Özel Bölüm

6K 279 15
                                    

"Cesaret ♡"

"Hayatım nerdesin ? " Derin telefonun diğer ucundan gelen cevapla üzülsede belli etmemeye çalıştı .

" Bugün işim uzadı hayatım yarın yola çıkacağım ."

"Neyse olsun sen işine bak görüşürüz " elindeki poşetlerle kapıyı açmaya çalışırken kapının açılmasıyla gülümsedi .

Seda 'ya elindeki poşetlerin bir kısmını mutfağa götürmesi icin verdi .

"Nurten anne nerede ?"

" yorulmuş dinlenmek için odasına çıktı ."

Evlendikleri gecenin sabahı Deniz acil bir telefonla şehir dışına gitmişti .Yaklaşık bir aydır da gelmemişti Deniz 'in annesi ise bir aydır gelinini yalnız bırakmamak adına onlarda kalıyordu .Derin 'in annesi arada ' bir iki günlük evli olduğu karısını birakıp nereye gitti bu adam. Bir aydır ortalarda yok 'diye kızını azarlasada Derin her seferinde durumu açıklıyordu .Kocasının neden gittiği sebebini herkesi inandırarak anlatsa da aslında neden olmadığını apar topar gittiğini tahmin ediyordu .Bir aydır çok özlemişti her ne kadar şuan gelmesini istesede kocasının başkalarının hayatı için gittiğini bilmek bir nebze olsun rahatlatıyordu .

Ağır ağır merdivenleri çıkıp odasına geçti duş alıp giyindikten sonra telefonun çalmasıyla hemen açtı .

."Alo kuzum nasılsın ?"

"Iyiyim Melis sen ? "

"Bende iyiyim şey biliyorsun bu ara şirkette işler çok yoğun işin yoksa yarın anneme bir uğrar mısın sesi pek iyi gelmiyordu "

Melis 'in sıkılarak söylediği şey ile Derin gülümsemişti .Pek sık olmasada Sevgi teyzelere gidiyordu tek sorun o eve gidince içinin daralmasıydı evin enerjisinin ona göre olmadığını düşünüyordu .

"Tabi ki giderim Melis hem yarın boşum hastam da yok .Hatta Sevgi teyzeyle bütün gün bir şeyler bile yapabiliriz sen merak etme "

Melis rahatlayarak teşekkür edip telefonu kapattı .

Derin de yarının ona ne getireceği merakıyla uyuya kaldı .Biran aklına gelen kocasıyla uykusu kaçsada Deniz 'den artık kaçmamalıydı aldığı karar buydu kendisini bu kadar seven kocasına karşı biraz daha özverili davranmalıydı .Bunları düşünerek uyuya kalan Derin hava sıcak olduğu için bir ara uyanıp iç çamaşırlarını çıkarıp dolabından eline gelen Deniz 'in ilk tişörtünü giydi .

Sıcaktan uykusu kaçan Derin biraz daha yatakta kıvranıp uyuyamayacağını anlayınca masasının üzerinde duran kutuya doğru gitti .Mektubu bir kez daha okuyup katlayarak yerine yerleştirdi .Bu mektubu daha ònce Melis 'e sorduğunda eski sevgilisinin Derin 'e yazdığını ve çok eskiye ait olduğu cevabını almıştı .Derin içine çöken hüzünle yatağına yatacakken kapısının açılmasıyla çığlık atacakken karşısında gördüğü yüzle koşarak sarıldı .Ne kadar özlediğini o an daha çok anlayan Derin kocasının omzuna yalandan yumruk atıp

"Yalancı gelmeyeceğini söylemiştin "diye sitem ederken Deniz

"Küçük bir sürpriz yapmalıyım diye düşündüm "diyerek tişörtüyle uyumaya çalışan karısını süzmüştü .

Aklına gelen şeyle yüzündeki çarpık gülüş bir anda yok olurken

"Duş almalıyım "diyerek banyoya girmişti .Derin bu durumun nedeninin kendisi olduğunu biliyordu . Sessizce yatağına oturup bekledi kısa bir süre sonra banyodan çıkan Deniz Derin 'i yatakta otururken görmesiyle şaşırsada belli etmemeye çalıştı özellikle Derin 'e bakmamaya çalışan Deniz arkasını dönüp dolaptan kendine giyecek bir şeyler bakınmaya çalıştı .Arkasındaki karısını düşünmemeye çalışarak .

ARTA KALAN / TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin