10 dalis

1.8K 87 0
                                    

Atidaryti durų nuėjo Harry. Jis atgal grįžo su maišu maisto ir už jo Louis su rudaplauke taip pat su krepšiais.
-mes tiek suvalgysim?- kilstelėjau antakį
-dar gali būt, kad truks,-nusijuokia Niall.
-rimtai?- atėjo į virtuve Zayn su Liam. Jie rinko filma. - šesi maišai?-
-nebus permažai kaip 10 žmonių?-
10? Sophia, El, Aš, Zayn, Louis, Liam, Harry, Niall, Anna..
-kas dešimtas?- paklausiau
-atvyks mano.. Um.. Draugė,- tarė Harry.
-draugė?- nusijuokė Zayn- ir vėl poruositės visa filma,-
-kas ji tokia?- paklausiau aš
-aš Lucy,-įžengia miela šviesaplaukė taip išgązdindama mus.
-kaip tu čia įėjai?- paklausia Niall.
-durys neužrakintos,- trukteli pečiais.
Tai tikrai nekeista. Skambutis juk yra.
-juokauju. Harry man parašė, kad jus nustebint,- nusijuokia mergina.
-ai..- atsidusau- aš Maya,- ištiesiau ranka merginai.
-aš Lucy,- mergina maloniai nusišypsojo ir prisitraukė mane apkabinimui.
-kuris taviškis?- paklausė. Ką?
-nesupratau?- pasimečiau
-kuris tavo vaikinas?- paklausia
-neivienas, - nusijuokiu
-ne tiesa. Ji kartu su Zayn,- taria greit Niall. Trenkiu jam per galva.
-jeigu turi omenį, kad jo nekenčiu tada taip,- šypteliu sarkastiškai.
-Lophia istorija kartosis,- ir vėl prideda Niall.
-tu gali užsičiaupt?- trenkiu jam stipriau per galva.
-niekada reiškia niekada,- sušnibda ir ima bėgti o aš paskui jam iš nugaros.
-Niall nepabėgai vaikystėje, nepabėgsi ir dabar,- surėkiau ir greitai dasivijusi vaikina užšokau jam ant nugaros. Blondinas neišlaikė pusiausvyros ir pargriuvo kartu su manimi svetainėje už sofos kur sėdėjo Lucy su Liam ir Sophia.
-dūstu,- išlemeno vaikinas
-mano nugara,- suinkščiau. Nusiredinau nuo vaikino ir atsidūrkau sėdėjimo pozicijoj. Susižvalgėm su Niall ir pradėjo juoktis.
-negaliu ir vėl dūstu,- vos per juoka prašneko blondė.
-jūs galit du ten užtilt,- sumurmėjo Soph.
Aš nustojusi juoktis tyliai atsistojau iš toliau įsibėgėjau ir užšokau ant merginos sėdinčios ant fotelio- kavabanga,- užrėkiau į ausį.
-durne, lipk nuo manęs sutraiškysi,- išlemeno
-sakau ji ant visų šokinėja,- įženges Zayn mostelėjo į mane
- tavęs niekas neklausė,- užrėkiau, tas tik pavartė akis.
Galiausiai dar patrynus Sophia atsisėdau ant žemės ir patogiai įsitaisiau ir stebėjau pajungta filma.

Džiaugiuosi, kad nupirko šešis maišus maisto. Mes viska ir dar Niall užsakė 3 dideles picas "normalaus maisto", kad pavalgytume rimtai ne tik traškučių, spragėsiu ar sausainių ir kito nesveiko maisto.

Peržiūrėja filmų maratona išsiskirstėm miegoti apie 3 valanda nakties.

O ne. Vienam kambarį su Zayn. Vienoj lovoj su juo. Nieko turiu keršto plana. Net nepastebėjau, kaip ėmiau šypsotis pediška šypsena.

Vaikinas nešnekėdamas iš krepšio išsitraukė kitus drabužius ir nuėjo į duša.

Aš tyliai išėjau iš kambario nuėjau iki kambario kur tikriausiai miegojo Anna. Ji miegojo viena Harry sesės kambaryje. Pavydžiu jai.
-labas- pabeldžiau į duris mergina radau klojančia lova.
-sveika,- atsisuko- kažko reikia?-
-tiesa sakant taip,- šyptelėjau- man reikia, kad tu mane prižadintum apie penktą ryto,-
-kam tau? Gali užsistatyti žadintuva,- šiektiek mergina suglumo
-jeigu aš užsistatysiu žadintuva prisikels ir Zayn. O man reikia miegančio Zayn, - sukikenau
-ką sugalvojai?- nusijuokė mergina
-nieko,- numykiau- galiu pasakyti tik tai, kad papuošiu Zayn veida,- nusijuokiau.
-gerai, gerai prikelsiu, bet prikelsiu ir kitas, papuošim visų vaikinų veidus,- mergina pediškai nusišypso.
-gerai,- nusijuokiu.
Susitarusi su mergina išėjau iš jos miegamojo ir nuėjau į mano ir Zayn "kambarį". Juodaplaukį jau radau gulintį ant lovos.
-kur buvai?- paklausia
-ne tavo reikalas,- atsakau.
-kodėl su tavim taip sunku?- atsidūsta.
-gal todėl, kad tu idiotas?- kilsteliu antakį.
-dieve.. Moterie.. Kokia tu užknisanti,- užverčia galva
-nebaisiau už tave,- sumurmu.

Toliau neklausiusi ką vaikinas kalba nuėjau į vonia. Nusiprausiau ir apsirengiau naktinus. Išėjusi iš vonios radau dar vis nemiegantį Zayn. Nieko nesakius atsiguliau ir nusisukau, užsiklojau SAVO koldra. Ačiū bent tiek, kad mums davė skirtingas koldras. Na ištikrųjų aš jos išsimaldavau.
Viska apgalvodama užmigau.

-----------

Haij ppl. Prašau paspauskit vote ir pakelkit mano dalį aukščiau reitinguos, būsiu labai dėkingaaa.
Pafolinkitt mane!
Lav ya❤❤❤❤

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now