Pyp.pyp.pyp ..
**
Išjungusi žadintuvą atsisėdau lovoja. Apakau nuo šviesos. Man rimtai reikia užuolaidų. Atsistojusi nuėjau į vonią. Padariau savo ryto rutina.Nusileidusi laiptais radau lėkštę blynų ir prie jos raštelį.
"Aš išvažiavau į darbo susitikima. Padariau tau pusryčius. Skanaus xx mama."
Suvalgiusi blynus pasiėmiau kuprinę ir išėjau į mokyklą. Pavaikščiojus 2 ratus aplink mokykla pagaliau radau direktoraus kabineta.
Pabeldus duris išgirdau kažka panašaus į "užeikit". Atidariusi duris pamačiau miela maždaug 45 vyruka.
-tu turbūt naujokė?- atsistojo iš kėdės- Maya.. Collins.- pažvelges į lapus ant savo stalo tarė. -štai tavo tvarkaraštis- ištiesė lapą- į pirmąją pamoką jeigu nori nueiti eisi iki galo šio kalidoriaus ir pasuksi į kairę rasi chemijos kabineta,- šyptelėjo- o poto manau susipažinsi su kažkuo parodys kitas pamokas--taip, žinoma, ačiū,- atsistojus tariau-viso gero.
Nuėjusi į klasę atsisėdau į galinį prie lango suolą. Suskambėjus skambučiui visi suėjo į klasę. -tu tikriausiai naujokė,- prisėdo prie manęs blondinė su garbanom- aš Lucy,- šyptelėjo.
-labas, aš Maya,- atsakiau tuo pačiu-na netokia aš nauja. Gyvenau čia prieš 5-6 metus,- nusijuokiau
-ai.. Tu ta mergina kur mokykla šnekėjo, kad sugrįš..- pasikasė pakaušį.
-taip, - nutesiau.. Tuo metu į klasę įžengė mokytojas. Kuris pradėjo kažką aiškinti, ko aš nesupratau ir nesiklausiau.
***
Pasibaigus pamokom priėjau prie savo spintelės. Išėmiau savo knygas kurių man neprireiks.-labas, Maya,- išgirdau balsa už nugaros -pagaliau grįžai- atsuskau pamačiau blondiną?
-o dieve! Niall!- šokau vaikinui į glėbį. Jis vos spėjo mane pagauti. Pagavęs taip pat stipriai apkabino ir nusijuokė man į plaukus.
-kaip aš tavęs pasiilgau, bitute Maya,- stipriau suspaudė.
-nesitikėjau, kad tu dar vis čia gyveni,- po apsikabinimo pasakiau.
-o kur aš dingsiu?- nusijuokė- šį vakar pas mane renkasi draugai, ateisi?-
-gyveni ten pat?-
-kurgi daugiau,- nusijuokė blondė.
-aišku ateisiu,- plačiai nusišypsojau.
****
Dabar stoviu prie Niall namų ir laukiu kol jas kažkas atidarys. Jas atidarė Ana? Ji mano bei Niall jaunystės draugė.
-Ana?- ištiesiau rankas- o dieve,- apkabinau stipriai mergina. Ji mane taip pat.
-kaip tau sekasi Maya?- pasidomėjo.
-ai, po truputį,- nusijuokiau.
-užeik- pasitraukė nuo durų.
-Nialler,- užrėkiau įžengus į namus.- aš tave užmušiu, kad nesakei, kad Ana čia,- atbėjau į svetaine ir iš atlošo pusės nežiūrėjus ar kasnors yra šoktelėjau ir ištiesus kojas atsiguliau. Atsidūriau and kažko kieto. -auč..- išgirdau inkštima.
O dieve.. Greit pašokau. Ten gulėjo rudaakis. -kas su tavim negerai?- pyktelėjo. - ką man daryt jei tu guli kur aš šokau- suprunkščiau.
-Normalūs žmonės sėdasi iš priekio sofos ir pasižiūri ant ko sėda- užrėkė.
-yra viena bėda, aš nesu normalus žmogus,- iškėliau viena piršta.
-ai.. Neverta,- kažka žiojosi sakyti bet pasidavė. Gryžo atgal atsisėsti ant sofos. Pasiimė nuo stalelio stiklinę su vandeniu.
Aš sėdausi šalia neperspėjus ir tapau šlapia. -Kas su tavim negerai?!- jau dabar aš užrėkiau.
-Nereikia sėst kaip drambliui! Sėdai alkūne trenkei ir man stiklinė išslydo!-
-aha! Taip paprastai ant manęs dar,- rėkiau toliau.
-nerėk laukine,- ištiesė rankas.
-kas čia vyksta?- atėjo blondė.
-jis toks idijotas užpėlė ant manęs vandenį/ji laukinė užšoko ant manęs ir poto sėdo kaip dramblys ir užsipylė vandenį ant savęs!- kartu pasakėm.
-ką? aš užsipyliau? Duosiu aš tau užsipyliau,- paėmusi vandens buteliuka atsukau ir užpyliau ant jo gražiai sušukuotų plaukų.
-Ka tu dirbi?!- užrėkė jis.
-atsilyginu!!- atrėkiau.
-baikit!- užrėkė Niall. Mes nutilom- matau susipažinot- čia Maya/laukinė,- rudaakis pertraukė Niall.-čia Zayn/idiotas,- pertraukiau aš.
Palikus visus pažindimusis nuėjau į šalį. -Anaa!- užrėkiau ant namo.
-taip ?- ji nusileido laiptais. -gal turi palaidinę? Nes manoji šlapia,- paklausiau-wow tu čia 10 minučių jau spėjai išsimaudyt,- pasityčiojo.
-ten per ta idiotą.- parodžiau pirštu į Zayn. Geras aš jį pažystu 10 minučių ir jau nekenčiu. Užlipusi kartu su Ana į kambarį persirengiau. Jums kyla klausimas kodėl Ana turi kambarį Niall namuose? Ne jie nepora. Jie brolis ir sesuo. Tik Ana vyresnė už jį 3 metais. Galvojau ji studijuos. Atrodo kitaip.
*****
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola