Loretiny myšlenky:
Vyspala jsem se s ním! Vážně jsem to udělala! Ty krávo pitomá! Ožrala jsi se a dala jsi mu! Co teď budeš dělat, no? Tohle jsi posrala, toto je tvůj největší přešlap, cos mohla udělat. Uvědomuješ si to? Neuvědomuješ, protože nepřemýšlíš, jsi kráva! Dobře, teď se uklidni a zkus vymyslet něco smysluplného. Zavři oči a mysli. Sakra, že to ale byla noc! Ještě teď celá hořím... Dost! vzpamatuj se, ty magore. Fuj, asi se pobliju. Ne, vážně budu zvracet.
Chytila se za žaludek, pobrala své věci a utíkala na toalety.
Armandovy Myšlenky:
Už je pryč. Ty jeden debilní idiote. Cos to provedl? Vyspal ses s ní. Normálně jsi se s ní vyspal. Jak jsi to mohl udělat? Co teď jako budeš dělat? Co když bude chtít vztah? No, není to špatná představa, zvláště po tom včerejšku. Bylo to vážně moc pěkný. Rychlý, ale úžasný. Chci to znova. Ne! Nechceš! To už se nesmí opakovat. Loret je kámoška. Musím vymyslet jak z toho ven. Mysli, mysli, myslí! Mám to. Oba jsme byli opilí, tak si na to prostě nebudu jakože pamatovat. Jasně.A bylo rozhodnuto. Nepamatoval si. Rychle se oblékl, dokud byla pryč a šel za ni. Ačkoliv z toho neměl dobrý pocit, nemohl jen tak utéct a nepostavit se problému čelem.
,,Loret," zaklepal na dveře a vstoupil. Zrovna si oplachovala obličej.
,,Je mi hrozně," slabým hlasem vyslovila. Jen tak tak stála na nohou, v obličeji neměla žádnou barvu a pod očima se jí rozmazala řasenka.
,,Vypadáš hrozně. Víš, co se tu v noci stalo?" poškrábal se na hlavě a pozvedl obočí.
,,Zřejmě jsme se opili a pak si to rozdali podle toho, že jsem se vedle tebe probudila nahá," opatrným krokem opouštěla toaletu.
,,Nepamatuješ si to?"
,,Ne," lhala, aby nemusela čelit následkům. Rozhodla se úplně stejně jako on, ,,Ty si to pamatuješ?" Šla si nalít perlivou vodu.
,,Ne, ne, ne, ani trochu. Nic si nepamatuju, mám úplnej výmaz," jeho lhaní bylo hodně špatné.
,,Doufám, že jsi aspoň pamatuješ, jestli jsi měl kondom. Já prášky neberu, takže by to byl asi průser," napila se. Armando vykulil oči a v hlavě se mu během minuty promítl Loretin porod. Kurva, zaklel v duchu.
,,Jo, to víš, že jsem ho měl," řekl už trochu víc přesvědčivě. Tímto akorát Loret potvrdil její myšlenku o lhaní. Jak by si mohl pamatovat, že měl ochranu, když si nepamatoval ani na hlavní akt? Přivřela na něj oči, ale to bylo vše. Nemohla mu vyčítat něco, co dělala sama.
,,Dobře, aspoň tohle máme vyřešený. Hele, co takhle se domluvit na tom, že se to nebude opakovat a vlastně se ani nic nestalo? Byli jsme opilí a ani si to nepamatujeme," krčila u toho ramena, mlela rukama a každou chvilku se zostuděně usmála. Nikdy si nepřipadala víc trapně. ,,Nebo ty snad chceš...?" nedokončila větu. Chvilku na ni koukal, než mu došlo o čem mluví. V hlavě si promítal všechny možné scénáře. Ano, chtěl by, ale ona má v hlavě Denise, takže může zapomenout.
,,Ne, ne, fakt ne," naoko se rozesmál, což Loret urazilo.
,,Mohl bys skončit. Co by bylo na chození se mnou k smíchu?" pokrčila jednu nohu a dala si ruku v bok.
,,Co takhle to, že miluješ pořád Denise?"
