Merhaba öncelikle finalden bir kesit olan bu mektubu sizce kim yazmıştır ? Fikirlerinizi merak ediyorum .Mektubu kimin yazdiğini bulan ilk kişiyle sohbet etmek isterim .Tabi doğru cevabi verdğini sadece kendisi bilecek .😊
Bugün sadece biri vardı diğerleri hep yok . Bugün hayatımda yerini nereye koyacagımı dahi bilmediğim biri doğmuş ,iyiki .Ben nasıl sevilir pek beceremem belki ama nasıl beklenildiğini çok güzel öğrendim üstelik beklemek bahsettikleri kadar da kötü değilmiş .Bugünü gözümde bu kadar anlamlı kılan sen ,iyi ki varsın .Belki çok saçmaladım ,belki asla yapmam dediğim şeyler yaptım ama geriye dönüp baktığımda hiç keşke demedim .Çünkü sen bir an bile keşke diyemeyeceğim kadar varsın bende .Bugün benim duygularımı anlatma günüm değil zaten, hayatıma kendi istemeden de olsa dahil olan birinin doğum günü. .Güzel sev , hayatına hep güzel seven insanlar al .Mutlu ol. Ben hep bensiz daha çok mutlu olmanı istedim öyle olacağına inandım .Ömrüm boyunca kıskanacağım kadar mutlu kal .O aşık olduğum gülüşün bakışın , şapşal hallerin hep olsun . Baktığımda bana seni hatırlatan şeyi yok ediyorum artık .Bana sevmeyi öğreten değildin belki ama sevginin içinde fedakarlığı ,beklemeyi ,dinlemeyi öğreten ,gözlerimde ormanı var eden sendin .Hayatın olur olmadık sürprizlerle karşılaştıracağını bilmeden belli belirsiz yaşarken senle tanıştım bir gün .Seninle öyle bir zamanda kesişti ki yollarımız belkide senin için en biz olamayacağımız zamanda .Benim hep sana iyi geldiğimi söylerdin bana ne kadar iyi geldiğini farketmeden .Sana söylemiştim sende var olma umudu taşımasam bu kadar mücadele etmem demiştim. Ben senin gözünde beliren bir an ki ışığın nedeni olduğumu sanırken aslında öyle değilmiş .Bu mektubu hem bir veda hem bir doğum günü kutlaması say .Bana bir gün ilerde oğlum olursa adını ne koymak istediğimi sormuştun cevabımı hep ertelemiştim neden bilmem ama gitmeden önce söylemek istedim "Rüzgar "olsun isterdim .Bana benzeyen bir oğlan çocuğu ...
"Mektubun devamı olabilir de olmayabilir de "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTA KALAN / TAMAMLANDI
Romance" Babaane kadın ne zaman hatırlıyor aşık olduğu adamı peki ? " gözlerini kocaman açmış pür dikkat babaannesini dinleyen genç kadın merakla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu . " Uğruna her şeyi feda edebileceği adam öldüğü gün " Genç kadın gö...