29 dalis

1.4K 84 5
                                    

Zayn pov.

Nespėjus man nueiti nei tris žingsnius buvau pagautas už rankos ir ant lūpų pajaučiau šiltas merginos lūpas. Nejučia nusišypsojau ir pagilinau mūsų bučinį. Uždėjau savasias rankas ant merginos liemens, taip priglausdamas Maya arčiau savo kūno. Jaučiau kaip mergina atsipalaiduoja mano rankose. Galiausiai kai mums pritrūko oro, atsitraukėme. Dar vis laikiau savo rankas ant Maya's liemens, o ji savasias man ant pečių.

-Jeigu tu mane pabučiavai ir aš atsakiau nereiškia, kad aš nebepykstu,- sumurmėjau su šypsena.
-Tai ką man padaryti, kad atleistum?- švelniai mergina paglostė mano kaklą.
-Prisipažink visiems, kad susitikinėji su manim,- paprastai pasakiau. Maya dramatiškai sudejavo ir padėjo savo galva man ant peties.

-Gerai eime tada,- po kelių sekundžių Maya greitai išsitiesė pagriebusi man už rankos patraukė į valgyklą.

-Dėmesio visi,- tik peržengus valgyklos duris mergina surėkė. Visų balsai nutilo. Kiekvienas nustojo valgyti ir sužiuro į mus, stovinčius vidurį durų. Mūsų grupė draugų dar įdėmiau pasižiūrėjo į mus.

-Ka tu darai? Ne visai mokyklai o draugams,- suburbėjau pritraukdamas ją už rankos.

-Sakei visiems, o dabar patylėk ir leisk man šnekėt,- atsisukus piktai man pasakė.

-Visi, noriu pranešti, kad aš ir Zayn susitikinėjam. Elgiuosi kaip durnė, bet man reikia jo atleidimo. Tad nebandykit lysti prie Zayn. Nes nurausiu visus plaukus kur tik rasiu,- nusijuokusi atsisuko į mane.

-Ka tu padarei.. O dieve, tu tikrai durna,- užvertęs galva pasakiau.

-Ko jūs spoksot?- pajautęs dar vis spoksančias akis surikau- darykit ką darėt,-

-Tai dabar atleidai?- paklausė.

-Gal,- sukikenau nutęsdamas.

-Žinok tuos aš pyksu,- suburbėjo.

-Atleidžiu Maya,- sukikenau. Tai išgirdus mergina išsiviepė ir stipriai mane apsikabino. Suregavęs po laiko švelniai apkabinau mergina. Taip priglausdamas Maya arčiau savęs. pajautus tai švelniai atsiduso, bet vis dar mane spaudė stipriai.

-Maya aš negaliu kvėpuot, uždusinsi,- suinkščiau, mergina greitai atšoko nuo manęs kaip šaltu vandeniu apipilta.

-Atsiprašau,-

-Ei man patiko apsikabinimas, tik ne spaudimo vieta,- ištiesiau rankas.

-O ne, jau turėjai, o dabar eime prie stalo, reikia kitiems paaiškinti viska,- giliai įkvėpė ir nusišypsojo.

-O gal kita diena? Dabar galim nueiti kurnors.. Kadangi prisipažinai visiems, galim nueiti į kavinę ar kur.. Šiuo metu tikrai nenoriu klausyti Soph burbėjimų, kad mes blogi draugai, kad slepiam viską,- burbtelėjau.

-Ne turim nueiti. Techniškai mes ne kartu, mes tik eisim į pasimatymą šeštadienį. O iki tol mes tik susitinkam kaip draugai,- nusijuokė.

-Tai mes tik draugai?- nusišysojau suraukdamas antakius.

-Ai patylėk. Einam,- suburbėjo ir paėmusi ranką nutempė prie stalo.

-Pasiaiškykit,- iš kart išgirdom, vos tik spėjom prieiti prie stalo.

-Nėra ką aiškint,- pasakiau.

-Tai tą kartą kur jūsų "pasimatymai" buvo tik sutapimas, tai jūs ėjot kartu?- parodė kabutes.

-Nu panašiai, bet tada nenuėjom,- šūdas, ji visko nežino.

Maya pov.

-Bet jūs kartu?- jie bukagalviai.

-Ne. Mes tik eisim į pasimatymą, o dabar mes tik draugai,- Harry su Liam vienas kitam kažką tyliai pasakė į ausį ir ėmė kikenti.

-Tik draugai nestovi susikabine rankom,- sukikeno. Oh šūdas, visai pamiršau, kad ją laikau. Jau norėjau paleisti, bet Zayn tik suspaudė ją stipriau.

-Taip dabar mes tik draugai, pakolkas,- vaikinas suspaudė mano, vėliau pabučiavo pakėlęs mano ranką su savąją.

*****
I CAN LOVE MORE THAN THISS.. (Taip dabar jos klausau tad sha)

Nemoku išlaikyt dramos, sori čia toks gyvenimas kai esi perdėjus romantikė, kad net muzikos mokykloj kūrinį groji romantiškai. :)

Beja, kviečiu paskaityt mano naujo "kūrinio" kuris humoristinis, ir jame surašyti mokytojų 'feilai'. Manau jums patiks:))

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now