,,Nemiluju," ani nevěděla, že to řekla. Vážně ho už nemilovala? ,,To ty miluješ Jasmíne."
,,Nemiluju," ani on netušil proč to řekl. Koukali na sebe několik vteřin. Něco bylo ve vzduchu, oba to cítili a oba to ignorovali.
,,Musím domů," řekla tak trochu smutně a odkráčela pryč. Čekala, že půjde za ní, že se ji pokusí zastavit a řekne něco, co by ji donutilo zůstat, ale to se nestalo. Neudělal to z jediného důvodu. Sám nevěděl, co má dělat. Nerozuměl tomu, co se stalo a co si řekli. Má věřit tomu, že už Denise nemiluje? Byl si jist, že on už k Jasmíne necítí tolik jako dřív, ale jestli něco cítí k Loret, netušil.
.....................
,,Kde jsi byla celou noc? Bála jsem se o tebe?" hulákala Lara.
,,Řvi ještě víc. Snažila jsem se vyhnout tetě se strejdou, ale podle toho jak křičíš, už ví, že jsem byla celou noc pryč," frustrovaně se rozplácla na posteli.
,,Neboj, kryla jsem tě, řekla jsem, žes byla do rána v klubu a ještě spíš a koukej všechno vyklopit," jen to dořekla, vešla do pokoje dvojčata. Také zjišťovala informace o jejím pozdním příchodu.
,,Holky, dejte mi svátek, je mi zle," mumlala do polštáře.
,,Ne, nemůžeš nám nic neříct," Carie začala házet s jejím tělem.
,,Krávo, pobliju tě," usmála se při té při té představě.
,,Chudinka má svou první kocovinu," lítostivě pronesla Tyna. ,,Ale i přes to nám řekneš, co jste tam dělali."
,,Jo, jsme kámošky a chcem to vědět." Všechny tři se posadily na postel. Loret hlasitě vydechla a pak se také posadila.
,,Pili jsme," začala.
,,Dál?" zeptala se Lara.
,,Opili jsme se?"
,,To je nám jasný," Carie ukázala na její podobiznu. Lara po ni hodila polštář, ale netrefila se.
,,Zeptala jsem se, jestli mu přijdu přitažlivá," schválně to protahovala.
,,Co řekl?" vyjekly všechny tři. Zvědavostí by si ukousaly nehty, kdyby si je před několika hodinami nenalakovaly.
,,Že kurevsky, pak se to odehrálo všechno strašně rychle. Bylo to něco, co jsem ještě nepoznala. Tak silné, žhavé a přitom jsem cítila, lehkost a jemnost. Nevím jak to popsat, ale bylo to nádherné," rozplývala se nad včerejškem, až nyní, když se k tomu s čistou hlavou vrátila, uvědomila si co vše se stalo. Nebyl to jen sex, bylo to mnohem víc. Něco v ní se hnulo a ona to chtěla zas a ze vším všudy. ,,Jenže lhal. Řekl, že si na to nepamatuje, takže to pro něj nic neznamenalo," pokrčila rameny. Bylo poznat jak moc jí to štve a jak moc se to v sobě snaží tlumit.
,,Cos mu na to řekla?" zeptala se Týna za všechny.
,,Hrála jsem s ním stejnou hru. Také si na to nepamatuju," všimla si jejich pohrdajících pohledů. ,,No co jsem měla dělat? Nechci být ta debilka, co se v opilosti vyspí s kamarádem a hned čeká, že ji bude milovat. Sama nevím, co chci, takže se mu vlastně nedivím. Jen mě prostě naštvalo, když se smál jak idiot, když si nás dva představil spolu. Nejsem tak špatná, nebo snad jsem?" zamračila se na holky, když dělaly, že ji nevidí a radši koukaly jinam.
,,Hej, nejsem tak hrozná," zvýšila na ně hlas. Holky se začaly smát a pak ji objaly.
,,Nejsi vůbec špatná, jsi naše Loret a kdo nevidí tvou krásu, je kretén," řekla Lara a pohladila ji po vlasech. ,,Army to tak určitě nemyslel. On jediný ti říká pravdu do očí. Možná se jen bál a byl v šoku stejně jako ty. Bude to dobrý uvidíš," uklidňovala ji.
