Kapitola 22.

627 39 0
                                    

,,Takže, děcka. Nevadí vám, že vás takhle oslovuju?" pro jistotu se ujistila. Byl pátek odpoledne a oni byli v klubu společně z partou tanečníků ze skupiny Elementos.

,,Jo, mně to vadí," ozval se Sebastian.

,,Ty tu nejsi proto, aby sis stěžoval," odbyla ho mávnutím ruky. Ozval se tlumený smích a ona pokračovala: ,,Jsme tu, abychom spojili síly a nakopali Governantes prdel a my to dokážeme. Nejste špatní, máte potenciál a vášeň, ale co je nejdůležitější. Máte něco, co oni nemají. A to respekt. Respekt k ostatním. Oni si myslí, že jsou nejlepší a my jim ukážeme, že nejsou. Takže, kdo jde do boje se mnou?" zkřížila si ruce na prsou a očekávala, že po jejím motivačním proslovu, budou všichni jásat a budou nabuzeni k boji. Ale to nenastalo. Stáhla obočí a podívala se na Laru, pak na Armanda. Ten šel s úsměvem k ní a začal její řeč překládat do portugalštiny. Lara bouchla smíchy a nakonec i zbytek její party. Už chápala, proč na ni Elemetntos koukali jako by jim utekly včely. Až po překladu začali jásat a skandovat slovo "luta" - boj.

,,Souhlasí," poplácal ji s úsměvem po zádech.

,,To mi došlo, ale taky jsi mi mohl říct, že ani jeden z nich neumí anglicky."

,,To by potom nebyla taková sranda."

,,Hahaha, se neposer a radši tam něco pusť," popohnala ho rukou k mixážnímu pultu.

,,Jak si přejete, Amazonská princezno," uklonil se jí s rukou na prsou a s vysmátým obličejem.

Několik hodin se věnovala jen tanci, až do doby, než musela zajet pro Caroline do školky. Předala žezlo Laře a ta se ho s radostí ujala. Loret se nebrala jako kapitán týmu, i když to tak vypadalo, brala se jako jeho součástí. Byla pravda, co o ni Armando říkal. Byla rozmazlená princezna, co musela mít, co chtěla, ale pokud se jednalo o tanec, tak se nikdy nebrala jako ta nejlepší v týmu nebo nejdůležitější. Pokud vyhráli, vyhráli jako celek. Pokud prohráli, bylo tomu také tak.

,,Půjč mi auto," natáhla k Armandovi ruku.

,,Co?" sundal si sluchátka a natočil k ní hlavu.

,,Půjč mi auto, musím pro Caroline," zopakovala.

,,Ty vole, jsi horší než zimnice," ale i přes to sáhl pro klíčky a předal jí je.

,,Ale no tak, přeci by ses na mě nezlobil. Vím, že mě máš rád," pohladila ho po strništi. ,,A ohol se, vypadáš jak zálesák."

,,Neholil jsem se jen tři dny," promasíroval si tváře prsty.

,,Fousy ti nesluší," konstatovala fakta a sházela kovové schody.

,,Jojo, Amazonko."

,,Proč mi říkáš Amazonko?" zastavila se uprostřed chůze.

,,Protože jsi bojovnice," mrkl na ni a ona se celá zachvěla. Podivila se tomu úkazu a zmizela dřív, než si toho mohl všimnout.

,,Už si najdi chlapa, nebo z něho zešílíš," pronesla Lara, když se míjely na schodech.

,,Zavři klapačku," pištějícím hlasem vyjekla a radši utekla na čerstvý vzduch. Samu sebe nechápala. Měla by být smutná, protože Denis nepřijel, ale pravdou bylo, že to nijak neřešila. Možná se odmilovala, možná to v sobě dusila tak úspěšně, že to ještě nestihlo vyjít napovrch.

.............

,,Takže, Armando." Lara špulila a opřela se bokem o mixážní pult. Prohlížela si ho několik vteřin a pak rychle spustila. ,,Co máš s Loret a neříkej, že nic. Já to vidím. Co se škádlívá, to se rádo mívá," ukázala na něj prstem a přistoupila k němu blíž, na což on pro jistotu ustoupil.

Tančím Pro Tebe ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat