2 dalis

2.7K 100 12
                                    

Mane pažadino saulės spinduliai. Uh.. Man reik užuolaidų. Nes langas gal didelis ir saulė ryte šviečia iš mano pusės. Atsisėdusi lovoj pasiėmiau telefona. O.. 11:47.. Ilgai miegojau.
Sumaigiau žinutę Justin.

Siuntėjas "Maya"

Labas rytas. Kelinta eisim į miestą?

Sumaigiusi žinutę užrakinau telefoną ir padėjau ant spintelės.

Pasiėmusi švarius drabužius nuėjau į vonią. Atlikau savo rytinį rituala. Išlipusi iš dušo nusausinau kūna rankluoščiu. Apsirengiau drabužius.
Išėjusi iš vonios kambario pasiėmiau telefoną. Ten radau jau atsakytą žinutę iš Justin.

Siuntėjas "Justin"

Šeip beveik pietūs xd. Tinka 3pm?

Siuntėjas "Maya"

Nesityčiok xd. Puikiai tinka.

Siuntėjas "Justin"

Tada nuostabu. Ateisiu iki tavęs tada.

Neatsakiusi į žinutę įdėjau telefoną į kišenę. Išėjau iš kambario. Nusileidusi laiptais radau mama sukantis virtuvėje.

-Labas rytas mama,- pasiėmiau raudona obuolį nuo stalo.

-labas rytas brangioji, kaip miegojai?-

-gerai, šiandien eisiu susitikt su tuo vaikinu iš vakar. Aprodys miestą,- šyptelėjau

-juk čia ankščiau gyvenom dukra. Nejugi (NAUJAS ŽODIS XD) nieko neatsimeni?- suraukė antakius.

-atsimenu, bet ne viską. Mama juk gyvenom maždaug prieš 5 metus,- pavarčiau akis.

Daugiau ji nieko nebesakė. Pasiėmusi iš kišenės savo telefona pradėjau naršyti facebook. Suvalgusi obuolį išmečiau graužtuką (XD). Pažiūrėjau į laikrodį ant sienos 13:43. Greitai laikas eina.. Tingėdama užpėdinau į savo kambarį.

Pravėriau savo spinta. Na tiksliau drabužių spinta, pražvelgiau drabužius. Mano akį užkabino balti berankoviai marškinukai su širdelėm. Iš lentynos paėmiau mėlynus per kelius suplėšytus džinsius. Užsidėjau pilkas kojnes. Iš po lentinų išėmiau baltus adidas batus. Viska apsirengus priėjau prie veidrodžio. Iššukavau savo rudus plaukus. Tuo sienos pakabos nusikabinau džinsinį švarkelį. Jį apsirengiau. Pasiėmusi telefona pažiūrėjau kiek valandų 14:57. Aš taip ilgai ruošiausi? Wow..

Mano mintis pertraukė durų skambutis. Išlėkiau iš kambario ir užbėgau už mamos -ej- tik teišgirdau iš mamos. Su viesulu atidariau duris.

-sveikas,- plačiai nusišypsojau.

-labas- atsakė tuo pačiu.

-mama išeinu,- sušukau atsisukus. Nelaukus atsakymo uždariau duris.

-kur pirmiau einam?- paklausiau.

-galiu parodyti kur yra cetras, mokykla,- nusijuokė.

-šituos žinau. Prisimenu dar,- taipogi nusijuokiau.

-prisimeni? Esi ankščiau buvus čia?- pasimetė vaikinas.

-aš čia gyvenau 12-13 metų,- nusijuokiau pamačius jo nustebusį veidą.

-um.. Kadangi viską prisimeni.. Tai gal einam į kiną?- sustojo.

-žinoma galim,-
***
Po kino
***

-tu nenormali!!- sušuko brunetas kaip mus apsauginiai išmetė iš saubio filmo salės nes as per garsiai juokiausi.

-ka man daryt reikėjo? Klykt ? - juokiausi.

-taip! Kaip kiekviena normali mergina!- sumosykavo rankom kaip išėjom iš teatro.

-viena problema. Aš nesu kiekviena mergina. Ir aš nesu normali,- nustojau juoktis.

Pasukom link žaidimų aikštelės. Atsisėdom ant supynių.

-žaidžiam 21 klausimą?- pasiūlė iš kažkur Justin.

-kas mes 13-mečiai? - kiltelėjau antakį. - nors.. Galim-

-kada tavo gimtadienis?-

-balandžio 12, tavo?- su koja tryniau žemę.

-gruodžio 27, turi vaikina?-

-ar tu durnas ar šeip durnas? Aš vakar čia atsikrauščiau ir kaip aš galiu turėt vaikina? - pridėjau piršta prie smilkinio ir pasukau piršta parodant ženkla kad jam trūksta smegenų- o tu turi mergina?-

- aš gėjus,- ramiai pasako.

-ką?!- išpučiu akis - tu į tokį nepanašus,- nusijuokiu iš savo žodžių.

-nebūti atrodyt kaip gėjui, kad būtum gėjus,- suprunkčia vaikinas.

Toliau klausinėjom visokių klausimų. Kol susimąsčiau, kad laikas eiti namo.
Brunetas palydėjas namo palinkėjo Labos. Visgi 10 pm. Įėjusi į namus radau mama žiūrinčia televizorių. Nieko nesakius užlipau į kambarį.
Apsirengusi pižama atsiguliau. Ryt į mokyklą. Uh.. Didelės sėkmės man.

****

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now