,,Kde pak máš Armanda?" rýpla si Carie a hned se k ní přidala Týna.
,,Jo, už přes dva týdny jsme ho neviděly."
,,Vy to nevíte?“ Lara zavřela lednici a rozbalila si jogurt.
,,Co nevíme?" řekla dvojčata.
,,Armando má zkouškový, takže šprtá," mlsně olízla lžičku a uculila se na Loret. ,,Chybí ti, že jo?"
,,Ne, jsem úplně v pohodě," falešně se usmála.
,,Jo jo, hele neviděl jste někdo Sebastiana?" Lara se podívala kolem sebe, jako by byl ještě před chvíli s nimi v kuchyni.
,,Chybí ti, že jo?" provokovala pro změnu Loret ji.
,,Jo, i my jsme si všimly, jak na něj koukáš," přidala se dvojčata.
,,Jděte do hajzlu," mávla na ně rukou a odešla ven, kde nachytala Sebastiana volat s Denisem.
,,Jo, kámo, měl bys přijet, protože to vypadá, že to dává dohromady s tím Armandem a nebudu ti lhát, je to skvělá partie," zkoušel provokovat. ,,Jak jako sereš, jde o Loret," vyjekl a podíval se na mobil. ,,Típl to?"
,,Děláš si srandu?" promluvila Lara.
,,Do hajzlu, já se tě lekl," mobil mu vyletěl z ruky, ale on ho naštěstí chytil.
,,Děláš Denisovi informátora? Proč?"
,,Protože je to kámoš a poprosil mě o to," vysvětlil.
,,Víš, co se vůbec stalo?" zašeptala a přiblížila se k němu.
,,Jo, vím a ty se nemusíš bát, stejně nepřijede, řekl mi, že jí přeje jen to nejlepší," laškovně se na ni usmál. ,,Co děláš dneska?" chytil ji za boky a přitáhl k sobě.
,,Nech toho," zahihňala se, ,,holky už začínají něco tušit," podívala se za sebe.
,,Tak ať, mám tě rád, Laro," sklonil se k ní a políbil ji.
,,Holky!" zaječela Loret, když je načapala. ,,Líbají se, viděla jsem to," s jekotem utíkala do domu. Lara se jen usmála a schovala svůj obličej do Sebastianovy hrudi.
.............
,,Loret," volala na ni teta, ,,no tak, kde jsi?"
,,Této vydrž, jsem nahá," vykoukla ze dveří.
,,Už zase?" kroutila hlavou.
,,Jak zase?"
,,Pokaždé, když tě sháním, jsi nahá."
,,Protože tu je strašný horko, proto se víc sprchuju," scházela schody, přičemž si upravovala žluté šaty s délkou kousek pod zadek. ,,Copak jsi potřebovala?"
,,Něco pro tebe mám," s rukou na jejich zádech ji tlačila do garáže.
,,Ale nemusíš mi... Auto!" zaječela a chytila se za ústa, když teta otevřela garáž a v ni stá bílý ford escord v combi verzi z roku 2010. ,,To ale nemůžu přijmout," podívala se na Ceroline, ,,Prosím řekni, že to musím přijmout, nebo se urazíš," zasmála se, čímž rozesmála i tetičku.
,,Musíš to přijmout, nebo se urazím. Vím, jak si šetříš na vlastní vůz a taky vím, jak nám pomáháš. Carolinku, jsi přijala za svou, doslova jsi ji nahradila matku. A teď ho utíkej ukázat Armandovi, vidím na tobě, jak to chceš udělat a mimochodem, sluší ti to, budeš se mu líbit," vložila jí klíčky do dlaně a silně ji objala.
ČTEŠ
Tančím Pro Tebe ✔
Romance,,Tati, prosím," snažila se dohnat jeho rychlou chůzi. V očích měla smutek a hanbu. ,,Na co mám čekat!" prudce se k ní otočil. Nepoznával svou dceru. Přemýšlel, co udělal špatně, že za ni musel zaplatit kauci. ,,Chceš mi tu namlouvat, jak jsi v tom...