Τελευταία ώρα μου ήρθε μήνυμα από έναν άγνωστο νούμερο (ναι είμαι από αυτούς τους τύπους με το κινητό στο μάθημα) "Μόλις χτυπήσει πίσω από το σχολείο." Δεν απάντησα. Μετά το σχόλασμα πήγα πίσω από το σχολείο. Στο τοίχο ήταν γραμμένο με κόκκινα κεφαλαία γράμματα "ΑΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ" Κάποιος ήταν από πίσω μου. Γύρισα. Είδα τον Άλεξ να στέκεται και να με κοιτάζει. Σήκωσε τα φρύδια του.
- ωραία λοιπόν. Ας αρχίσουμε από το γεγονός ότι μπήκες στη ζωή μου.
Είπα σπρώχνοντάς τον.
- τόσο πολύ σε πειράζει που κάνω παρέα με το Νίκο;
- ναι. Και πιο πολύ ακόμα. Και ξέρεις γιατί; Γιατί πριν έρθεις εσύ, ο Νίκος νοιάζονταν για εμένα και δε πήγαινε με όποια γκόμενα έβρισκε. Και κοιμόνταν και σπίτι του ΚΆΘΕ βράδυ. Τώρα κατάλαβες γιατί δε σε θέλω στη ζωή μου;
- για αυτό με μισείς;
- ναι... ας πούμε
- ας πούμε η γι αυτό;
- ας πούμε. Γιατί τον κατάντησες έτσι;
- δε τον κατέντησα εγώ έτσι. Έχεις σκεφτεί ποτέ πως και γιατί γίναμε κολλητοί; Όταν βγήκαμε για πρώτη φορά ξέρεις τι μου είπε; "Μακάρι να σε είχα γνωρίσει πιο παλιά" Χωρίς να θέλω να σε πληγώσω με αυτό που θα πω, ο αδερφός σου δε διαφέρει από τα άλλα αγόρια. Έπρεπε να το πάρεις απόφαση ότι κάποια στιγμή θα πήγαινε να κάνει παρέα και με αγόρια.
- δεν ήθελα να ήσουν εσύ. Εξαιτίας σου ο Νίκος με έχει γραμμένη.
- άκουσέ με να σου πω. Ο Νίκος σε αγαπάει. Το ότι δε κάντε πια παρέα δε σημαίνει τίποτα. Κάθε φορά που βγαίνεις έχει την έννοια σου. Τη μέρα που ήταν να βγούεμ όλι μαζί ξέρεις τι μου είπε;
Του έκανα νόημα ρωτόντας τον.
- "κάνε μου μια χάρη. Επειδή ξέρω ότι θα ξεφύγω πρόσεχε τη Δανάη μη πάθει οτιδήποτε."
- γι αυτό με έσωσες;
- δε σε έσωσα επειδή μου είπε ο Νίκος να σε προσέχω. Σε έσωσα επειδή δεν ήθελα να πάθεις κάτι κακό. Όσο και να σε μισούσα δε θα σε άφηνα έτσι. Αν μου έλεγε ο Νίκος να σε προσέχω και δε το έκανα θα νευρίαζε πάρα πολύ, απλά. Αν νομίζεις ότι ο Νίκος θα μου έκανε κάτι το τραγικό που πρέπει να φοβάμαι είσαι γελασμένη.
- δε του το έχεις πει ακόμα;
- τι να του πω; "Α ξέρεις είδα την αδερφή σου έξω από το Rock με κάποιο να προσπαθεί να τη βιάσει.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romance- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...