Likosios pamokos praėjo gana greitai ir lengvai. Na išskyrus matematika, nes turėjome rašyt savarkiška darba, o ten nieko nesupratau.
Ilgai masčiau apie savaitgalį. Galbūt man nevykti? Pasakysiu, kad sergu. Ne. Niall tikrai atvyks patikrint. Uh..
Gryžusi namo mamos neradau tad radysi šaldytuve vakarykštės vakarienės picos ją pasišildžiau ir papietavau. Vėliau pasidariau namų darbus.
Pažiūrėjau į laikrodį 16:07. Nusprendžiau paskambinti Sophia.
-Sophia klauso,- po kelių pyptelėjimų išgirdau.
-sveika,- tariau - norėjau pasiūlyti galbūt nori susitikt? -
-žinoma,- išgirdau energinga atsakyma- po 10 minučių starbuks tinka?-
- taip. Susimatysim ten,- padėjau ragelį ir bėgau ruoštis. Apsirengus per kelius plėšytus džinsus ir balta maikute apsimoviau juodus conversus. Pagriebusi raktus nuo stalrlio prie durų greit jas užrakinau ir nuskubėjau į sutarta vietą. Atėjusi dar Sophia neradau. Nusprendžiau užsisakyt kokteilį (nesilankau ten nežinau ką galima sakytis). Gavusi savo užsakyma atsisėdau prie stalelio ir pasiėmusi savo iphone ėmiau naršyti soceliniuose tinkluose. Po kelių akimirkų kažkas man uždengė akis.
-spėk kas,- išgirdau švelnų Sophia balsa.
-Sophia!- apsisukau ir ją apsikabinau.
Atsaku gavau dar stipresnį apkabinima- gerai, dūstu, gelbėkit,- kai mergina mane paleido giliai įkvėpiau pavaidindama, kad uždusau o ji tik pavartė akis. Sulaukusi kol mergina kažka užsisakys pasidėjau prie stalelio. Po 10 minučių abi kartų sėdėjome vaikų aikštelėje ant supynių ir plepėjome apie niekus.
-kas tarp tavęs ir Zayn?- ir vėl. Dažnas klausimas.
-aš jo nekenčiu o jis manęs viskas čia aišku,- gūštelėjau pečiais.
-netikiu! Tai ką jis pas tave veikė aną vakarą?-
-kada?- pati nesupratau
-valgykloje sakei vakar, kad jis tave kale vadino. Jūs buvot susitikę?-
-jo mama ir mano mama "draugės"- parodžiau kabutes- ir jie buvo pas mus vakarienės,- pavarčiau akis.
- žinai,- atsisuko į mane mergina- Zaya egzistuos,- surėkė
-durne nerėk! Ir niekada!- trenkiau jai per galva.
- aha aš irgi sakiau, kad niekada nesusimesiu su Liam,- mostelėjo rankom- o še dabar žiūrėk negaliu be to asilo,-nusijuokė.
-jūs,- parodžiau į ją- derat, mes su Zayn,- parodžiau į save- kaip pamidoras ir nutella nė trupučio nederam,-
-aha toliau sau tai sakyk,- pavartė akis mergina
-noriu padaryt kažka beprotiško,- pakeičiau tema
-aš irgi,- pritarė
-žinai, sugalvojau,- nusišypsojau- einam į parduotuve pirk toletinio popieriaus,-
-o kam jo?- pasimetusi Sophia paklausė
-fizikos mokytoja bjauri ane?- atsisukau į ją- dvejetus rašo už nieka,-
-na taip, bet kuo...- mergina sustojo- ooo..aa.. Supratauu- šūktelėjo
-tai va bėgam,-
Nusipirkusios popieriaus paką nusukom iki mokytojos Grey namų.Ėmėme mėtyti popierių ant tvoros, stogo, medžių.
Išmetus paskutinį roliuka apžiūrėjau mūsų darba. Gražu.
-va taip,- suplojom rankom su Soph
Staiga užsidegė lange šviesa
- o ne,- sustingau- bėgam!- riktelėjau merginai.
Nubėgusios į kitą kvartala atsipūtėm.
22:34 pamačiau švytint laika telefono ekrane.
-manau laikas eit namo,- apsikabinau mergina- iki ryt,- sušukau.Gryžusi susitvarkiau visus reikalus ir guliausi į lova. Šiandiena man patiko, na be žinios, kad turėsiu miegoti su Zayn.
Ryte ir vėl įkyrus žadintuvas. O ne..
Gelbėkit. Šeip taip išlipusi iš lovos apsirengiau. Pasiimusi kuprine apsimoviau batus ir išėjau į mokykla.
----girdėjot, kažkas apmėtė ponios Grey namus toletiniu popierium?- pasakė Liam per pietų pasakė.
Tai išgurdusios mudvi su Sophia ėmėm kikenti.
-tai jūs?- atsisuko Niall.
-iš ko spėjat?- kilstelėjom antakį.
-tik tu Maya tai sugalvotum,- Nusijuokė Niall.
-upsi,- ėmėm garsiai juoktis su Soph.
- nu jūs mergos pavarot,- prisidėjo Liam.Toliau praplepėjom apie niekus suskambėjus skambučiui pakilau nuo stalo ir nužygiavau į pamoka.
*****
Žmonės aš atsiprašau už tokia nuobodžia dalį. Šuo metų mano telefonas ant 3% o aš labai norėjau jums įkelti dalį ir plius sunku sugalvot kažka tiesioggg. Taigi prašau pagelbėkit duokit minčių 💓💓
Lav ya guys ❤
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola