Κεφάλαιο 47

80 15 2
                                    

Το άλλο πρωί, αφού σηκωθήκαμε και πήραμε πρωινό πήρα τηλέφωνο το Mark να του πω τι ώρα θα συναντηθούμε με τη Χλόη, για να έρθει κι εκείνος. Βέβαια όταν ο Γιάννης έφυγε για λίγο, ο Νίκος έπιασε να μου μιλήσει.

- τι έγινε με αυτόν χθες;

- τίποτα. Τι να γίνει;

- Δανάη; Αλήθεια πες μου. Σε πήγε στο σπίτι του;

- όχι! Το ακριβώς αντίθετο! Πήγαμε απλά μια βόλτα και μετά με γύρισε στο ξενοδοχείο.

- αυτό ήταν όλο;

- ναι. Ε πως λες να γύρισα ρε Νίκο; Αφού δε ξέρω καν που είμαστε!

- καλά ναι σωστά συγγνώμη… ανησύχησα ρε Δανάη… όλη τη νύχτα σε περίμενα! Δεν ήθελα να κάνω σκηνή μέσα στο μαγαζί και μπροστά στο ξένο παιδί που απ’ ότι κατάλαβα ήθελες να τα πας καλά μαζί του. Δε ξέρω νόμιζα θα σε έριχνε...

- δε πειράζει. Δε θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς με κάποιον που γνώρισα μέσα σε ένα βράδυ. Ίσως σε δύο.

Είπα και γούρλωσε τα μάτια του

- χαχαχα! Πλάκα κάνω!

Χαμογέλασε και με βάρεσε λίγο. Σηκωθήκαμε να ετοιμαστούμε και μέχρι να έρθουν τα παιδιά είχαμε ήδη κατέβει στην είσοδο του ξενοδοχείου.

Μας πήγαν σε μια παραλία, αλλά όχι όπως είναι στην Ελλάδα. Είχε μια μεγάλι γέφυρα με μαγαζία επάνω. Είχε και ένα εμπορικό λίγο παρακάτω, όπου, φυσικά, θα πηγαίναμε όπως και να ‘χε. Βγάλαμε κάμποσες φωτογραφίες από τις οποίες η μόνη που μου άρεσε απίστευτα πολύ ήταν μια που βγάλαμε με το Mark, όπου και ανέβασα στο instagram.  

Αργότερα πήγαμε στο εμπορικό. Τα αγόρια καθόταν και εμείς τρέχαμε στα μαγαζιά. Σοβαρά, καθόταν. Πίνανε καφέ στη καφετέρια. Φάγαμε όλη τη μέρα σε εκείνο το μέρος. Δε ψωνίσαμε και ιδιαίτερα βέβαια, αλλά είχε πάρα πολλά πράγματα να κάνεις εκεί μέσα. Πήγαμε σινεμά, φάγαμε, πήγαμε και στα ηλεκτρονικά που είχε ένα μαγαζί πάλι στο εμπορικό και φύγαμε από εκεί το βράδυ.

Γυρίσαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο και ξαπλώσαμε.

Alex’s pov
Μπήκα instagram και μετάνοιωσα την ώρα και τη στιγμή. Είδα ότι ανέβασε φωτογραφία η Δανάη και έτσι μπήκα να δω. Μόνο που αυτό που είδα δε μου άρεσε και τόσο. Εκείνη και ένας άλλος μπάσταρδος δίπλα της. Ωραία φώτο μπράβο! Δε τη βάζει και προφίλ! Ήμουν έξω φρενών! Μπήκε ο Ray στο δωμάτιο και έμεινε!

- δεν έχει ύπνο ούτε απόψε; Τι έγινε;

Του έδειξα τη φωτογραφία.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя