Κεφάλαιο 34

148 20 0
                                    

- τι στο διάολο κάνεις εδώ τέτοια ώρα;

Του είπε ο Αλεξ ενώ προσπαθούσε να μη ξεσπάσει το θυμό του.

- εγώ η εσύ; Το χωράφι δεν είναι ξενυχτάδικο. Να πας αλλού να κάνεις τα δικά σου.

- δεν έχεις καμία δουλειά να μου λες τι να κάνω. Το κατάλαβες; Δε θα μου κάνεις εσύ κουμάντο.

- μπαίνεις και σε ξένα χωράφια τώρα;

- ναι. Για αν δω το σκύλο ΜΟΥ!

- ναι ε; Και τότε αυτή τι τη κάνεις, ε; Έμαθες να φέρνεις και γκόμενες τώρα στο σκύλο; Τα μάθαμε τα χαήρια σου στο χωριό. Ξενύχτια κάθε μέρα.

- ότι γουστάρω θα κάνω με τη ζωή μου δε θα σε ρωτήσω. Και αυτή έχει όνομα. Και δεν είναι γκόμενα!

- ναι το βλέπω. Και αυτή απόψε τη γνώρισες;

- Μιχάλη για μαζέψου λίγο. Άντε μπράβο. Αρκετά δεν είπες; Άντε σπιτάκι σου τώρα. Τέτοια ώρα τα καπί κοιμούνται.

- να μαζευτώ ε; Γιατί; Επειδή λέω την αλήθεια; Και για πρόσεξε νεαρέ μου πως μου μιλάς εμένα.

- Η Δανάη τα ξέρει όλα για εμένα. Οπότε ότι και να πεις γραμμένο σε έχω. Και τώρα παράτα με ήσυχο και κοίτα τη δουλειά σου.

- όχι Αλέξανδρε. Δε θα σου περάσει. Παραβιάζεις ξένη περιουσία και νομίζεις θα σε αφήσω έτσι; Και η πρώτη που θα φύγει από εδώ θα είναι η κοπελιά που κουβάλησες μαζί.

- έτσι και τολμήσεις και πειράξεις μία τρίχα της είσαι νεκρός.

- τότε φύγε.

- δεν έχω να πάω πουθενά. Εγώ ήρθα εδώ για το σκύλο μου και αυτό θα το κάνω για όσο θέλω. Και στο κάτω κάτω εσύ τι είσαι; Δικηγόρος του να μου λες να φύγω;

- δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μπαίνεις εδώ μέσα και τώρα αμέσως να καλέσω την αστυνομία.

- Ω για να σε δω να τη καλείς. Είμαι πάρα πολύ περίεργος να δω τι θα τους πεις. Από ‘δω ο ανιψιός μου; Φύγε.

- εμείς οι δύο να ξέρεις δεν έχουμε τελειώσει. Έχουμε πολλά να πούμε.

- να είσαι σίγουρος.

Ήταν το τελευταίο πράγμα που είπαν πριν ο γέρος φύγει. Τον κοίταξα ενώ ο Οσκαρ πήγε στα πόδια του.

- συγγνώμη για αυτό. Ήταν ο θείος μου. Ο αδερφός του παππού μου. Είναι λιγάκι κάπως. Και ειδικότερα τώρα που είμαι τσακωμένος και με το παππού. Σόρι αν σου χάλασε τη βόλτα.

Αγάπησα Έναν ΑλήτηМесто, где живут истории. Откройте их для себя