Κεφάλαιο 36

105 17 0
                                    

Το άλλο πρωί  ξύπνησα από το κουδούνι. Σίγουρα ήταν ο Αλεξ οπότε πήγα να του ανοίξω γρήγορα.

- καλημέρα!

- καλημέρα

- τι έχεις αγάπη μου;

- Δανάη; Με βλέπεις; Δε πιστεύω να με απατάς με κανέναν άλλο.

- πας καλά μωρέ πρωί πρωί; Άσε με ρε Αλεξ δεν έχω όρεξη.

Είπα και πριν προλάβω να τον ξανά κοιτάξω με φίλησε στα χείλη με πάθος οδηγόντας με, μάλλον, σε ένα τοίχο. Τον σταμάτησα απότομα.

- ο Νίκος πρέπει να είναι ξύπνιος. Μόνο αυτό σου λέω

- ωχ άστο τότε. Θα βγούμε όμως σήμερα και μη μου πεις πάλι “θα βγω με το Στέλιο” γιατί θα του σπάσω τα μούτρα σοβαρά σου μιλάω.

Είπε και γέλασα με τη κοροϊδευτική, κοριτσίστικη φωνή που έκανε στα υποτιθέμενα λόγια μου.

- χαχα! Κοίταξε να δεις. Παρ’ όλο που θα έβγαινα μαζί του αποφάσισα από χθες να μη το κάνω για να βγω μαζί σου οπότε δεν έχεις να πεις. Σε σκέφτηκα.

- Α! Θα έβγαινες και μαζί του!

- ναι! Φίλος μου είναι..

- α φίλος σου. Δε μου λες; Αυτός ο “φίλος σου” ξέρει ότι τα έχεις μαζί μου;

- εεε δε ξέρω…

- δε ξέρεις; Ξέρω εγώ! Ναι! Και τον έχω ήδη προειδοποιήσει ότι έτσι και σε αγγίξει θα έχει να κάνει μαζί μου

- τι έκανες; Πότε; Δε σε πιστεύω. Ψέματα λες.

- τι νομίζεις αγάπη μου, συζητούσαμε όσο εσύ τα έλεγες με την Ανάστασία;

- Αλεξ θα σε σκοτώσω! Με έκανες ρεζίλι!

- ρεζίλι σε έκανα ή σου έκανα χαλάστρα;

- να σου πω. Σα πολύ δε ζηλεύεις; Άμα ήταν να σε απατήσω θα το είχα κάνει ήδη. Οπότε…

- Α! Τώρα που μου το είπες και αυτό ηρέμησα, Ευτυχώς.

Είπε και με κοίταξε με θυμό ενώ εγώ γέλασα.

- πλάκα κάνω ρε βλάκα! Φυσικά και δε θα το έκανα ποτέ!

Είπε και στα χείλη του εμφανίστηκε ένα γλυκό χαμόγελο. Με φίλησε και πήγε να κάτσει στο καναπέ. Κάθισα λίγο μαζί του και έπειτα ανεβήκαμε μαζί πάνω και πήγαμε να φωνάξουμε το Νίκο ο οποίος απ’ ότι φαίνεται τον είχε ξανά πάρει ο ύπνος. Ο Αλεξ μου έκανε νόημα να καθίσω ήσυχα. Πήρε φόρα και πήδηξε πάνω του. Εγώ γέλασα και ο Νίκος έβγαλε ένα επιφώνημα πόνου.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя