Κςφάλαιο 7

146 21 4
                                    

Alex’s pov

Μου έσπασε τα νεύρα με το μαλάκα. Της πήρα το κινητό από τα χέρια και το έκλεισα. Δε της το έδεινα μέχρι που μου έδωσε μια γονατιά και αναγκάστηκα να σκύψω από το πόνο. Μου είπε ότι της άρεσε να μου δίνει ξύλο. Στάθηκα απέναντί της και της είπα να με βαρέσει, αφου της άρεσε. Είχε μείνει. Το ήξερα ότι δε μπορούσε να το κάνει και της το είπα. Μου έδωσε μια γερή μπουνιά κάτω από το μάτι. Πόνεσε αρκετά αλλά προσπάθησα να μη το δείξω. Ομολογώ πως αυτή της η κίνηση με ξάφνιασε. Δε το περίμενα ότι θα το έκανε όντως. Γύρισε τη πλάτη σε εμένα. Πρέπει να μη το ήθελε αλήθεια να το κάνει. Χαμογέλασα νομίζοντας ότι κάτι είχα κερδίσει. Κι όμως. Κέρδισα. Ότι είχα δίκιο στο ότι δε μπορούσε να με βαρέσει από την αρχή. Πρέπει να στεναχωρήθηκε που το έκανε και λυπήθηκα και που την ανάγκασα χωρίς τη θέλησή της. Μέχρι το απόγευμα είχε κάνει μελανιά. Με τη Δανάη δεν είχαμε ξανά συναντηθεί μέχρι τότε. Συναντηθήκαμε ξανά στη κουζίνα. Με έστειλε ο Νίκος για πατατάκια και τη βρήκα να ψάχνει το ψυγείο. Απέφυγε να με κοιτάξει για κάποιο λόγο.

- τι έγινε μικρή;

- ότι θέλει. Και μη με λες μικρή. Δεν είμαι μικρή. Ένα χρόνο διαφορά έχουμε.

- ναι αλλά και πάλι μεγαλύτερος είμαι.

Χτύπησε το κινητό της. Έμεινε όταν είδε ποιος ήταν.

Danae’s pov

Ήμασταν με τον Άλεξ στη κουζίνα και, όπως πάντα, τσακονόμασταν. Χτύπησε το κινητό μου. “Χλόη” όχι. Δε μπορεί. Πως με βρήκε; Το σήκωσα τρομαγμένη.

- παρακαλώ.

- για σου φίλη! Τι κάνεις;

- κ- καλά εσύ;

- τέλεια! Δε μαντεύεις!

- τι;

- έρχομαι Αθήνα!

- πλάκα κάνεις! Omg omg omg! Δε το περίμενα!

Άρχισα να χοροπηδάω σα τρελή μέσα στη κουζίνα και ο Άλεξ γελούσε. Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο σοβαρεύτηκα.

- τι, τελείωσε το πάρτι;

- δε μας παρατάς; Άντε.

Πήρα μια πάστα από το ψυγείο καια νέβηκα πάνω με τον Άλεξ να με ακολουθεί. Μπήκα γρήγορα στο δωμάτιο του Νίκου και ακούμπησα τη πάστα πάνω στο γραγείο του. Ο Άλεξ ήταν ακόμα στη πόρτα.

- Νίκο μαουουου! Έρχεται η Χλόη!!!!

Είπα καθώς τον αγκάλιαζα.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя