Ah... Bo nie ma to jak pisać, gdy jest się chorym.
*Dobry wieczór państwu! Ujmijmy, że w opowiadaniu nie ja jestem chora, lecz Czytelnik... No cóż... Taka pora roku.*
-Ty! A gdzie jest twój Czytelnik?- zapytał z przekąsem Jeff.
*Ym... Chory, w łóżku leży biedaczyna. 38° gorączki, dajcie jej żyć.*
•U... Widać, że ta twoja PRAWDZIWA gorączka na ciebie wpływa skoro tak się o nią martwisz.•
*No dobra, dobra...*
-Ej... No właśnie, Kinga ma racje. Co ty taka potulna?- podejrzliwie spytała Zero.
-Kto by się nią przejmował. Losujmy puki nie poszliśmy spać.- powiedział Ben.
Przyciągnął do siebie kapelutek wspaniałego Offendera i wygrzebał z niego karteczkę. Otworzył ją i... (No tego się kurwa nie spodziewasz)
- [IMIĘ] CHONO TU!- wykrzyczał.
-No idę kurna, pali się?- spytałaś schodząc ze schodów i podciągając nosem.
-Zostałaś wylosowana! Przeze mnie!- wskazał na siebie skrzat.
-Yyyyh... Niech ci będzie, chodźmy.
I weszliście. A ja... Dlaczego tak się zachowuje... Bo jeszcze tylko tydzień do premiery THOR'A!* No heloł ja czekam.
W szafie ciemno... No nic nowego, a skrzat? Ledwo dosięgał twojego obojczyka. Co zresztą musiało komicznie wyglądać, ale przypomne... Tam jest ciemno jak w dupie!
Siedem minut mijało niemiłosiernie, gdy ja w tym czasie oglądałam telewizję reszta znalazła sobie jakieś zajęcie. Patrzę na zegarek w telefonie. Zoriętowałam się, że siedem minut mija za nie całą minutę. Wstaje z kanapy, już chce podejść do szafy, ale przeszkodził mi w tym ukochany (bynajmniej nie przeze mnie) Offender.
*Off zejdź mi z drogi, muszę im powiedzieć, że minął już czas siedmiominutowy.*
-Ta... Powiesz im później.
*Co...?* Szybko zoriętowałam się o co chodzi *KONIEC CZASU!* wykrzyknęłąm.
-Yh... Kobiety.
Wziął mnie rękami w pasie i przerzucił przez ramię.
(No bardzo oryginalny pomysł)Wy wyszliście z szafy i zoabczyliście mnie na plecach gwałciciela gdzie się szarpałam.
Koniec.
Zamówione przez Kacchan-san.
*Odnalazłam patent gdy moja klasa była na piątej części Piratów Z Karaibów: trzy dni po premierze filmu był on na CDAHD (ciul, że z kinowym rozgłosem). I chce obejrzeć akurat ten film za tydzień w weekend XD.
CZYTASZ
Siɛdɛm kʊrռa Miռʊt W Niɛbiɛ || Crɛɛpʏpasta
FanficRozdziały z plusem mają moje własne arty, proszę ich nie kopiować, no chyba że za moją zgodą. Plusy znikną kiedy wszystkie rozdziały będą miały moje arty. Najprawdopodobniej jedyne Siedem Minut W Niebie z Creepypastami na Wattpadzie! (Znaczy chyba...