Κεφάλαιο 12

151 19 3
                                    

- άντε ρε Άλεξ αγόρ…

Δε πρόλαβα να ολοκληρώσω τη πρόταση μου. Έμεινα με αυτό που αντίκρισα. Άνοιξα τη πόρτα και είδα ένα Πάνο μέσα στα αίματα.

- ΠΆΝΟ; Τι έπαθες;

- που είναι η Δανάη;

Δε πρόλαβα να τη φωνάξω. κατέβαινε ήδη τις σκάλες. Μόλις τον είδε σοκαρίστηκε.

- τι έπαθες;

Τον ρώτησε και τον αγκάλιασε.

- ήρθε ο Άλεξ από το σπίτι. Ήθελε να μου μιλήσει.

- που είναι τώρα;

Ανασήκωσε του ώμους και πήγα γρήγορα να πάρω τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Βγήκα από το σπίτι και πήγα γρήγορα να τον μαζέψω. Ήξερα που ήταν.

Danae's pov
Ήρθε σπίτι ο Πάνος μέσα στα αίματα. Ο Νίκος έφυγε να πάει να βρει τον Άλεξ και μείναμε οι δυο μας και άρχισα να του βάζω οινόπνευμα και μπενταντίν στις πληγές του.

- δε ξέρω τι κόλλημα έχει φάει μαζί μου τελευταία. Δε ξέρω γιατί τα έχει βάλει μαζί μου. Ήρθε σπίτι και μου έδωσε μια μπουνιά και μου είπε “αυτό για να μάθεις να μου παίρνεις ότι μου ανήκει” δε κατάλαβα για ποιο πράγμα μιλούσε…

Ότι του ανήκει… εγώ φταίω. Δεν έπρεπε να τον φιλήσω στο πάρκο. Έπρεπε να το φανταστώ. Γι αυτό με πήγε εκεί να μου εξηγήσει. Γι αυτό μου εμπιστεύτηκε όλα αυτά. Για εμένα πήγε εκεί. Όχι ρε γαμώτο…

- και τι έκανες;

- του ανταπέδωσα τη μπουνιά. Γίναμε και οι δύο μέσα στα αίματα μέχρι που μπήκε ο πατέρας μου και μας χώρισε.

Niko's pov
Σταμάτησα το αυτοκίνητο. Χα! Ήμουν σίγουρος ότι θα τον έβρισκα εδώ. Ξεχώρισα τη μηχανή του. Πήγα στο τοίχο του και τον είδα να ζωγραφίζει. Τον έπιασα από τον ώμο και τον γύρισα προς το μέρος μου.

- γιατί πλάκωσες το Πάνο;

- για να μάθει να μου παίρνει ότι μου ανήκει. Γι αυτό.

- τι; Τι σου ανήκει και το έχει αυτός;

Γούρλωσα τα μάτια μου ενώ εκείνος πήγε να συνεχίσει. Τον έπιασα από το γιακά.

- σου αρέσει η αδερφή μου ρε μαλάκα;

- όχι! Δε μου αρέσει η αδερφή σου. Και δεν εννοώ αυτή. Άσε με. Ξέρω εγώ τι λέω. Με παρατάς τώρα;

- Όχι Άλεξ δε σε παρατάω. Θα κάτσω εδώ να σου κάνω παρέα γιατί δεν είσαι καλά και δεν είμαι ούτε εγώ.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя