Κεφάλαιο 46

98 13 20
                                    

Danae’s pov
Ήταν δέκα το πρωί. Δεν είχαμε φύγει ακόμα από το ξενοδοχείο. Ήμουν μόνη μου στο δωμάτιο και περίμενα τηλέφωνο της Χλόης να μας πει να βγούμε από το ξενοδοχείο να πάμε για ξενάγηση, ενώ ο Νίκος είχε πάει με το Γιάννη για πρωινό, μιας και άργησαν να ξυπνήσουν πάλι. Άρχισε να χτυπάει το κινητό μου, αλλά δεν ήταν η Χλόη. Έμεινα κοιτώντας την οθόνη. Γιατί με πήρε αυτός τηλέφωνο; Τι θέλει πια από τη ζωή μου; Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο δωμάτιο ο Νίκος με το Γιάννη. Το χαμήλωσα γρήγορα και το έβαλα στην άκρη.

- ακόμα να ετοιμαστείς;

- συνεννοήθηκα με τη Χλόη να με πάρει τηλέφωνο μόλις φτάσει στο ξενοδοχείο να συνατιθούμε στην είσοδο. ΝΤΥΘΕΊΤΕ!

Τους φώναξα και με κοίταξαν περίεργα.

- εμείς έτοιμοι είμαστε. Κάποια άλλη δεν είναι.

- αφήστε με εμένα. Εγώ ετοιμάζομαι!

Είπα παίρνοντας το κινητό μου και πηγαίνοντας προς το μέσα δωμάτιο. Ναι δε μέναμε σε απλό δωμάτιο τελικά. Πήγα να βρω τι θα βάλω και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι

Alex’s pov
Έκλεισα το τηλέφωνο απογοητευμένος.

- δε το σηκώνει…

- ξανά πάρε.

- τι λες ρε μαλάκα! Θα σπαμάρω τηλέφωνα τώρα;

- στειλ’ της μήνυμα κάτι κάνε!

- δε ξέρω. Δε με θέλει πια. Λογικό είναι… αφού έμαθε ότι πήγα με την άλλη…

- και είναι λόγος αυτός να μη της μιλήσεις; Μίλα της! Πρέπει να μιλήσετε! Γιατί να την αφήσεις να πιστεύει κάτι το οποίο είναι και λάθος.

Είπε και με έκανε να της στείλω μήνυμα. Μετά από λίγο τη ξανά πήρα.

Danae’s pov
Λίγο αργότερα μου έστειλε μήνυμα. “σήκωσε το, είναι σοβαρό, αλήθεια”. Όταν με ξαναπήρε το σήκωσα. Δε μίλησα. Μίλησε πρώτος εκείνος.

- πρέπει να σου μιλήσω.

- ναι; Και τι να μου πεις;

Είπα σιγά για να μη με ακούσουν οι άλλοι.

- πρέπει να σου εξηγήσω κάτι

Πήρα μια βαθιά ανάσα τη στιγμή που χτύπησε η πόρτα.

- Δανάη τελειώνεις;

- ναι ναι! Τώρα! Περίμενε λίγο χτενίζομαι!

Είπα στο Νίκο και ξανά έβαλα το ακουστικό στο αφτί μου αλλά μέχρι να το κάνω το είχα κλείσει. “Πλάκα κάνει; Γι αυτό με πήρε;” σκέφτηκα και βγήκα από το δωμάτιο.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя