Αφού δε μιλούσε κανένας από τους δύο αποφάσισα να μιλήσω εγώ και να του πω κάποια πράγματα για εκείνη. Δε ξέρω για πιο λόγο ένοιωθα τόσο οικειότητα και εμπιστοσύνη προς τον Αρη.
- η Ανδριάνα… έρχεται και με βλέπει πότε πότε… δε ξέρω πως γίνεται αλλά τη βλέπω. Και μιλάμε κιόλας! Πριν κάποιους μήνες πήγε στη Δανάη. Στη κοπέλα που ήρθε σπίτι σου και έδιωξες με το χειρότερο τρόπο!
Είπα και τον αγριοκοίταξα.
- μόνο σε εκείνη είχε μιλήσει, μόνο σε εκείνη είχε εμφανιστεί. Το ίδιο βράδυ, καθώς μιλούσα μαζί της, μιας και με είχε επισκεφτεί, όταν χτύπησε το κινητό μου και εξαφανίστηκε. Ήταν η Δανάη… ήρθε από το σπίτι μου και μου είπε πως την είδε. Και είχε δίκιο… δεν ήξερα πως έπρεπε να αντιδράσω βασικά. Δεν είχε πάει σε κανέναν άλλο… ένοιωσα λες και η ίδια μας ήθελε μαζί. Ήμουν όντως κολλημένος μαζί της αλλά δε περίμενα ότι και η Ανδριάνα θα ήθελε να είμαστε μαζί.
- να υποθέσω την απάτησες και αυτή;
- ο αδερφός της… δεν ήθελε να είμαστε μαζί. Τσακωθήκαμε. Τσακώθηκα με όλους, απομακρύνθηκα από τη Δανάη και το αποτέλεσμα ήταν να χωρίσουμε τελικά
- μάλιστα… δε ξέρω… αυτό με την Ανδριάνα… εδώ μου έχει καθίσει λίγο
- το ξέρω…
- σα κόμπος είναι στο στομάχι
Είπαμε ταυτόχρονα και κοιταχτήκαμε
- τέλος πάντων. Σε λίγες μέρες θα σου έχω αδειάσει τη γωνιά μην αγχώνεσαι.
- δε με νοιάζει. Μπορείς και να μείνεις αν θες.
- τόσο καιρό φώναζες και τώρα μου λες να μείνω
Απάντησε καταφατικά και ξεροκατάπιε. Αποφεύγαμε να κοιτάξουμε ο ένας τον άλλο. Πέρασε βιαστικά από μυαλό μου η φάση με την αγκαλιά… αυτή η αγκαλιά… από το γυμνάσιο έχω να τη νιώσω. Πόσα χρόνια πέρασαν από τότε.
- εεε… ξέρεις… αντέδρασα λίγο υπερβολικά. Ξέρεις πως είμαι
- εκνευρισμένος;
- κάπως έτσι…
Σηκώθηκα όρθιος και ήμουν έτοιμος να φύγω. Δε τον ξανακοίταξα. Απλά πήγα να προχωρίσω.
- Αλεξ
Είπε και με έκανε να γυρίσω και να τον κοιτάξω. Δε μίλησα, περίμενα να μιλήσει εκείνος αλλά δε μιλούσε για κάμποση ώρα. Κάτι μουρμούρησε αλλά δε κατάλαβα.
- δεν άκουσα λέξη
- συγγνώμη!
Τον κοίταξα περίεργα. Όχι. Αυτό όχι! Τόσο έχω ακούσει αλλά αυτό είναι πέρα από κάθε φαντασία. Είχε κατεβάσει το κεφάλι ενώ εγώ τον κοιτούσα πιο έκπληκτος από ποτέ. Μετά από λίγο με κοίταξε.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romance- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...