Visas dienas iki penktadienio niekas nepasikeitė. Krūvos namų darbų, Zayn pikti žvilgsniai, Thomo šnekos, merginų bandymas mane įkalbinti, kad nueičiau pašnekėti su Zayn.
-Nagi Maya, kiek laiko tu jį kankinsi ir kankinsies pati?- Sophia gerdama pieno kokteilį tarė. Šiandien fizikos mokytojos nebuvo, todėl mum ketvirta pamoka - laisva. O ją kartu lankau su Sophia. Todėl ir nuėjome kartu į kavinę priešais.
-Jam aš kalė. Plius aš bandau judėti į priekį ir pamiršti tai kas buvo,- atsidusau.
-Jis tai pasakė nesusivaldęs. Kaip tu nesupranti Maya? Jeigu tu jam nerūpėtum jis nebūtų trenkęs tam bičiukui per vakarėlį, kad tave pavadino kale,- mergina pavartė akis.
-Tai mano reikalas Sophia. Beja aš einu į pasimatymą su Thomu šį vakar,-
-Rimtai? Su tuo mielu brunetu?-
-Taip Sophia, su tuo mielu brunetu,- nusijuokiau.-Zayn juda į priekį ir aš galiu. Ar gi ne?
-Na kiek mačiau..-
-Geriau nesakyk, poto gailėsiuos, kad klausiau,- nutraukiau mergina, o ji tik atsiduso.
-Sveikos merginos,- išgirdus vyrišką balsą sau už peties, šiektiek išsigandau. Tai buvo netikėta, bet pamačiusi kas ten mano veide iškart atsirado plati šypsena.
-Labas Thomai,- maloniai nusišypsojau vaikinui.
-Sveika aš Thomas,- ištarė vaikinas Sophia'i ir ištiesė ranka, žavingai nusišypsodamas.
-Labas, malonu pagaliau susipažint, aš Sophia, - nusijuokė mergina.
-Daug girdėjai apie mane?- Thomas trumpai žvilgtelėjo į mane ir nusišysojo.
-Na pakankamai,- nusijuokė. Trinktelėjau jai į petį.
-Na Maya, pasiruošus mūsų vakarui?- nusijuokė.
-Žinoma,- išsišiepiau. -Gali pasakyt kur vyksim, kad žinočiau kaip apsirengti?
-Paslaptis,- vaikinas šyptelėjo. - apsirenk patogiai. To pakaks.
-Nebijok aš jai padėsiu išsirinkt ką rengtis, kad ji tau patiktų,- įsikišo išsiviepus Sophia.
-Ji man patiktų visaip. Kad ir bulvių maišą apsirengus,- Thomas mielai nusišypsojo, o aš tuo metu nuo jo žodžių išsilydžiau kaip ledukas ugnyje.
-Tada viskas nuostabu,- pastebėjusi, kad aš be žodžių, Sophia tarė.
-Nelaikas eiti į mokyklą? Jau tuojau baigsis ketvirta pamoka. Ar jums jau baigėsi pamokos?- paklausė.
-Ne, dėl neaiškios priežasties nebuvo mokytojo, todėl laisva. Dar turiu dvi pamokas,- atsidusau.
-Na tada eime,- nusišypsojo.
Vos tik pasiekus mokykla visi išsiskirstėme į skirtingas puses, nes visiems kitur vyko pamokos. Penkta pamoka praėjo pakenčiamai. Bet per šešta teko kentėti Zayn. Jis vis įkyriai lindo ar erzinosi mėtydamas popieriukus. Vos tik sulaukus pabaigos pamokos, nieko nelaukus išskubėjau iš klasės ir nerangiai eidama atsitrenkiau į nepamatyta asmenį. Vos tik pažvelgus kas tai nurimau, nes tai buvo tiesiog Niall.
- Tu namo? Gal pavežt?- tarstelėjo pasisveikinęs.
-Jeigu nesunku, nes manau jeigu grįšiu ankščiau turėsiu daugiau laiko ruoštis,- caktelėjau liežuviu.
-Kaip tau, visada mano miela Maya,- sukikeno vaikinas.- kam ruošiesi?
-Pasimatymui,- išsišiepiau.
-Su Zayn?- kilstelėjo antakį.
-Ne durniau, su Zayn nenoriu nieko tęst. Per daug dalykų įvyko su juo.- burbtelėjau.
-Tai su kuo?-
-Su tuo ko tu nepažysti, Niall,- nusijuokiau.
*********
Soo va taip. Dalis trumpa ir lieva, nes kompiuteris neleidžia man redaguot dalies, dėl kažko. O telefonu dar mokusi naudotis, nes pirkau nauja. So yeah pasistengsiu greitesniu metu įdomiasne dalį. Džiaugčiausi jeigu gaučiau minčiu. Sooooo yeaa votinkit ir rašykit nuomones. Lavinu❤️
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola