Sekmadienis praėjo lygiai taip pat kaip šeštadienis. Visur Zayn veidas, mintys apie Zayn, viskas apie Zayn. Skirtumas tas, kad išėjau su Justin pasivaikščioti pusvalandžiui vakare.
Kai išaušo taip stipriai nelauktas pirmadienis, teko kerebliotis iš lovos, vargais negalais pasiekiau duša. Vos pakeldama rankas nusipriausiau. Išlipusi iš dušo pažvelgiau į veidrodį. Mano kūnas, veidas, plaukai tikrai atspindėjo mano emocinę būklę. Akys nuverktos ir ištinusios nuo to, kad šianakt sunkiai užmigau. Plaukai susivėlę taip pat kaip šeštadienį.
Vargais negalais apsirengusi ir surišusi plaukus nupėdinau į virtuvę kurioje radau mamą kepančią blynus. Vos prisėdus man po nosimi paslydo lėkštė su kiaušinienę.
-Aš nealkana,- pastūmiau lėkštę į priekį.
-Valgyk. Ir taip esi kūda kaip pagaliukas, man nereikia dukros anoreksikės,- mama nepatenkintai burbtelėjo. Matyt ne aš viena šianakt blogai miegojau. Piktai pažiūrėjusi į mama sulaukiau dar piktesnio žvilgsnio ir tada supratau, kad ji tikrai pikta ir geriau neatsikalbinėti. Ištiesusi ranką pasiėmiau lėkštę su šakutę ir pradėjau kramsnoti keptą kiaušinienę. Įveikusi vos pusę ir vėl pastūmiau lėkštę.
-Ačiū buvo labai skanu, mama. Daugiau nebenoriu. Beje jeigu dar pasėdėsiu vėluosiu į mokyklą,- greitai pasakiusi atsistojau ir nuėjau nuo stalo padėdama murziną stiklinę į kriauklę.
Greitai susirinkusi daiktus išėjau į lauką. Iškarto papūtė gan žvarbus vėjas. Gerai, kad apsirengiau šilčiau, nes sušalčiau kol nueičiau iki mokyklos. Greitu žingsniu pasiekiau mokyklą. Atvėrusi duris pamačiau daug veidų su nuotaikom panašiom į manąją. Matyt ne man vienai sunkus pirmadienis.
-Sveika,- mane prie spintelės pasitiko Niall.
-Labas, kaip savaitgalis?- trumpai pažvelgusi į jį trumpai.
-Normalus manau,- truktelėjo pečiais.- o tau kaip pasimatymas su Zayn?- vaikinas kilstelėjo antakį.
-Atšaukiau,- truktelėjau pečiais. Niall automatiškai sunerimo.
-Kodėl? Aš jau tikėjausi jus sutikti kartu prie spintelių,- pažiūrėjo nusiminęs.
-Jis kvailys, apsimelavęs, durnas, kvailys,- sumurmėjau.
-Ką tokio padarė, kad to nusipelnė?-
-Pameni kaip pasakojau, kad turėjom eiti į pasimatymą, bet jo sesuo susirgo?- vaikinas linktelėjo galva.- na kaip penktadienį buvau pas jį, darėm mokyklos projektą, likau vakarienės. Padėjau jo mamai ir paklausiau kaip Safaa ar jau pasveiko. Ir sužinojau, kad ji net nesirgo. Zayn ištikrųjų buvo pas kažkokią merginą,- susiraukiau.
-Iš kur sužinojai, kad jis buvo pas merginą?-
-Akivaizdu. Taip pat jį aprėkiau, jis pats tai pripažino,- pavarčiau nepatenkinamai akis.
-Jis rimtai didelis kvailys,- suburbėjo apkabindamas mano pečius Niall.
-Bet Niall. Nepasakok kitiems. Aš tavim pasitikiu,- suniurnėjau jam į kaklą.
-Žinoma aš gi geriausias draugas iš geriausių. Geriausi draugai neišduoda,- pasigirdamas pasimaivė.
-Taip taip tu geriausias,- nusišypsojau.
-Maya, Labas!- surėkė Justin išėjąs iš chemijos kabineto.
-Labas, Justin,- apsikabinau vaikiną.
-Kaip jautiesi?- paėmė už pečių.
-Meluot ar tiesą sakyt?- kilstelėjau antakį.
-Sakyk tiesą,-
-Šūdinai,-
-Palauk,- vaikinas mane apkabino.- dabar jis jausis šūdinai,- pabučiavo mano kaktą.-Neatsisuk atgal.
-Ką? Kodėl, kas ten?- norėjau atsisukti atgal.
-Zayn. Ir jis dabar mus stebi. Padarykim, kad jis pavydėtų,- klastingai šyptelėjo.
-Oh.. Man jau neberūpi ką jis mano.. Jis vistiek man patinka, kad ir ką bepadarytų blogo,- liūdnai šyptelėjau padėdama galva ant jo peties.
- Bet dabar padarykim taip, kad jis tavęs pavydėtu gėjui,- nusijuokė.
******
Jaučiuosi pavargus. Tikiuosi sulaukti nuomonės. Prisiverčiau parašyti, tad mylėkit mane. Na o dabar noriu ledų. Ačiū už dėmesį.<3
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola