Κεφάλαιο 33

163 19 0
                                    

Όταν μείναμε οι δυο μας με τον Αλεξ και επιστρέφαμε προς το σπίτι μου δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου.

- τι; Τι με κοιτάς;

- τίποτα σκέφτομαι. Που θα το πας.

- δε σε πιάνω.

Με έπιασε από τον αγώνα και με γύρισε προς το μέρος του.

- σε εμένα δεν έχει ειρωνείες. Το κατάλαβες;

- μπα; Και τι είσαι εσύ;

- ο άντρας του σπιτιού μας.

- δεν έχουμε καν σπίτι.

- θα έχουμε σε λίγα χρόνια όμως.

- και πως ξέρεις ότι θα είμαστε ακόμα μαζί;

- γιατί δε πρόκειται να σε αφήσω να φύγει ποτέ

- ε λοιπόν μάθε ότι, ότι και να κάνεις όταν μου μπει κάτι στο μυαλό δε βγαίνει εύκολα. Γι αυτό άμα θέλω να φύγω, θα το κάνω με απόλυτη άνεση.

- καλά θα το δούμε αυτό.

- δες το μόνος σου, γιατί δε θα προλάβεις να κάνεις κάτι άλλο.

Ήταν το τελευταίο πράγμα που είπα πριν ενώσει τα χείλη μας με πάθος και με κολλήσει πάνω του τόσο ώστε να μη μπορώ να κουνηθώ.

- ε λοιπόν μάθε ότι καμία δε μου πηγαίνει κόντρα γιατί αλλιώς το πληρώνει πολύ ακριβά.

- ναι ε; Εγώ όμως δεν είναι καμία. Είμαι μία. Και να σου αρέσει. Πολύ θα ήθελα πάντως να μάθω πως το πληρώνουν.

Του είπα για πλάκα και εκείνος πήρε μια πονηρή έκφραση ενώ στην αρχή τα είχε χάσει.

- Μπορείς να μάθεις και απόψε πάντως άμα θέλεις. Το βράδυ είμαι ελεύθερος.

- μμμ εγώ δεν είμαι. Έχω πολλούς στο πρόγραμμα. Εεε εννοώ πολλά.

- καλάαα… μαζί μου δε παίζεις. Να το ξέρεις.

- ωω! Κοίτα να δεις. Μόλις το έκανα.

- παιχνιδάκια θες;

- μπα χώρτασα

- δεν έχεις χορτάσει τίποτα ακόμα.

Είπε και με φίλησε ενώ με σήκωσε σε στιλ νύφης και με πήγαινε στη μηχανή του, ενώ εγώ παράλληλα προσπαθούσα να αντιδράσω. Με ακούμπησε πάνω στη μηχανή.

- κοίτα πόσο απλά οι πολλοί θα γίνουν ένας.

Είπε προτού ανέβει και εκείνος και ξεκινήσει να οδηγάει. Μετά από κάμποση ώρα η μηχανή σταμάτησε έξω από το σπίτι του. Με σήκωσε πάλι στο ίδιο στιλ και με πήγε κατευθείαν στο δωμάτιό του. Κλείδωσε τη πόρτα ενώ με φιλούσε και με έβαλε στο κρεβάτι. Μου αφαίρεσε τη μπλούζα και ξεκίνησε να με φιλάει. Έφτασε στο λάστιχο του κολλάν μου.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя