Özel Bölüm

5.7K 245 15
                                    

"Ateş  uyan artık annenler kızlarla çoktan uyanıp kahvaltı yaptılar seni bekliyoruz "

Ateş gece yarısına kadar annesiyle oturup sohbet etmiş olmanın vermiş olduğu yorgunlakla uyumuş ve sabah karısı defalarca uyandırmasına rağmen haftasonunun vermiş olduğunun rahatlıkla uyumaya devam etmişti .

Artık karısının kulağının dibindeki "uyan " seslerine dayanamayacağını anlayan Ateş karısını kendisine çekip yanığına kocaman bir öpücük kondurdu .
"Sana da günaydın karıcığım " Ezgi kocasının bu hareketine ağız dolusu gülümseyip gözlerini devirdi .

Ezgi isyan eder bir ses tonuyla "ne günaydını majesteleri öğlen oldu neyse ben aşağıya ineyim annen yalnız kalmasın çocuklarla " der demez  Ateş hızlıca yataktan kalkıp  karısını kolundan tutarak yatağa attı .Ezgi kocaman gözlerle kocasına bakarken üstüne doğru gelen kocasından kaçmak için hemen doğruldu ve kapıya koştu .

Ateş üzgün gözlerle karısına bakarken Ezgi iki elini yana açıp

"Üzgünüm kocacım ama annen bizi bekliyor " Ateş hayal kırıklığıyla dolabın kapısını açarken Ezgi de sırıtarak odadan çıkıyordu .

... Birini hep sevecek olman ömür boyu onun yasını tutacağın anlamına gelmez hiçbir zaman .Aslında bazen unutur gibi de olursun ama onunla yaşayamadığın onca şey kalbine hucum edince iste o zaman  bir terslik olduğunu anlarsın, beyninin kabulenemediğini kafan önünde kalbine sorgularken cevabının çoktan hazır olduğunu anlamak daha çok acıtır .Aslında ona aşıksındır da işte hep ertelersin o duyguyu .Bitti gitti dersin bitti ...

Ateş hızlıca hazırlanıp aşağı inerken annesinin evde olduğunu bilmenin huzuruyla daha neseli indi basamakları .

" günaydin" kızlar babalarını görmenin sevinciyle Ateş 'in kucağına atlarken Sevgi hanım sevinçle torunlarını ve oğlunu izliyordu .

Ateş kızlarını da kucağına alıp karırısın yanındaki yerini alırken Eda ve Seda 'nın aynı anda

" bahçeye çıkabilir miyiz ?" Sorusuyla Ateş karısına döndü Ezgi 'nin onaylar mırıltılar çıkarmasıyla kızlarını öperek bahçeye gönderdi . 

" ahh ahh Rüzgar da böyle hep Deniz ' den izin ister küçük bey " Sevgi hanım kurduğu cümleyle bir an oğluyla göz göze gelip sustu .Ezgi 'nin yüzündeki gülümseme silinirken kocasının aldığı yüz ifadesiyle kırıldığını hissetsede belli etmeyerek hemen konuyu değiştirdi .

" ahh ahh bir daha ki mutlaka erkek olmalı bunlarla başa çıkamıyorum anne baba kız beni deli ediyorlar " hüzün dolu bir gülümsemeyle konuyu dağıtmaya çalışan Ezgi bu kez kocasının kurduğu cümleyle içinin ısındığını hissetmisti .

" Bir çocuk daha istediğimizi bilmiyordum karıcım " karısına göz kırpıp ayağa kalkerken annesini de öpüp

" işlerim var iki saate dönerim hanımlar "

Annesi oğlunu duayla uğurlardı

Ateş Ezgi ' yi bulamadığı dosyası için çalışma odasına çağırırken bir an aklına gelen Melek ile sarsıldığını hissetti yanındaki masaya dayanıp elleriyle şakaklarını ovalayan Ateş ' i karısı görür görmez yanına geldi .

" Ateş iyi misin ?"

" iyiyim biran gözüm karardı ."

" o yani onun yüzünden mi ?"Ateş Ezgi ' nin sorduğ soruyu anlamayarak

" neyi ?" Diye sordu .

"Derin mi bu halinin sebebi .Bak onu bana anlat yani dinlerim Ateş gerçekten " karısının kendisine olan sevgisini acı çeke çeke kurduğu cümelyle bir kez daha anlayan Ateş gülümseyerek karısını kendisine çekti .

" Aklıma Melek geldi bu yüzden kotu oldum karıcım " Ezgi kocasının gözlerine bakıp kendinden emin kurduğu cümeyle rahatlarken kocasına elindeki dosyayı  verdi .

" Dosya burada şaşkın " karısına bir kez daha hayran kalan Ateş karısına tehtitvari bir sesle

" dua et karıcığım bir işim var zira aksi halde benden çekeceğiniz vardı " karısının dudağına bir öpücük kondurup hızlıca evden çıkan Ateş bir kez daha ne kadar şanslı olduğunu anımsadı karısı anlayışlı ve hayatını kolaylaştıran hayatında olmasını istediği ideal biriydi ...


Bazen diyorum ki mutlu son mu yakışırdı bu çifte ayrılık daha mı iyi oldu yoksa ama sonra diyorum ki yine "aşk" a en çok kavuşamamak yakışır "sevme" ye ise huzur sevgiyle kalın ...Emek verenindir sevgi ...





ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin