4 dalis

2.4K 87 7
                                    

Su Ana nusileidžiu į apačia. Matau kelis nepažystamus veidus - sveiki,- tariu nepažystamiem.
-labas aš Liam, taria tamsiaplaukis su miela šypsena -čia mano mergina Sophia- pristato mergina esančia šalia. -sveika, aš Louis,- taria kitas vaikinas.
-aš Harry,- taria kitas vaikinas su ilgais plaukais.
-aš Maya,- prisistatau su šypsena
-žinom,- visi kartu atsako - Niall labai apie tave daug šnekėjo, kaip išgirdo, kad tu grįši į mokykla neužsičiaupė,- pasakė garbanius.
-taip labai pasiilgau šito krašto,- šypteliu.
Visi dar truputį paplepėja susėdam svetainėje ratuku.
-gal tiesa/drąsa?- pasiūlio Niall.
-aš už,- tarsteliu. Likusieji taip pat sutiko.
-Siophia tiesa/drąsa?- klausia jos Niall.
-tiesa,- drąsiai ištaria.
-ar tiesa, kad tu išpradžių nekentei Liam?- kilsteli antakius blondė.
-ne tas žodis- garsiai nusijuokia- ej- kumšteli jai Liam.
-žiūrėk Maya ir Zayn, kad jum taip nebūtų,- nusijuokia Ana-pff, niekada,- abu prunkštelim- jis/ji nepakenčiamas/nepakenčiama,- pavartom akis.
-grynai Lophia story kartosis,- juokiasi Harry.
-gerai žaidžiam toliau,- pikčiau tarsteli Zayn. Ačiū jam.
-Maya tiesa/drąsa?- klausia manęs Niall.
-drąsa,- tariu
-miegok šianakt su Zayn vienam kambarį,- kilsteli antakius.
-ką? Ne,- abu su Zayn tariam.
-neturit kito pasirinkimo- taria Louis.
-Uh... Nekenčiu jūsų,- tarsteliu.
-ne tu myli mane,- pasišaipo Niall.- aš juk tavo meškis,- šypsosi.
-kaip suprast?- įsiterpia Liam.
-na, kaip man buvo 7-eri turėjau meškiuka aš jį visur nešiojausi. Bet viena diena jį iš manęs atėmė vyresni vaikai. Dėl to labai verkiau Niall tai pamatęs pasisiūlė pabūt mano meškiukiu. Tada mes apsikabine išbuvom 20 minučiu,- papasakojau visa istorija.
- mes pradinėse buvom labai artimi. Visi galvojo, kad mes vaikiška pora. Nors mes buvom kaip brolis ir sėsė,- toliau papasakoja Niall.

Toliau pažaide nusprendžiam eit miegot. Jau belipant laiptais išgirstu balsa- Maya nieko nepamiršti?- paklausia Niall.
-um..ne?- klausimai atsakau.
-eini miegot su Zayn,- burbteli.
-kaip aš tavęs nekenčiu,- lipdama su Zayn tariu.

Įėjusi į miegamajį atsisėdu ant lovos. -aš miegosiu ant žemės, tu gali miegoti lovoj,- atsistojusi prieinu prie spintos išsiimu dar viena patalyne. Išsitiesus sau patalus sau ant žemės prieinu prie savo krepšio. Išsitraukusi pižama nužingsniuoju į vonia. Apsirengusi camo (kareiviškos spalvos) šortukus ir maikute išėjau iš vonios, išsigandau ten neradus savo ant žemės suklotos patalynės. -kur dingo mano..?- pradėjau
-Niall atėjo ir juos paėmė, nes sakė mes turim miegoti vienoj lovoj,- ant pabaigos sarkastiškai nusišypso
-aš jį užmušiu,- burbu po nosim
-ateik einam gult,- paplekšnoja Zayn šalia savęs. Atsigulus toliau nuo vaikino nusisukau nuo jo. Staiga stipriai sugriaudėjo aš cyptelėjau.
-bijai?- atsisuko į mane Zayn.
-pf. Ne,- suprunkščiau bet staiga ir vėl sucypiau.
-ateik čia,- ištiesė rankas. Prisislinkau prie vaikino. Jis mane apkabino per liemenį. Jo kvėpavimas atsimušė man į kakla. Man buvo ramiau- vistiek aš tavęs nekenčiu,- tariau miegūstai.
-mhm..- teišgirdau ir panirau į saldų miega.

Ryte išgirdau kikenima.- mana atrodo , kad jie greičiau susimes nei Lophia,- atpažystu Nialler balsa.
-nieko čia nevyksta,- suburbu bandau atsisėsti, bet kažkas stipriai laiko mane. -Zayn,- tariu ir išgirstu -mhm,- išgirstu ir esu stipriau priglaudžiama prie vaikino ir išgirstu Niall ir Anos juoka. -Zayn,- nieko- Zayn!- užrėkiau ir kritau ant žemės -kas?- jis atšoko .
-auč,- atsistojau- kaip aš tavęs nekenčiu,- atsistojau ir pasitryniau užpakalį.
-pati kalta, kad rėkauji,- trukteli pečiais.
-ar aš kalta, kad tu miegi ir manęs nepaleidi?-
-ar aš kaltas, kad tu bijai griaustinio?- ėmėm garsiau kalbėtis.
-Maya tu dar vis bijai griaustinio?- paklausė Niall
-taip dar vis bijau,- kuisdamasi tašėj burbteliu.
Nuėjusi į vonia atlikau savo rytinį rituala ir išėjau iš vonios.
Miegamajį nieko neradau. Pasiėmusi tašę išėjau iš kambario.
-visi labas rytas,- šukteliu
-rytas,- išgirstu
-aš jau turiu eit tad iki,- einu prie durų.
-aš palydėsiu-

****

Žadėjauu tad parašiau. Jūs įsivaizduojat rašydama dalį ryte vos nepavėlavau į mokykla xd. Grįžus mokyklos pabaigiau.
Yra kitas reikalas kurį noriu jums paaiškinti.
Aš labai ilgai galvojau ar rašyti su 1D ar tiesiog išgalvot žmones.Bet nusprendžiau rašyti su 1D nariais, nes lengviau atsiminti veikėjus, išvaizda.
LABAI LABAI ATSIPRAŠAU DĖL KAIDŲ
MYLIU <3

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now