- όχι. Σε… βλέπω… πιο… φιλικά…
ΌΧΙ! Γιατί έπρεπε να απαντήσω έτσι;
- φιλικά. Μάλιστα. Δηλαδή όλες αυτές τις φορές που φιληθήκαμε ήταν φιλικές.
Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.
- δηλαδή κάθε φορά που βλέπεις εσύ την Ιωάννα της δίνεις και από ένα γλωσσόφιλο. Οκ. Χαίρομαι που το ξεκαθαρίζεις τουλάχιστον.
- Αλεξ… εγώ δεν…
- άστο… μη μιλάς… θες να σε πάω σπίτι σου;
Ανασήκωσα του ώμους και μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω. Ανεβήκαμε στη μηχανή και σταμάτησε έξω από το σπίτι μου. Αφού με άφησε ξανά έφυγε πάλι.
Alex's pov
Ξανά σκέφτηκα τη συζήτηση με την Ανδριάνα. Ίσως τελικά και να προσπαθούσα να της το πω με το τρόπο μου. Πήρα σπρέι και πήγα στο πάρκο και της έγραψα με κεφαλαία γράμματα “ΣΕ ΜΙΣΩ ❤”. Της είπα να με συναντήσει σε εκείνο το σημείο και το έκανε. Δεν έκατσα πολύ μαζί της. Τη πήγα σπίτι με απογοήτευση από την απάντηση που πήρα και γύρισα και εγώ στο δικό μου. Μπήκα έξαλλος στο δωμάτιο της Ανδριάνας. Εμφανίστηκε σχεδόν αμέσως.- Εσύ! Εσύ φταις! Μου είπες να πάω να της πω ότι αισθάνομαι και, μετά από τόσα χρόνια είπα σε κάποια πως νοιώθω και τα έκανα όλα σκατά εξ αιτίας σου!
Της φώναξα μόλις την είδα. Δεν έλεγξα πόσο απότομα της μίλησα και βούρκωσε.
- όχι, όχι αγάπη μου. Δεν ήθελα να σου φωνάξω.
Της είπα φανερά μετανιωμένος και αντί να μου τη πει και να φύγει έκατσε μαζί μου και συνεχίσαμε.
- θες να μου πεις τι έγινε;
- με βλέπει φιλικά! Να τι έγινε!
Είπα ενώ άρχισα να ξανά νευριάζω με τη βλακεία που έκανα.
- τι; Αποκλείεται.
- τι αποκλείεται; Δε ξέρω τι άκουσα;
- συγγνώμη…
- δε πειράζει… έτσι κι αλλιώς μισούμε ο ένας τον άλλο. Δε θα ήταν σχέση αυτή…
- πρέπει να φύγω.
Μου είπε έτσι στο άσχετο και τη κοίταξα με βλέμμα κουταβιού. Ας μη φύγει εξ αιτίας μου…
- αλλά σου υπόσχομαι ότι θα ξανά έρθω πάλι το βράδυ.
Χαμογέλασα και τη χαιρέτησα. Έφυγε και εγώ έμεινα μόνος μου στο δωμάτιο.
Danae's pov
Όλη μέρα δεν είχα σταματήσει να τον σκέφτομαι. Γαμώτο… γιατί να απαντήσω έτσι… χειρότερα δε γινόταν τα πράγματα. Άνοιξε η πόρτα του δωματίου μου. Δεν έκανα καν το κόπο να κοιτάξω.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romance- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...