,,Lor, a co Denis?" Tak tohle téma měla nechat Carie pohřbený.
,,Zapomněl na mě a já na něj. Denis je minulost," odpověděla.
.............
Soboty v klubu bývají ještě víc narvané než pátky, takže kamarádi musely zas pomoct. Na konci se zas v rychlosti vypařili, aby nechali Loret s Armandem o samotě. Z repráků hrála potichá hudba, Loret si prozpěvovala a snažila se nevnímat Armadovy pohledy. Dnes spolu nedělali žádné srandičky, nevedli slovní bitvy a dokonce se jeden druhému vyhýbali. Bylo to hrozné pro oba a Armando už toho měl zřejmě plné zuby. Zničehonic ji chytil za ruku a táhla na parket.
,,Ještě jsem s tebou netančil," přisunul si ji k sobě. Jednou rohou zajel za její tenký krk a druhou nechal volně spuštěnou. Utápěla se v jeho pohledu, něco jim říkal, ale zaboha nemohla přečísl ani písmenko. Pohyboval s lehkostí. Vedl ji, což se jí líbilo. Usmála se a on jí úsměv vrátil.
,,Jde ti to," pochválila ho, ale nervozitu v hlase neschovala, kord když jí byl tak blízko, že slyšela jeho tlukot srdce.
,,Ani ty nejsi špatná," volnou rukou ji chytil za tu její a otočil ji kolem osy, když se k němu vrátila, položil ruku na její bok a vyloženě si vychutnával, že se může zas dotýkat jejího těla. Jel výš, zabočil na záda a zakotvil mezi lopatkami. Hlasitě se nadechla. Chtěla toho víc, než jen jeho pohled a dotek. Chtěla polibek, spojení, vášeň. I on to chtěl. Přiblížil své rty k těm jejím a rukou sjel zas níž na zadek. Zajel pod látku šatů a políbil ji. Až dnes mohl cítit její pravou chuť. Chutnala mu tak moc, že se stal závislým. Objala ho kolem krku a táhla dozadu. Narazila o stůl, na který ji prudce vysadil. Zapadl do jejich roztažených nohou stále v polibcích. Položil ji na záda a ...
... A v tu chvíli se rozrazily dveře. Odletěli od sebe tak rychle, že si nikdo nevšiml, jak blízko si byli.
,,Lidi, zapomněl jsem si tu klíče. Ještě štěstí že jste nezamkli," byl to Sebastian. Přešel k baru, kde Loret narychlo myla sklo. ,,Tady jsou," zacinkal s nimi a zas odešel. Loret vydechla zadržovaný vzduch a podívala se na Armanda.
,,Pamatuju si," přiznal se.
,,I já," přiznala se.
,,Líbilo se mi to."
,,I mně."
,,Mrzí mě, že jsem se smál. Jen nějak nevím, co tohle znamená."
,,Ani já ne," zasmála se.
,,Ale mám tě rád."
,,I já tebe."
,,Trochu se nám to vymyká," projel si prsty vlasy.
,,To jo, ale...," nechala větu otevřenou.
,,Ale..." Taky nevěděl, jak ji dokončit.
,,Líbilo se mi to, ale nechci pokazit, to, co máme. Budovali jsme si to dlouho," pousmála se.
,,Ani já ne, takže...," nechal rozhodnutí zbaběle na ni.
,,Zas jen kamarádi?" natáhla k němu ruku. I když se jí to nelíbilo. Nechtěla být jen kamarádka.
,,Zas jen kamarádi," souhlasil. Ruku přijal, i když se mu to nelíbilo. Nechtěl být jen kamarád.
ČTEŠ
Tančím Pro Tebe ✔
Romance,,Tati, prosím," snažila se dohnat jeho rychlou chůzi. V očích měla smutek a hanbu. ,,Na co mám čekat!" prudce se k ní otočil. Nepoznával svou dceru. Přemýšlel, co udělal špatně, že za ni musel zaplatit kauci. ,,Chceš mi tu namlouvat, jak jsi v tom...