21 dalis

1.4K 82 1
                                    

Mano laimei, nesutikau Sophia. Skubėdama grįžau namo. Zayn sakė atvažiuos manęs 19:00. Dabar yra 14:30. Todėl galiu dar neskubėti. Radusi šaldytuve vakarykščių kepsnių juos pasišildžiau. Susidėjusi viską į lekštę nuėjau prie televizoriaus. Patogiai įsitaisiau sofoje ir pajungiau televizorių. Suvalgiusi maistą padėjau lėkštę ant stalo, bet ir vėl įsitaisiau sofoje.
Pabudau nuo šnekančių balsų. Pramerkiau akis, pamačiau per televizorių rodant kažkokį man neaiškų serialą. Kiek dabar valandų? 18:45. Šūdas! Nespėsiu! Greitai atsikėlusi nuo sofos greitai nubėgau į savo kambarį, pravėriau spintą. Pagriebusi pirmą pasitaikiusį juodą sijoną ir paprastus šviesius marškinėlius greitai apsirengiau. Apsirengusi greitai nubėgau prie veidrodžio pasidažiau. Kažka pamiršau. Pėdutės. Šūdas. Greitai stalčiuje radus jas šokinėdama kambarį jas apsimoviau. 19:24. Kur Zayn? Jis jau turėtų čia būti. Galbūt pateko į kamštį? Taip jis tiesiog pateko į kamštį. Dabar jau neskubėdama nusileidau laiptais žemyn į virtuvę. Atsisėdusi prie virtuvės stalo prisėdau. pasiėmusi telefoną ėmiau naršyti jame. Pradėjau žiūrėti video youtobe'ėje.
20:34 šūdas. Kur Zayn? Kas jam atsitiko? Galbūt suprato, kad daro klaidą eidamas su manim? Suprato kokia aš beviltiška? Uh.. Pasiduodu.
Nuėjusi į kambarį nusirengiau ir nuėjau į dušą. Apsirengiau šortukus ir maikutę. Prigriebusi kompiuterį pasijungiau filmą. Kaip buvau įpusėjusi trečdalį filmo išgirdau durų skambutį. Užsimetusi dekį ant pečių nužygiavau prie durų. Atvėrusi duris labai nustebau pamačiusi Zayn.
-Zayn ką tu čia veiki?-
-Atėjau apsimti tavęs į pasimatymą,- vaikinas truktelėjo pečiais.
-Jau puse dešimt,Zayn. Tu žadėjai ateiti septintą,- atsidusau, perbraukdama ranka per plaukus.
-Taip žinau, atsiprašau. Mano sesutei Safaa'i buvo blogai o tėvai buvo darbe. Turėjau ją prižiūrėti kol jie grįš,- paaiškino.
-Oh.. O aš galvojau, kad,- pasimečiau.
-Nieko nesakyk, tai aš kaltas,-
-Nestovėk, užeik šalta gi,- pravėriau duris. Vaikinas ilgai nelaukęs įžengė į vidų, nusimovė batus, o savo odinę striukę pasikabino ant pakabos netoli durų.
-Tai ką veikei?- paklausė Zayn.
-Be to, kad galvojau ką darau su savo gyvenimu blogai, kad visi mane pamiršta? Valgiau ir žiūrėjau filmus,- nusijuokiau.
-Aš tavęs nepamiršau,- vaikinas pasimetė.
-Dar ne,- mirktelėjau ir pradėjau lipti laiptais į savo kambarį. Zayn man už nugaros.

-O dieve.. Tu rimtai? Tu jai išpešei netikrus plaukus?- Zayn juokdamasis tarė.
-Na taip, ji pradėjo ant manęs rėkaut, poto man trenkė aš jai paėmiau už plaukų ir man rankoje liko netikrų plaukų sruogos, o ji visiškai nesurėkė iš skausmo,- taip pat stipriai juodamasi pasakiau.
-Ir kas tada?-
- Visi aplinkui nutilo, poto kažkas užrėkė "dirbtinė kalė", o ji pasiutus pasiėmė savo netikrus plaukus išmano rankų ir nužygiavo,- Juokiausi.
-Žiauru,- vaikinas dėdamasis traškutį į burna tarė. Dabar jau apie dvylikta. O mes sėdime mano kambaryje ir juokemės iš istorijų. Zayn pasakojo jo nuotykius su durnom merginom, o aš pasakojau muštynes su mano buvusios mokykos mokinėm. Prisijuokėm iš ties labai daug. Galbūt net ir perdaug šiandienai.

****
Bam. Bum.
Nuomonių.
Votų.
Meilės.
Miego.
Atostogų.
(BŪTINAS SĄRAŠAS KO MAN REIKIA)
Ši savaitė man žiauriai užimta, ir nežinau ar per šias kelias dienas parašysiu. Bet pasistengsiu. Jeigu neparašysiu, savaitgalį prižadu.

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now