet edip açtım .Telefon konuşması yapmayı sevmezdim hele de bu Barış 'dan alacağım rapor ise nefret ederdim .
"Söyle !"
"Alo efendim Derin hanım sahilde bir beğefendiyle buluştu ."demesiyle ellerimi direksiyona vurma isteğimi bastırıp ellerimi sıktım .Korkarak vereceği cevabı bekledim .
"Kim ile " dedim . Eğer Emre derse kaybederdim.Arkadaşımın Derin'e olan ilgisinin farkındaydım ama bu ara Derin ile artık ilgilenmediğini düşünüyordum .Sırf Emre yüzünden Derin ile arama mesefa kayup bazen yüzünü bile görmemek için çırpındığım zamanlar oluyordu her ne kadar hüsranla sonuçlansa da ...
"Tam olarak bilmiyorum efendim ama tarif edildiğine göre geçen gün Derin hanımı hastanaye getiren bey olduğunu tahmin ediyoruz " O adam da bir şey vardı sinir bozucu bir yanı Derin'i nereden tanıyordu bilmiyorum ama soracaktım her ikisine de .Telefonun diğer ucunda ki adamımın konuşmasını devam ettirmesi için
"Devam et "dedim .
"Bir de Melek hanım gayet iyi şuan Melis hanım ve Toprak bey ile lunaparktalar ."Aklıma gelen dün ki görüntüyle şuan Melis ve Toprak'ın durumunu bir kenara itip arabayı parkettim .
Daha görmeden varlığını hissetmemle bile kalbimin ilk kez bu kadar hızlı attığına şahit olurken havanın sıcak olduğunu farkedip kıravatımı gevşettim .Birden eli karnında sahili izleyen Derin görüş alanıma girince içimdeki kıpırtı azalıp yerini yoğun bir tutkuya bıraktı gözlerim hep yanımda yokken bile bana inatla bu kadını ararken şuan bankta oturan kadına karşı kendimi bir şey hissetmediğime ikna etmek sanırım tam bir aptallıktı .Yavaş yavaş Derin 'e doğru ilerken çalan telefonumu bu kez açmayıp Derin 'e doğru hızlı adımlar attım .Birden bire yanına oturunca irkilen Derin'in tepkilerini izledim .Önce irkildi ardından gözleri ve ağzı açıldı beni görmesiyle gözünde bir ışıtlı peyda oldu .
"Şey sen mi geldin ?"diye soran Derin'e tepkisizce bakmaya devam ettim .Söylediği cümlenin tuaflığını farkeden Derin konuşmaya devam etti .
"Sana bir şey söylemem lazım ."konuşmasını devam ettirmeye çalışan Derin'i dikkatle dinlerken dikkatimi dağıtan şuan soluduğum kokuydu .
Burnuma gelen yoğun erkek parfümüyle kaşlarım çatılırken karşımda kıvranıp bana bir açıklama yapacak olan kadının sözlerini kesen ben oldum .
"Bu ceket kimin? "üstündeki ceketi sormamla afallasada gözlerindeki hayal kırıklığı ile devam etti
"Deniz'in "demesiyle yumruğumu sıktım içimde daha önce tatmadığım bir duygu peyda olurken omzundaki ceketi yere attım .İçimdeki asi adam kendine Deniz'in kim olduğunu sorgularken bir yandan da Deniz'in varlığıyla bile rahatsız olduğunu hissettirdi .
"O kim ?"içimde bir şeylerin yükseldiğini hissederken çalan telefonumu bu kez önemli bir şey olabileceğini düşünüp açtım .Barış benim o telefonu açmama rağmen iki kez arıyorsa bir sebebi mutlaka olmalıydı .Gözlerim Derin de
"evet "dedim
Barış 'ın telaşla "size bir şey söylemem gerek Ateş bey "demesiyleSert bir tonda "söyle"dedim .Gözümü bir an olsun Derin 'den ayırmazken şuan ki korkmuş halleri hiç hoşuma gitmiyordu .
"Geçen gün Derin hanım hastahaneye kaldırıldığında bir kadın doğum uzmanının yani Deniz beyin gözetiminde de geçmiş "demesiyle kısa bir an afalladım şuan bana açıklamaya çalıştığı şey bu durumla mı alakalıydı ?
"Devam et ."Derin iki elini bacağının üzerinde birleştimiş benimle göz göze gelmemeye çabalarken inatla yüzüne bakıyordum .
"Nesi varmış ?" Sorduğum ikinci soruyla Barış kısa bir süre duraksadı öfkeli bir şekilde nefes alıp
"Nesi varmış ?"dememle aldığım cevap asla beklediğim cevap değildi .
"Derin hanım hamile efendim "...
Burada hala yazıyor olmak sizinle olmak cidden huzur verici .Yanımda birilerinin olduğunu hissetmeye bu yolda bana "iyi ki varsın "denilmesine tabi ki herkes gibi ihtiyacım var ama artık başka bir şeye daha çok inanıyorum önce kendin için yaz .Önce kendini mutlu et ardından gerisi zaten çorap söküğü gibi gelir ve hallolur Sen yeterki inan !
Cok hızlı yazdım yazım hatalarım olduysa affola ...
23/06/2018
Cumartesi sabahı olacak birazdan
02:58
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Любовные романы" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...