Κεφάλαιο 45

78 14 18
                                    

Danae’s pov
Πέρασε άλλη μία βδομάδα με τον ίδιο ρυθμό πάνω κάτω. Ο Αλεξ φυσικά εξαφανισμένος και ο Γιάννης υπερβολικά χαρούμενος που θα δει μετά από τόσα χρόνια τη Χλόη, μιας και δεν ήταν εδώ όταν είχε έρθει τη προηγούμενη φορά. Εγώ, αντίθετα, δεν ήξερα πως έπρεπε να νιώσω σχετικά με αυτό το θέμα. Ο Γιάννης βέβαια είχε ετοιμάσει τις βαλίτσες του δύο μέρες πριν.

Έφτασε η ώρα που θα φεύγαμε και οι γονείς μας είχαν ήδη κανονίσει κάποιον να μας πάρει από το αεροδρόμιο και ένα ξενοδοχείο να μείνουμε. Έτσι ξεκινήσαμε λοιπόν ένα ταξίδι με προορισμό τη Νεα Υόρκη.

Joahna’s pov (Ιωάννα για όσους δε το έπιασαν)
Η Δανάη με το Νίκο έφυγαν σήμερα για να πάνε στη Χλόη. Πήρα μια βαθιά ανάσα. Θα μου λείψουν πολύ… έστω και αυτές τις δύο τρεις μέρες που θα λείπουν… Καθόμουν και σκεφτόμουν τη Δανάη όταν χτύπησε η πόρτα του σπιτιού μου. Πήγα να ανοίξω και ήταν ο Αλεξ. Με τράβηξε έξω απο το σπίτι και έκλεισε τη πόρτα. Με πλησίασε επιθετικά.

- που είναι;

- ποιος;

- Η Δανάη! Που είναι!

- δεν είναι εδώ.

- εδώ το ξέρω ότι δεν είναι. Στο σπίτι της γιατί δεν είναι;

- σου είπα! Δεν είναι εδώ! Έφυγαν να πάνε να δουν την Χλόη.

- που είναι τώρα;

- πετάνε για Νέα Υόρκη

- τι; Όχι ρε γαμώτο! Και πότε θα γυρίσουν;

- δε ξέρω. Γιατί;

- τι γιατί; Πρέπει να μιλήσω στη Δανάη!

- στη Δανάη; Και τι να της πεις; Ότι είσαι ξανά με τη Ζωή; Ότι την εκμεταλεύτηκες; Ότι ήταν κι εκείνη μια από τις χιλιάδες γκόμενες που έχεις γραμμένες; Τι;

- δε την έχω γραμμένη!

- άσε μας ρε Αλεξ. Ποιον πας να δουλέψεις; Αφού σε άκουσε που το έλεγες.

- τι; Δεν είπα ποτέ τέτοιο πράγμα. Και επίσης που το άκουσε; Εγώ δεν ήμουν καν Αθήνα αυτές τις μέρες.

- ξέρει εκείνη που.

- Γιάννα! Λέγε μη με προκαλείς γιατί δε ξέρεις τι είμαι ικανός να κάνω!

- έχω υπόψην μου. Τι; Θα με βιάσεις; Τι θα κάνεις;

Είπα και με έσπρωξε. Μπήκε στο σπίτι μου και μόλις βρήκε το κινητό μου το πήρε στα χέρια του και ήταν έτοιμος να το ανοίξει.

- η μου λες τι ξέρεις, η μπαίνω και διαβάζω τώρα τη συνομιλία σας και μετλα το κινητό σου δε το ξανά βλέπεις. Λέγε!

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя