- Δανάη χρειάζομαι τη βοήθεια σου για κάτι τρομερό και επικίνδυνο. Μόνο αν θες εσύ όμως.
Σηκώθηκα και απομακρύνθηκα για να μιλήσω
- κάτσε… τι εννοείς επικίνδυνο;
- εννοώ πως… μπορεί και να μπλέξουμε χοντρά μπορεί και όχι
- Αλεξ… τι έχεις στο μυαλό σου;
- θα στα πω από κοντά γιατί τώρα δεν έχω χρόνο
- να προσέχεις αγάπη μου εντάξει; Μη κάνεις καμία βλακεία!
Είπα και μετά το έκλεισε. Πήγα πάλι πίσω σκεπτική και ο Λίο καθόταν μαζί με το Γιάννη. Κάθισα κι εγώ και ήπια μια γουλιά από τη σοκολάτα μου και αναστέναξα.
- τι έγινε;
- τώρα…
- θέλετε να φύγω καλύτερα να τα πείτε οι δυο σας;
Δεν έδωσα σημασία στα λόγια του Λίο και κοίταξα τον Γιάννη στα μάτια.
- ο Αλεξ έχει πρόβλημα… και δε ξέρω τι…
- σοβαρό;
Ανασήκωσα τους ώμους ενώ ο Λιο με κοιτούσε ανέκφραστος.
- και τι είπε;
- να τον βοηθήσω σε κάτι επικίνδυνο…
- Δανάη μη τολμήσεις να πας. Θα μπλέξεις
- όχι. Όχι Γιάννη πρέπει να πάω!
Είπα και ξανά σηκώθηκα. Οι άλλοι με κοίταξαν περίεργα.
- ναι μη νευριάζεις. Τον ξέρεις τώρα
Δεν απάντησα απλά πήγα στο μπάνιο και έστειλα μήνυμα στον Αλεξ να με πάρει όταν ξεμπερδέψει. Σε πέντε λεπτά που περίμενα στο μπάνιο χτύπησε και ήταν εκείνος. Το σήκωσα γρήγορα.
- θα μου πεις;
- ο παππούς μου. Δίνει τον Όσκαρ στη φιλοζωηκή. Πρέπει να πάω να τον πάρω από εκεί και εσύ είσαι η μόνη που μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό. Θα στα πω και από κοντά αλλά πρέπει να σε δω σήμερα όπωσδήποτε.
- εντάξει.
- το απόγευμα θα είμαι σπίτι σου. Θα σε πάρω το βράδυ να πάμε έτσι; Αν θες…
- θέλω. Θα το κάνω
- εντάξει θα τα πούμε τότε.
- σε αγαπάω
- κι εγώ.
Είπαμε και κλείσαμε. Φτιάχτηκα λίγο στο καθρέφτη και βγήκα πάλι να κάτσω έξω με τους άλλους. Κάθισα μαζί τους και συζητήσαμε μέχρι να πάει ο Γιάννης τουαλέτα και να μείνω μόνη μου με το Λίο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romance- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...