Ο Αλεξ έμεινε σπίτι μας χθες βράδυ. Φύσικα δε κοιμηθήκαμε μαζί αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ξέφυγα από τις επισκέψεις του. Όλο το βράδυ πήγαινε μέσα έξω στο δωμάτιο μου χωρίς να μπορεί να κοιμηθεί και φυσικά δεν άφηνε ούτε εμένα. Το άλλο πρωί σηκώθηκαμε όλοι και πήφαμε μαζί σχολείο. Τελευταία ώρα είπαμε με τον Άλεξ να κάνουμε κοπάνα ώστε να πάμε και μια βόλτα οι δυο μας.
Καθόμασταν στο πάρκο όταν δέχτηκε ένα τηλεφώνημα που τον έκανε έξαλλο. Φώναζε στο τηλέφωνο και όταν το έκλεισε άφησε μια εκπνοή μάλλον για να ηρεμήσει λίγο από τα νεύρα. Του χαίδεψα λίγο τη πλάτη και με κοίταξε.
- έλα ρε συ Αλεξ μου ηρέμησε... τι έγινε γιατί είσαι έτσι;
- ο πατέρας σου! Αύριο θα έρθει στη περιοχή με τα μηχανήματα και την αστυνομία! Αυτό έγινε!
- και αν όντως πρέπει να το κάνει;
- τι να κάνει; Να μας χαλάσει τη περιοχή; Αυτό πιστεύεις πρέπει να γίνει;
- δεν είπα ότι το πιστεύω! Απλά δε ξέρω... μήπως να μη τα βάζατε με την αστυνομία;
- όχι! Τι θα πει να μη τα βάζαμε; Δική μας περιοχή δεν είναι;
- ναι ρε Αλεξ αλλά είναι επικύνδυνο!
- ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΊΝΑΙ! Εγώ θέλω να έχω τη περιοχή μου μπορώ;
- ρε συ Αλεξ φοβάμαι...
- δε πρόκειται να μείνω πίσω από όλο αυτό. Τελείωσε.
- ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕΣΑ!
- Δε με νοιάζει! Εγώ θέλω να μείνω με την ομάδα ότι και αν γίνει, έστω και αν είναι η τελευταία φορά.
- μα ρε συ Αλεξ...
- μη τολμήσεις να μπεις εμπόδιο! Κάτσε πίστευε ότι ο πατέρας σου έχει δίκιο πάντα και άκουγε τα παραμύθια που σου πουλάει, γιατί σίγουρα θα σου έχει πει ιστορίες. Κάνε ότι σου λέει μια ζωή.
Είπε και σηκώθηκε.
- δε με νοιάζει τι θα κάνετε εσείς. Αυτό που θέλω είναι να έχω πίσω τη περιοχή μου και θα την έχω, όσο και αν χρειαστεί να προσπαθήσω γι αυτό.
Έφυγε και με άφησε μόνη μου. Εντάξει το παράκανα. Έπαιξα με τα νεύρα του... αλλά και εγώ ανησυχώ! Μα τώρα να τα βάζει με την αστυνομία; Δεν ήθελα να τον δω πάλι μέσα εγώ φταίω;
Σηκώθηκα και πήγα σπίτι. Μπήκα τη στιγμή που ο Νίκος μιλούσε στο κινητό του. Πάλι ένταση... φώναζε και αυτός στο τηλέφωνο μέχρι που το έκλεισε. Δε μου μίλησε. Έφυγε από το σπίτι χωρίς να πει τίποτα και εγώ πήγα στο δωμάτιο μου. Γύρισε πολύ αργά το βράδυ και το κατάβα γιατί ούτε εγώ μπορούσα να κοιμηθώ. Κατέβηκα στο σαλόνι και τον πέτυχα να αφήνει τα κλειδιά της εξώπορτας στο τραπεζάκι. Με κοίταξε και αναστέναξε. Κάθισε στο καναπέ και κάθισα δίπλα του. Του έτριψα τη πλάτη και με κοίταξε.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romansa- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...